Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע הבא עליי להתייצב שם בשעה 09:00, בתקווה לחידוש דרכון (אגיע שעה לפני).
נישאלת שאלה אחת שלא הצלחתי למצוא עליה תשובה, לא בגוגל מפות וגם לא סתם ברשת:

היכן אחנה שם? 

פורסם
לפני כשעה, ירחמיאל כתב:

שבוע הבא עליי להתייצב שם בשעה 09:00, בתקווה לחידוש דרכון (אגיע שעה לפני).
נישאלת שאלה אחת שלא הצלחתי למצוא עליה תשובה, לא בגוגל מפות וגם לא סתם ברשת:

היכן אחנה שם? 

 

אל תגיע שעה לפני כי עלולים לא להכניס אותך. מערכת ניהול התורים תוציא לך מספר רק כ-20 דקות לפני שעת התור שלך.

מיותר להגיע מוקדם. תגיע 5 דקות לפני התור שלך.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על הטיפ.
התכוונתי להגיע מוקדם בכדי לקחת בחשבון דרך עם עומסים - לא מוכרת, וכאמור חיפוש חנייה. שמעתי מספיק סיפורי אימה על העומסים (בשעות העומס) במשולש.
עדיין לא הבנתי היכן החניון הזה נמצא.
כמובן גם אין לי בעיה לחנות עם פנגו ברחוב, השאלה האם זה אפשרי.

פורסם
לפני שעתיים, ירחמיאל כתב:

שבוע הבא עליי להתייצב שם בשעה 09:00, בתקווה לחידוש דרכון (אגיע שעה לפני).
נישאלת שאלה אחת שלא הצלחתי למצוא עליה תשובה, לא בגוגל מפות וגם לא סתם ברשת:

היכן אחנה שם? 

 

בטייבה?!

מה שיוצא אני מרוצה.

  • מצחיק 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 שעות, ירחמיאל כתב:

כמובן גם אין לי בעיה לחנות עם פנגו ברחוב, השאלה האם זה אפשרי.

 

חבל על הכסף בהפעלת פנגו. גם ככה הסיכוי קטן שתראה את הרכב בחנייה לאחר סיום הוצאת הדרכון.

איזה כייף לי :)

פורסם

בשביל שלא יחוייב בדוח הוא צריך לדווח על הגניבה עוד לפני שהוא נכנס למשרד הפנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 19 שעות, ירחמיאל כתב:

וואללה? חיפשתי ולא מצאתי.
האם על רחוב אל-בלדייה או הרחוב הפונה ממנו לכיכר (אין לו שם)?

כן, ליד העירייה

יש גם חנייה ברחוב המאונך (כחול לבן), להבנתי לא בדיוק אוכפים.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...