Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גיר אוטומט/רציף/טיפטרוניק ,לא רובוטי. שיהיה מקום בספסל האחורי יחסית מרווח ל-2 אנשים.

תודה על המלצותכם.

עריכה אחרונה על ידי amirnat
פורסם

אפשר לבדוק פיגו 208 או אופל קורסה, רכבים זריזים, מאובזרים, הפיגו נוחה אך לחלק ההגה מסתיר את לוח המחוונים.

מאחור שניהם לא מרווחת כול כך.

 

לרכבים הללו מנוע זהה, ועם רצועת טיימינג שיכולה להתפוור עד מועד החלפתה, ההמלצה היא החלפתה כול 4 שנים או 60 אלף ק"מ, והחלפת שמן כול 10 אלף.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, yulianx כתב:

אפשר לבדוק פיגו 208 או אופל קורסה, רכבים זריזים, מאובזרים, הפיגו נוחה אך לחלק ההגה מסתיר את לוח המחוונים.

מאחור שניהם לא מרווחת כול כך.

 

לרכבים הללו מנוע זהה, ועם רצועת טיימינג שיכולה להתפוור עד מועד החלפתה, ההמלצה היא החלפתה כול 4 שנים או 60 אלף ק"מ, והחלפת שמן כול 10 אלף.

 

 

מוותר על הרכבים הנ"ל עקב בעיה ידועה  ברצועת הטיימינג.

עריכה אחרונה על ידי amirnat
פורסם

סטוניק עם  גיר רובוטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 21 דקות, yulianx כתב:

סטוניק עם  גיר רובוטי.

 

אלא אם מדובר בדגם 1.4 אטמוספרי עם גיר פלנטרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מאזדה cx3, יש מלאי זמין, לטעמי נאה, אמינה, לא מתוכמת מידי, נוחה וטובה. תא מטען לא מרשים, מעט צפופה מאחור אבל לשניים זה מספיק וגרסת ה1500 סמ"ק לא מאוד חזקה אבל מספיק טובה לפקקי ארצנו

פורסם

הספסל האחורי של מאזדה CX3 אולי יכיל שני נוסעים אבל הוא לא מרווח בשום אספקט. מעבר לזה באמת יופי של רכב ובתמחור הנוכחי תחליף חביב מאוד לסופר מיני.

נשמע שהונדה ג'אז יכולה להתאים אבל הזמינות שלה מאוד נמוכה, הדגם הבסיסי חורג מתקרת התקציב, והתמורה למחיר בינונית.

גם ניסאן מיקרה יכולה לעבוד וגם תשאיר עודף ניכר מהתקציב אבל המושב האחורי פחות מרווח משל הג'אז באון מהותי.

רנו קליאו מאוד מרווחת ומגיעה עכשיו רק עם גיר רציף אך בשילוב עם יחידת הנעה מעט חלשה. גם הדגם המאובזר ביותר משאיר עודף משמעותי מתקרת התקציב.

פורסם
לפני 9 שעות, Moshe c כתב:

מאזדה cx3, יש מלאי זמין, לטעמי נאה, אמינה, לא מתוכמת מידי, נוחה וטובה. תא מטען לא מרשים, מעט צפופה מאחור אבל לשניים זה מספיק וגרסת ה1500 סמ"ק לא מאוד חזקה אבל מספיק טובה לפקקי ארצנו

מאזדה cx3 אכן נאה אך לא נוחה כלל וכלל וביחוד במושב האחורי. גם הכניסה לרכב לא נוחה כלל וכלל כנראה עקב מפתח דלתות מצומצם.

ממש בעיה עם הרכבים בקטגוריה של סופר מיני . רובם הגדול אני רואה שמגיעים עם גיר רובוטי. 

מי שכבר לא מגיע יש לו כל מיני בעיות.

אופל , פיזו - רצועת טיימינג 

סטוניק 1.4- רכב שמיועד לנסיעה במישור בלבד. בעליות חלש להחריד.

