Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה זה תקציב.

לדעתי כשנחליף התקציב יהיה אזור ה 60 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האיגניס נחמדה, חיסכונית,אמינה ונוחה עם מושבים מצוינים, גם תהיה מאובסרת יותר וזריזה.

פשוט החלק האחורי מעוצב מוזר. אך בהחלט אופציה שאישתי יכולה לשקול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איגניס זה ללכת על בטוח. כל שאר האופציות אם מורידים אתה אלה שציינת שנפלו על מראה. הן לקיחת סיכון במודע. אם אין לך בעיה עם זה ואתה מבין למה אתה נכנס איפה הבעיה.

פורסם

אני מחזיק בקקטוס טורבו.. אז אני מודע טוב לעניין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 17 שעות, vadim6385 כתב:

אני רואה את הספייס סטאר ודומיו בתור רכב שקונים עם רגש,

זה אחרי שהאוטו הקודם שלך הוציא לך את את המיץ עם התקלות שלו, בנוסף לשיט אחר שהולך בחיים שלך, ואתה. רק. רוצה. פאקינג. צרה. אחת. פחות. בחיים.

 

אתה כבר לא רוצה משהו מהנה, אתה רוצה רק שיסע ולא ישאב ממך זמן, כסף ואנרגיות כל הזמן

 

או זה, או לקנות את הרכב מתוך חישוב כלכלי קר, כמו שפות"ש עשה.

 

בתור אוטו הספייס סטאר לא משהו (נכון לגבי כמעט כל תוצרת מיצובישי מהעשור האחרון), אבל למי שמחפש לשנע את עצמו מ-A ל-B במינימום הוצאות, ולא מעניין אותו השאר, למה לא.

Mr.Regular

  • אהבתי 1

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם
לפני 24 דקות, makatuvkan כתב:

Mr.Regular

נכון.

ממנו לקחתי את ההשראה לפוסט. יש לבחור את הכישרון להפוך מבחן של אוטו הכי משעמם בעולם, ולהפוך אותו לדיון פילוסופי.

למשל זה:

 

או זה:

 

גם דאג דה מיורו תפס מאוד נכון את הפואנטה של הרכב הזה. אפשר לצחוק עד מחר עד כמה הוא זול ועלוב, אבל בסופו של דבר יש לו ולדומיו ייעוד מאוד ברור - להיות אוטו לאנשים שאוטו לא נמצא בסדר עדיפויות שלהם, אבל חייבים שיהיה להם משהו עם ארבע גלגלים ומנוע שישרת אותם, ולא הם את האוטו.

מי שמחפש הנאה מנהיגה מוזמן להמשיך הלאה. מי שמחפש אמין וזול לקניה ואחזקה, זה רכב בשבילו.

  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 שעות, davemustaine87 כתב:

 

הנאה מנהיגה זה מושג טיפה בעייתי. 

 

כי בוא, איזה רכב משפחתי/סופרמיני סטנדרטי ב-15 שנה האחרונות באמת אשכרה נהנת לנהוג בו? אני מניח שמספר מאוד נמוך.

 

מאזדה 3,פורד פוקוס, פורד פיאסטה-הנאה מנהיגה.

 

קודיאק,נירו-הנאה מהרכב,האחד גבוה ומרגיש טנק על הכביש שזה נחמד והשני חסכוני,זריז וטכנולוגי.

 

לא חסר רכבים פשוטים יחסית(טוב הקודיאק עולה 300 אלף כמעט) שאפשר למצוא משהו נחמד בהם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 23 שעות, yulianx כתב:

הקקטוס טורבו ידני, רכב קל יחסית , כטון,זריז ולפי המבחנים גם מתנהג לא רע

 

לקח לי הרבה זמן להבין שב"גאז" התכוונת להגיד הונדה Jazz ולא ניבה מודל 2022, אבל עד עכשיו לא הצלחתי לפצח מה זה "כטון". 😄

 

בחייאת יוליאן, אל תהיה ערס. תשקיע דקה בבדיקת איות לפני שאתה שולח הודעה.

 

פורסם
לפני 7 שעות, Shab00 כתב:

למה העיצוב של המאזדה 2 לא יפה?

רכב יפה, אמין, וזריז (יחסית לאטמוספרי) עם צריכת דלק טובה.

 

אני גם חושב שהיא נראית פשוטה, גם כשהייתה חדשה לא נראתה מושכת. אבל כול אחד והטעם שלו.

לפני 7 שעות, Derish כתב:

 

לקח לי הרבה זמן להבין שב"גאז" התכוונת להגיד הונדה Jazz ולא ניבה מודל 2022, אבל עד עכשיו לא הצלחתי לפצח מה זה "כטון". 😄

 

בחייאת יוליאן, אל תהיה ערס. תשקיע דקה בבדיקת איות לפני שאתה שולח הודעה.

 

כטון= משקלה של הקקטוס קרוב לטונה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הגודל של הספייס מספק? אם כן אז אכן האיגניס תהיה אבולוציה נכונה (אם כי במחירים של היום תתקשה למצוא אחת אוטומטית בתקציב).
לגבי הצרפתיות הם אחלה אבל השאלה היא האם יש לך כח וזמן להתעסק עם אחזקה של עוד צרפתיה שצריכה את תשומת הלב שלה מידי פעם. 

פורסם

ההחלפה לא תהיה בשנה הקרובה,  אולי אז כבר המחירים יחזרו להיות נורמלים.

 

האמת שאין ממש התעסקות עם הקקטוס, נכנסת לטיפול פעם בשנה כמו הספייס.

פעם ב.. מציץ ברצועה ובודק מפלס שמן.

מצד שני הc3 תהיה הרבה יותר טובה מהאיגניס, מצד שלישי האיגניס גבוהה יותר ואישתי אוהבת את זה.

 אתמול דיברתי עם אישתי, והאיגניס מתמודדת חזקה כשיגיע הזמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 11 שעות, Shab00 כתב:

למה העיצוב של המאזדה 2 לא יפה?

"אף" שנראה לא פרופורציונלי לשאר הפרונט.

לפחות זה מה ששמעתי פעם, גם אני לא רואה שום בעיה עם הרכב הזה

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...