Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה גורם למטלית להיות עם סיבים מוקשחים ששורטים את הצבע,

בלי אבקה ומרכך זה שומר עליו רך ועדין.

  • מעניין 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

וגם כמו אבק, אם האבקה נכנסת בין הסיבים היא כמו חול שנתקע במגבת ועלול לגרום לסווירלים.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תקנה מוצרים ותעשה בעצמך.

רק מוצרים של מקוויר Meguiars.

פוליש ווקס במיוחד.

 

 

אם אתה רוצה נשאר לי אחד חדש ultimate polish, אני מוכר ב-80

פורסם
בתאריך 20.11.2022 בשעה 15:59, dorsht כתב:

אם אתה קונה מגבת מיקרופייבר איכותית ומכבס אותה (לא עם אבקת כביסה) כמו שצריך אין שום סיבה שיהיו לך שריטות.

איך אני יודע לזהות בחנות שמדובר במגבת מיקרו פייבר איכותית ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, harhanegev כתב:

איך אני יודע לזהות בחנות שמדובר במגבת מיקרו פייבר איכותית ?

תזמין מחול- רוצה מוצרים בדגט אבל באיכות סבירה לגמרי תקנה CG

רוצה HIGH END תקנה TRC, כל הטליות שלי הם שלהם פחות או יותר, ווואלה לא באמת שובר את הכיס

מה שאני קניתי

לייבוש:

https://www.amazon.com/Rag-Company-Gauntlet-Microfiber-Drying/dp/B083KPZR9C?pd_rd_w=gU19C&content-id=amzn1.sym.deffa092-2e99-4e9f-b814-0d71c40b24af&pf_rd_p=deffa092-2e99-4e9f-b814-0d71c40b24af&pf_rd_r=JQ8XT8ACAQ32M1S8E58G&pd_rd_wg=wow4q&pd_rd_r=bef8c599-34e1-4943-8ff8-3852745ec2e4&pd_rd_i=B083KPZR9C&psc=1&ref_=pd_bap_d_rp_1_t

 

לחלונות:

https://www.amazon.com/Rag-Company-Waffle-Weave-Microfiber-Detailing/dp/B071ZLC2WM/ref=sr_1_17?keywords=the+rag+company&qid=1669380992&sprefix=the+rag+c%2Caps%2C258&sr=8-17

 

כללים ולבאפ:

1.

https://www.amazon.com/Rag-Company-Edgeless-Microfiber-Yellow/dp/B07W6JMK1L?pd_rd_w=aTarZ&content-id=amzn1.sym.deffa092-2e99-4e9f-b814-0d71c40b24af&pf_rd_p=deffa092-2e99-4e9f-b814-0d71c40b24af&pf_rd_r=44Z2PEVPNRBT39M0HEP7&pd_rd_wg=i498K&pd_rd_r=2cf06fa6-7dd7-48b6-9bae-700d0e52b47a&pd_rd_i=B07W6JMK1L&psc=1&ref_=pd_bap_d_rp_1_t

2. שיותר שמנמנים

https://www.amazon.com/RAG-COMPANY-Professional-Microfiber-Detailing/dp/B079Y1N9YJ/ref=cs_sr_dp_3?keywords=the+rag+company&qid=1669380992&sprefix=the+rag+c%2Caps%2C258&sr=8-11

 

 

 

והפתרון באדגט שכמו שאמרתי שיותר זולים והם יותר לשימוש כללי:

https://www.amazon.com/Chemical-Guys-MIC_506_24-Professional-Microfiber/dp/B08YP9Y9BD/ref=sr_1_57?keywords=the+rag+company&qid=1669381165&sprefix=the+rag+c%2Caps%2C258&sr=8-57

 

חברות לא מוכרות\מעלי לא הייתי ממליץ זה לא עד כדי כך יקר כדי לחפש קומבינות שידפקו לך את הרכב

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

חומרי ניקוי מ ALIEXPRESS לרכב זה BIG NO NO.

חומץ לרכב? BIG NO NO.

עדיף לשטוף במכונות אמריקאיות במקום לשטוף עם חומרי ניקוי של הבית, או סיניים עלומי שם ושום מידע על החומרים שמכילים ועוד מעלי אקספרס.