רנו- "לא רואה מוסך" כי מרוב שהיא במוסך היא כבר לא מזהה שהיא נמצאת שם.

היחידי שנשאר זה היונדאי וניו. לא להיט אך אלך לבצע בו נסיעת מבחן לראות עם הוא נח.

 

 

 

פורסם

אתה יכול לבדוק גם את הגאז, מאוד מרווחת, חסכונית אמינה, אך גם לא זריזה במיוחד בטח לא ברמה של סופר מיני עם טורבו.

מה שכן, בעומס/תאוצות היא רועש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 59 דקות, amirnat כתב:

מאזדה cx3 אכן נאה אך לא נוחה כלל וכלל וביחוד במושב האחורי. גם הכניסה לרכב לא נוחה כלל וכלל כנראה עקב מפתח דלתות מצומצם.

ממש בעיה עם הרכבים בקטגוריה של סופר מיני . רובם הגדול אני רואה שמגיעים עם גיר רובוטי. 

מי שכבר לא מגיע יש לו כל מיני בעיות.

אופל , פיזו - רצועת טיימינג 

סטוניק 1.4- רכב שמיועד לנסיעה במישור בלבד. בעליות חלש להחריד.

רנו- "לא רואה מוסך" כי מרוב שהיא במוסך היא כבר לא מזהה שהיא נמצאת שם.

היחידי שנשאר זה היונדאי וניו. לא להיט אך אלך לבצע בו נסיעת מבחן לראות עם הוא נח.

 

 

 

נוחות זה סובייקטיבי ונכון שהמפתח מאחור לא מאוד רחב, לדעתי הוא סביר בטח לילדים. 

הוניו אמנם יצאה לשוק מאוחר מהמאזדה והיא אמנם מרגישה מעט מרווחת וגבוהה יותר, אבל תא הפנים ואיכות הנסיעה לדעתי פחותות משל המאזדה ולאחר עליית המחיר לדעתי היא לא קניה משתלמת. 

פורסם
בתאריך 19.10.2022 בשעה 07:15, amirnat כתב:

מאזדה cx3 אכן נאה אך לא נוחה כלל וכלל וביחוד במושב האחורי. גם הכניסה לרכב לא נוחה כלל וכלל כנראה עקב מפתח דלתות מצומצם.

ממש בעיה עם הרכבים בקטגוריה של סופר מיני . רובם הגדול אני רואה שמגיעים עם גיר רובוטי. 

מי שכבר לא מגיע יש לו כל מיני בעיות.

אופל , פיזו - רצועת טיימינג 

סטוניק 1.4- רכב שמיועד לנסיעה במישור בלבד. בעליות חלש להחריד.

רנו- "לא רואה מוסך" כי מרוב שהיא במוסך היא כבר לא מזהה שהיא נמצאת שם.

היחידי שנשאר זה היונדאי וניו. לא להיט אך אלך לבצע בו נסיעת מבחן לראות עם הוא נח.

 

 

 

קטלת את רב המכוניות פחות או יותר....

מאזדה תציע אמינות ללא ספק והיא נוחה לקטגוריה שלה

גיר רובוטי? אכן יש להמון רכבים. מאות אלפים מקונצרן  vag ומיונדאי/קיה ומרנו-שאגב מגיעה עם 5 שנות אחריות והיא יופי של מכונית.

אופל פיזו- זה לא שהרצועה מתפוררת אחרי שעה... טפל ברכב והוא ישרת אותך בכייף שנים ארוכות , אישית הייתי הולך על אחת מהשתיים.

מה שכן, יונדאי וניו באמת זוועה מוטורית.

גילוי נאות: נוהג במזדה 3 2000סמ״ק , לא רואה מוסך ( כן רואה תחנת דלק אבל לא בטרוף) ונהנה מכל רגע

×
×
  • תוכן חדש...