Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מתכנן לרכוש רכב, מסיבות שונות זה צריך להיות רכב חדש מהיבואן לכן יד2 ודומיו לא רלוונטי.

מבחינת שימושים - נסיעות בתוך העיר (פעמיים שלוש בשבוע), ומדי פעם נסיעות בינעירוניות לטיולים וכו', נניח פעם פעמיים בחודש.

משיקולי חניה מעדיף רכב כמה שיותר קטן, לא מתוכנן להסיע אנשים או ציוד באופן שוטף.

ממה שראיתי בנתיים, יש את הקיה פיקנטו/יונדאי i10 שנכנסות בתקציב ועוד עם עודף, אבל שמתי עין גם על הפולו החדשה (במיוחד גרסת סטייל פלוס עם הסאנרוף).

אשמח להצעות נוספות שכדאי לשקול (וגם באופן ספציפי ביחס לפולו בשתי הגרסאות)

 

תודה

פורסם

פולו איכותית ונעימה מאוד. אבל יקרה מאוד. 

אולי כדאי לבדוק את אחותה הזולה יותר, האיביזה. 

רוצה רכב קצר אבל מרווח לטיולים? ג'יפון! 

קיה סטוניק נותן תמורה מצויינת. וגם ניראה מצויין בדגם ה gt. 

לא חייב רכב גבוה? ממליץ לבחון גם פיג'ו 208. 

על המיני (פיקנטו, i10) הייתי מוותר. בגלל אופי נסיעה מעצבן (גיר רובוטי חד מצמדי) ובגלל שהתקציב מאפשר רכב "אמיתי" ואיכותי בהרבה. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

רכב גבוה  ויחסית  קצר שנכנס לתקציב - מאזדה CX3.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לעונים, אחדד כמה נקודות - 

לא מתכוון לרדת עם האוטו לשטח, ככה שממש לא מחפש קרוסאובר או מרווח גחון, מעדיף רכב כמה שיותר קטן (גם בגובה)

פג'ו 208 נראית יותר יקרה מהפולו

בנתיים הבנתי שנראה שיש מחסור של הפולו בארץ - אבדוק שבוע הבא בסוכנויות, אבל יכול להיות שהיא תרד מהפרק. כנ"ל לגבי סקודה פאביה החדשה שלמיטב הבנתי עוד לא שווקה בארץ.

חשבתי גם על יונדאי i20, תובנות כלשהן?

 

פורסם

מיני רובוטית לעיר פחות הייתי ממליץ, הגיר מעצבן ב i10/פיקנטו.

I20 בעל רובוט כפול מצמדים, מעודכן מדור הקודם, הנוחות לא רעה, אבל איכות החומרים פשוטה, אותו עיצבן דילי בתחילת הנסיעה, אבל הביצועים די טובים, מרווחת מאחור.

אפשר לבדוק גם את הקורסה, מנוע וגיר דומים לפיגו, כך שהביצועים טובמם מאוד, גיר פלנטרי, מאובזרת.

שים לה שההמלצה להחלפת הטיימינג היא 4 שנים או 60 אלף, לפי מוסך מתמחה ברכבים הללו "אורן שירותי רכב".

היצרן ממליץ על 6 שנים או 100 אלף, אך כיוון שבכבר הרצועה (דור ראשון) יכלה להתפורר ולגרום לנזק, לא הייתי מחכה 6 שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לא קונים מכוניות קטנטנות אלא אם יש סיבה כספית. רכבים אלה לא בטיחותיים ולנהוג בכביש המהיר איתם זה לא פחות מפחד מוות.

 

תקנה כל רכב מגודל של איביזה, i20 או מזדה 2 עדיף. אפילו אם צריך לשים כמה אלפים יותר.

 

רכבים מגודל זה בטוחים מספיק.

עריכה אחרונה על ידי shrie
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 3
פורסם

יצא לך לנהוג ברכב מיני בכביש מהיר?

מנסיון שלי, אין שום דבר מפחיד.

  • אהבתי 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה למגיבים, בנתיים נראה שהחיסרון הכי גדול של הפולו זה המחיר, שקצת פחות קריטי עבורי, ככה שמבחינתי זה הרכב בעדיפות עליונה, בתקווה שיהיה מלאי תוך פרק זמן סביר.

אבדוק בנוסף את הi20 (שנראה שיש זמינות שלה) ואסטרה (נראה שגם שם המצב בעייתי)

לגבי המאזדה 2 - יצא לי לנהוג בה לפני כמה שנים ולא ממש אהבתי את הדשבורד וגלגל השליטה

מתכנן לבדוק גם אם יש צפי לסקודה פאביה, למרות שהיא אפילו לא מופיעה באתר הישראלי אז כנראה זה עוד צפוי לקחת זמן

  • אהבתי 1
פורסם

לא אסטרה אלא קורסה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, yulianx כתב:

יצא לך לנהוג ברכב מיני בכביש מהיר?

מנסיון שלי, אין שום דבר מפחיד.

עם 3 כוכבי בטיחות לא הייתי יוצא לכביש המהיר.

 

אבל whatever floats your boat.

עריכה אחרונה על ידי shrie
פורסם
לפני 4 שעות, shrie כתב:

עם 3 כוכבי בטיחות לא הייתי יוצא לכביש המהיר.

 

אבל whatever floats your boat.

אגב, ממה שראיתי גם ליונדאי i20 יש 3 כוכבי בטיחות לא?

פורסם

הדגם החדש לא נבחן ב euroncap.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, shrie כתב:

עם 3 כוכבי בטיחות לא הייתי יוצא לכביש המהיר.

3 כוכבים מאיזו שנה? הרי ציון של 5 כוכבים לא נשאר תקף לנצח. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
×
×
  • תוכן חדש...