Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לאחרונה קניתי רכב, סיטוראן c4 פיאקסו 2016 בנזין. 

במהלך החודש וחצי שהיא איתי, כל שבועיים נדלקת נורת צ'ק אנ'גן, פעם בגלל חוסר מים בווישר כנראה, פעם בגלל הקנסיטר, ועכשיו ללא סיבה לכאורה. ( סתם נדלקה על כביש 6, ולא כבתה אחרי מספר כיבוי והתנעה של כמה דקות) 

האם צריך לרוץ על כל נורה כזאת למוסך? בוודאי שלא. האם צריך להתייחס בחשיבות מסויימת לנושא, בוודאי שכן. 

 

השאלה בקצה היא, איך אני צריך להתייחס לנורה הזו? פשוט לקוות שהיא תעלם אחרי כיבוי והתנעה ? לקרוא אותה עם סורק ולמחוק?

 

כמו כן אשמח לסורק שיכול להתאים לרכב, עדיף מדוד עלי. 

 

תודה רבה לעונים. 

פורסם

כשהנורה נדלקת זה כמעט תמיד בגלל בעיה שאם לא תטופל בזמן היא תחמיר עד שיהיה יקר לתקן.

הנורה לא נדלקת כשחסרים מים במתזים.

 

כדאי לך לרכוש סורק ואז לבדוק בגוגל את קודי השגיאה שהוא יוציא. לפי חומרת הבעיות תחליט איך להתקדם.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

במסך המידע, יש גם אופציה לראות תקלות שפעילות כרגע.  תיכנס לשם וראה מה כתוב ואז תדע יותר.

 

עוד יותר טוב זה להתחבר ליצאת ה OBD עם מתאם, להתקין אפליקציה מתאימה ולסרוק תקלות.   ואז תדע עוד יותר.

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם

אכן כפי שנכתב, צריך סורק תקלות כדי לראות מה התקלה שנרשמה, משם אפשר להמשיך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

או קיי, יש לי סורק ( משהו זול מעלי אקספרס) והוא חובר וגרם למחשב רכב להשתגע ולהדחיק כל נורה אפשרית סתם, מצ"ב תמונה. 

נבהלנו והוצאנו את הסורק, זה אמור להיות ככה?

 

אם לא אשמח קישור לסורק שמתאים לרכב, עדיף מדוד עלי. 

IMG_20220725_131549.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בן כמה המצבר שלך ?  מצברים חלשים יכולים לשגע את המערכות האלקטרוניות.

 

בנוסף - זרוק את קורא ה OBD שלך וקנה משהו טוב.

פורסם

אני יודע מהצרפתיה שלי כשיש המון תקלות שאין לכאורה שום קשר ביניהן זה מצבר גמור.

אצלי למשל קפצו בהתנעה ביחד תקלת רדאר, תקלה בגיר, תקלה בלחץ שמן, תקלה בABS/ESP ועוד כמה.

החלפתי מצבר הכל נעלם.

 

 

פורסם

כן, אבל אחרי זה הוצאתי תקלות בצורה נורמלית. 

נראה שהן קשורות לחיישן חמצן. 

 

בכל מקרה אסתכל על גיל המצבר, אם כי לא נראלי זה קשור בהתחשב בעובדה שיש לי קודים אחרים. 

פורסם

חיישן חמצן תקול זה לחלוטין משהו שיוכל להקפיץ נורת צ'ק אנג'ין.

 

תעשה לעצמך טובה ותזרוק את הסורקים הזולים ותרכוש משהו איכותי בכמה מאות שקלים - אתה תחסוך המון כסף ב-long run. 

ותפסיק לבקש המלצות מ"דוד עלי", אחרת אתה סתם תתעסק בזבל ותזרוק אותו כל חודש. עדיף להשקיע במשהו איכותי פעם אחת וזהו.

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, פיטר גריפין כתב:

@Fraysa אשמח המלצה לסורק שמתאים לסיטוראן. 

פשוט לא מכיר דגמים טובים. 

https://www.amazon.co.uk/Carista-Bluetooth-Adapter-Scanner-Technology/dp/B00YVHGTBM

אחד המעולים שיש

 

 

יש גם מכשירים ייעודיים וזולים וחלקם טוב לפי הביקורות

למשל  ועוד הרבה

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...