Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 שעות, DRE כתב:

אגב, ממה שראיתי גם ליונדאי i20 יש 3 כוכבי בטיחות לא?

 

? איך הגעת למסקנה שדיברתי על i20?

 

דיברתי על i10, פיקנטו ודומיהים.

פורסם
לפני 5 שעות, shrie כתב:

 

? איך הגעת למסקנה שדיברתי על i20?

כתבת להתמקד בגודל של i20, מאזדה 2 וכו'

פורסם
לפני 12 שעות, DRE כתב:

כתבת להתמקד בגודל של i20, מאזדה 2 וכו'

אז אתה אומר שאני אומר להם להעדיף i20 עם 3 כוכבי בטיחות כאשר אמרתי להם להתרחק מ-i10 עם 3 כוכבי בטיחות בגלל בטיחות ירודה?

 

סה"כ הגיוני ...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בהמשך לעצות שלכם עשיתי סיבוב בכמה סוכנויות, ואני די בהתלבטות-

פולו גרסת סטייל, שהיא האפשרות המועדפת  - בסוכנות אמרו שצפי ההגעה בנובמבר הקרוב, אבל הם עדיין לא פותחים הזמנות (מה שגורם לי קצת לפקפק בזה שהיא אכן תגיע בנובמבר)

פאביה גרסת סטייל - צפי לאוקטובר לגרסת 1500 סמ"ק, 1000 צפויות להגיע בינואר 2023 לכל המוקדם. גם התמחור של ה 1000 סמ"ק נראה מופרך לעומת הפולו, ה1500 מגיעה לאזור ה 125 אלף.

קורסה אלגנס - צפי הגעה בספטמבר לכל הגרסאות, פחות התחברתי לעיצוב ואני קצת מתלבט עד כמה זה רכב שכדאי לקנות מבחינת שמירת ערך.

 

בעיקרון אני צריך את הרכב בהקדם, אבל לא הייתי רוצה להתפשר בקניה משמעותית כ"כ. למישהו יש רעיונות לחלופות נוספות שכדאי לשקול ואיך להתנהל במצב כזה?

פורסם

הפולו סטייל באה עם מנוע חלש יותר - 95 כ"ס במקום 110 כ"ס. צריך לקחת את זה בחשבון.

 

מה עם סיאט אביזה?

 

יונדאי i20?

 

פורסם
לפני 6 דקות, shrie כתב:

הפולו סטייל באה עם מנוע חלש יותר - 95 כ"ס במקום 110 כ"ס. צריך לקחת את זה בחשבון.

בהתחלה שקלתי את הסטייל פלוס, בעיקר בגלל הסאנרוף, אבל אחרי שהייתי בסוכנות וראיתי שהוילון זה מן רשת חצי שקופה די ירדתי מהרעיון, נראה לי לא פרקטי לקיץ הישראלי. גם נציג המכירות אמר שהוא לא היה הולך על הסטייל פלוס.

 

לפני 7 דקות, shrie כתב:

מה עם סיאט אביזה?

לא יצא לי לראות בסוכנות עדיין, לא ממש התלהבתי מהעיצוב ממה שראיתי באתר

 

לפני 12 דקות, shrie כתב:

יונדאי i20?

חוץ מכמה דגמים בצבע שחור (שמבחינתי זה דיל ברייקר), צפי אוקטובר וצפונה.

 

יכול להיות שהקורסה תהיה הפשרה המיטבית במקרה זה.

אם למישהו יש מידע קצת יותר עדכני מבחינת זמני מסירה או צפי (בעיקר ביחס לפאביה ולפולו) אשמח לשמוע

פורסם

208 יצא לך לבדוק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בלי להכנס לאמין/לא אמין, נוסע טוב/לא נוסע טוב, כבעלים של גולף בעבר ואוקטביה בהווה, כל פעם שאני רואה על הכביש 208GT אני חש קינאה.

מכונית שנראת פצצה מבחוץ ומבפנים, בטח לעומת הפלסטיקה של החברה מיונדאי

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

208 יצא לך לבדוק?

אנסה לבדוק מחר

 

לפני 58 דקות, redead כתב:

בלי להכנס לאמין/לא אמין, נוסע טוב/לא נוסע טוב, כבעלים של גולף בעבר ואוקטביה בהווה, כל פעם שאני רואה על הכביש 208GT אני חש קינאה.

מכונית שנראת פצצה מבחוץ ומבפנים, בטח לעומת הפלסטיקה של החברה מיונדאי

היונדאי לא היתה חלופה אמיתית, אולי רק אם היה מדובר באספקה מיידית. ככל וזה המתנה עד לאוקטובר וצפונה לא רואה שום סיבה להעדיף אותה על פני פולו/אוקטביה

פורסם

ההבדלים בפולו מבחינת הספק לא קריטיים בעיני. גרסת הכניסה מאובזרת ממש טוב ותא הנוסעים נעים ואיכותי. התמחור של גרסת הכניסה אטרקטיבי. 