 

סבון לרכב עולה אולי 50 שקל לבקבוק פעם בחודש יספיק לך לשנה, 

גרניק עולה בערך 500-800 שקל לאחד איכותי ואם צריך אפילו מקציף מקצועי והוא מתאים לשימוש לכל דבר בנוסף לרכב, 

מטליות מגבות ומסביב יעלו עוד באיזור ה 200-400 שקלים.

לא אבין בחיים למה קונים רכב ב 100+ אלף שקל אבל חוסכים בלשים עוד כמה שקלים על חומרי ניקוי איכותיים ויעודיים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

מציע לך לקרוא רעיונות באתר הזה: https://yoviral.net/אוטו/ , תתפלא אבל לא חייבים חומרים איכותיים ויעודיים, ואפשר לנקות יפה מאוד עם מטלית רגילה שגנבתי לאשתי ולא כזאת שעולה 200 שקל.  והרעיון הוא כמובן לא לנקות עם חומץ אלא להוסיף כמה טיפות לליטר נוזל ניקוי,  זה לא מתוך קמצנות,  אלא הכיף שליצור דברים בעצמי.

  • רעיון גרוע 2
פורסם

מנסים להסביר ולעזור לך להבין שמה שאתה עושה זה נזק ללכה שזו השכבה הכי דקה של חומר שנותן עומק וברק לצבע. אז למה לנסות להמציא גלגל מחדש? אבל היי, לפחות אתה ממציא דברים חדשים

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני כשעה, FixTrics כתב:

מציע לך לקרוא רעיונות באתר הזה: https://yoviral.net/אוטו/ , תתפלא אבל לא חייבים חומרים איכותיים ויעודיים, ואפשר לנקות יפה מאוד עם מטלית רגילה שגנבתי לאשתי ולא כזאת שעולה 200 שקל.  והרעיון הוא כמובן לא לנקות עם חומץ אלא להוסיף כמה טיפות לליטר נוזל ניקוי,  זה לא מתוך קמצנות,  אלא הכיף שליצור דברים בעצמי.

אני הזמנתי שמפו [1 ליטר 65 שח]כפפה[31 שח] מגבת וופל לניגוב[40 שח] של Meguiars מאמזון סה"כ 136 ש"ח

חבל שבשביל כיף שליצור דברים וכו אתה עושה נזק לצבע של הרכב

פורסם

את הנזק לצבע עושים דווקא אותם חומרי ניקוי אגרסיביים  שמשתמשים בהם במכוני ניקוי גם ג'רניק בטוח לא מוסיף לצבע של הרכב. ופוליש זה גם לא משהו שרצוי לעשות אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אני בסך הכל חושב שיש יותר מדרך אחת לנקות רכב, לא חייבים שמפו מאמזון , או כפפה מעור צבי  כדי לקבל רכב מבריק. 

פורסם
לפני 17 שעות, FixTrics כתב:

כפפה מעור צבי

כפפה מעור צבי (ג'ילדה אמיתית של פעם), גם לא מומלצת כיום. עדיף מטליות או כפפות מיקרופייבר.

פורסם
לפני 23 שעות, FixTrics כתב:

את הנזק לצבע עושים דווקא אותם חומרי ניקוי אגרסיביים  שמשתמשים בהם במכוני ניקוי גם ג'רניק בטוח לא מוסיף לצבע של הרכב. ופוליש זה גם לא משהו שרצוי לעשות אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אני בסך הכל חושב שיש יותר מדרך אחת לנקות רכב, לא חייבים שמפו מאמזון , או כפפה מעור צבי  כדי לקבל רכב מבריק. 

ברור שלא חייבים. אפשר לשטוף במכונות אוטומטיות, אפשר לשטוף עם חומץ, ואפשר לשטוף עם חומרים במאות שקלים.

בסופו של דבר, שאלת שאלת וקבלת הרבה תשובות.

היופי בפורום שאתה לא חייב לאמץ כלום, ולא חייב לאף אחד שום דבר. 

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

×
×
  • תוכן חדש...