Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לרעיונות ולמספר דגמים פוטנציאליים שאתחיל לגשש ;)

זוג (ילד 1/2 בתכנון בשנים הקרובות) שמחפש רכב שנתונים 17-18 

מחפשים רכב עד 60K (לא מעבר) 

יעשה בערך 16K ק״מ בשנה 

רוב הנסיעות יבוצעו ע״י בת זוגתי ומרביתם בעיר (כ-75%).

מתכוונים להחזיק את הרכב באזור ה 4-5 שנים קדימה.

מחפשים רכב שעומד בתקציב,  שנחשב אמין וסביר מבחינת עלויות תחזוקה, ולא ידני. 

מאוד open minded ולכן נשמח לשמוע מספר המלצות על דגמים ספציפיים יתקבלו בברכה 🙏 

פורסם (נערך)

קיה פורטה/ יונדאי אלנטרה יכולות להתאים אמינות ומרווחות למשפחה, צריכת דלק סבירה סביב 1/11.5 קמ לליטר.

בהנחה ואתם מחפשים רכב משפחתי.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

ראפיד/i25 נמצאות בקטגוריה מתחת לפורטה ולאלטנטרה לכן יהיו פחות מרווחות (וגם פחות נעימות)

נסיעות עירוניות פחות בריאות לגיר של הראפיד והI25 זה רכב זוועתי ומיושן ששייך לשנות ה2000 המוקדמות לכן הייתי מקשיב להמלצה של האלנטרה או הפורטה.

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 2.12.2022 בשעה 11:47, Ranbd0 כתב:

לפסול לכיוון פורטה דיזל ?

דיזל פחות מומלץ לנסועה שעיקרה בפקקים, כמו שאתה מציין. ממילא יתרון הצריכה שלו יבוא לידי ביטוי רק מחוץ לעיר.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
בתאריך 3.12.2022 בשעה 19:43, הלוחש למכוניות כתב:

דיזל פחות מומלץ לנסועה שעיקרה בפקקים, כמו שאתה מציין. ממילא יתרון הצריכה שלו יבוא לידי ביטוי רק מחוץ לעיר.

אז אולי שווה ללכת לכיוון אוריס/פריוס בשנתונים יותר ישנים בתקווה שיחזירו עלויות מבחינת צריכת הדלק ? מה דעתך ?

×
×
  • תוכן חדש...