איביזה אפשרות טובה ולאחרונה הייתה זמינה בחלק מרמות הגימור בפרק זמן סביר, לא יודע מה קורה עכשיו. 

פביה 1.5 סטייל גם אפשרות טובה. מכונית מאוד בוגרת ושימושית אבל הפלסטיקה קצת מאכזבת בעיני. 

קורסה אלגנס מעולה לדעתי, מאובזרת היטב, תא נוסעים איכותי ומעוצב ומחיר אטרקטיבי. אני פחות התרשמתי מהמרווח ואני חושב שיחידת ההנעה זקוקה לקצת עידון בנושא הרעידות והיברות הילוכים במהירויות נמוכות. שמירת ערך היא נעלם, קשה לדעת מה יהיה. היא יכולה להיות כמו הדור היוצא או להפתיע ולזכות לביקוש טוב כי לא יהיו הרבה מכוניות על הכבישים. 

פורסם

לגבי הקורסה - ממה שראיתי לאופל לא היו הרבה מסירות, לכן תהיתי עד כמה זה רכב/יצרן שיש לו ביקוש.

לגבי הרעידות, אני הבנתי דווקא שמה שציינת זו יותר בעיה של DSG כמו שיש בסקודה/פולו ובקורסה שיש לה תיבה אוטומטית לא אמורה להיות את הבעיה הזו, או שהבנתי משהו לא נכון?

פורסם

במנועי 3 צילינדרים יש רעידות שמקורן ביחידת ההנעה וגם צליל שמאפיין את המנועים האלה. יש יצרניות שמתמודדות עם זה יותר טוב, יש כאלה שפחות. אני פחות מחבב את מנוע ה-1.2 של פיג׳ו וסיטרואן, הוא רועש ולא מספיק מעודן בעיני, בסיטרואן C3 למשל זה בולט יותר, בפיג׳ו 208 פחות. ברכבים גדולים כנראה המשקל משפיע ובפיג׳ו 5008 זה היה כמעט בלתי מורגש. 

בפולקסווגן הצליחו להתמודד עם זה יותר טוב. הייתה לי איביזה 1.0 ואחריה הגיעה ארונה 1.0. שתיהן היו נעימות מבחינת רעידות ורעש. מה שכן בארונה הרעידות החמירו מעט עם הגיל, באיביזה לא הרגשתי את זה. 

 

יש גם רעידות של גירים רובוטיים. זה קורה בעיקר בהילוכים נמוכים ובתנאים כמו זינוק בעליה או כשהמצמדים מתחממים. אני נוהג הרבה שנים בוואגיות עם DSG. רק ברכב אחד משנת 2012 שקניתי משומש הוחלפו קלאצ׳ים. היתר נסעו היטב ללא רעידות. הנסיעות משולבות, אין הקפדה מיוחדת על כלום. 

הגיר הזה באמת היה בעייתי בתחילת הדרך אבל היום רמת האמינות טובה ולא הייתי פוסל רכישה של רכב כזה. מה שכן, בתנאים עירוניים ופקוקים הוא סובל מבלאי גבוה יותר וצריך לקחת את זה בחשבון, במיוחד אם אתה מתכוון להישאר עם הרכב הרבה שנים. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבנתי תודה,

אקבע נסיעת מבחן על הקורסה ומשם נראה אם זו אכן אופציה ריאלית או שאיאלץ לחכות לפולו

פורסם

בc3 זה בולט יותר כי הגיר הוא 6 הילוכים, בפיגו ובקורסה הגיר הוא 8 הילוכים, הגיר מהיר מהקודם ולדעתי גיר מצוין, גם יהיה אמין יותר מאשר הdsg.

הפולו בקושי נמכרת כי לדעתי היא יקרה ולדעתי אין בה משהו מיוחד, במיוחד לאחר שידרוג תא הנוסעים באיביזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, yulianx כתב:

בc3 זה בולט יותר כי הגיר הוא 6 הילוכים, בפיגו ובקורסה הגיר הוא 8 הילוכים, הגיר מהיר מהקודם ולדעתי גיר מצוין, גם יהיה אמין יותר מאשר הdsg.

הפולו בקושי נמכרת כי לדעתי היא יקרה ולדעתי אין בה משהו מיוחד, במיוחד לאחר שידרוג תא הנוסעים באיביזה.

מה שאמרת על הפולו, אתה מתכוון בשוק יד2  או מבחינת זמינות מלאי בסוכנויות?

×
×
  • תוכן חדש...