Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה רכבים שמתפרסמים ביד 2 עם נתונים יחסית טובים מופיעים עם קשקוש / אימוג'י / טשטוש של לוחית הרישוי 

והשאלה היא  - למה? האם יש מה להסתיר במידע שאפשר לקבל לפי לוחית רישוי או סתם אנשים קנאים לפרטיות שלהם ?

מה אתם חושבים?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא בא לי שיסתובבו ברשת תמונות של הרכב שלי עם לוחית רישוי גלויה.

 

רוצה פרטים על הרכב - תתקשר ותבקש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

המון פעמים זה מחשש לגניבה של רכבים.

יש רכבים שמשופרים בעשרות אלפי שקלים ויותר / נדירים ששווים מעל מחירון בפער ולכן לא מבוטחים נגד גניבה או שלא מבוטחים בשווי האמיתי שלהם ולכן מסתירים את המס', שיהיה יותר קשה לזהות את הבעלים של הרכב והמיקום שלו וככה להימנע מעיניים מיותרות.

  • רעיון טוב! 1

2012 Alfa Romeo Mito Sprint TcT

Peugeot 208 GTI 2015

Suzuki Jimny 2015

Subaru XV Premium 2.0 2015

פורסם

לא הסתרתי אף פעם.

 

אני מפרסם הרי את הטלפון שלי. אין שום בעיה להוציא ממנו שם וכתובת אז מספר רישוי כבר לא משנה הרבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

למנוע שיכפול לוחית רישוי.

במכוניות משופרות למנוע הזמנת גניבה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 39 דקות, Erel כתב:

 

יש רכבים שמשופרים בעשרות אלפי שקלים ויותר / נדירים ששווים מעל מחירון בפער ...

אני מדבר על הרבה רכבים שהשיפור היחיד שלהם זה שהם עדיין נוסעים....

לא גרוטאות שצריך לחשוש לתאונות וכו' אבל כן סתם רכבים עממים .

נראה שאחרי שכמה מחקו את הלוחית הרבה אנשים סתם מעתיקים גם בלי להבין למה הם עושים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, נוהג חדש כתב:

והשאלה היא  - למה

ללא מעט אנשים יש גישה למסוף הנתונים של משרד הרישוי. 

 

עם מספר הרישוי מגיעים לשם שלך ולכתובת שלך. 

 

 

תגיד בכנות האם היית מפרסם מודעה כזאת: 

 

למכירה טויוטה קורולה 2012 יד שניה מליסינג מצב מצויין 180.000 ק"מ מטופלת, טסט לשנה, קוריאים לי יוסי רז, מספר ת. ז. 123456789, גר בחדרה רחוב ויצמן 76 דירה 17?

 

יש הרבה אנשים שלא מתאים להם לפרסם ככה, אז מסתירים את הלוחית. 

  • מעניין 2

 

 

פורסם
לפני 57 דקות, discoTD5 כתב:

למנוע שיכפול לוחית רישוי.

 

לא הצלחתי להבין למה יכול לשכפל לוחיות על ידי הפרסום? מה הבעיה לשכפל לוחית שאני רואה ברחוב?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 47 דקות, Buki כתב:

ללא מעט אנשים יש גישה למסוף הנתונים של משרד הרישוי. 

 

עם מספר הרישוי מגיעים לשם שלך ולכתובת שלך. 

 

 

תגיד בכנות האם היית מפרסם מודעה כזאת: 

 

למכירה טויוטה קורולה 2012 יד שניה מליסינג מצב מצויין 180.000 ק"מ מטופלת, טסט לשנה, קוריאים לי יוסי רז, מספר ת. ז. 123456789, גר בחדרה רחוב ויצמן 76 דירה 17?

 

יש הרבה אנשים שלא מתאים להם לפרסם ככה, אז מסתירים את הלוחית. 

אז שלא יפרסמו גם מספר טלפון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 19 דקות, Night Driver כתב:

אז שלא יפרסמו גם מספר טלפון.

אכן הרבה אנשים מפרסמים בלי טלפון בקבוצות שונות, מי שמתעניין פונה אליהם בהודעה פרטית ואז נותנים טלפון. 

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, Buki כתב:

אכן הרבה אנשים מפרסמים בלי טלפון בקבוצות שונות, מי שמתעניין פונה אליהם בהודעה פרטית ואז נותנים טלפון. 

כן, בפייס איפה שיש ליד השם תמונות, מקום עבודה, עיר מגורים וחברים.

 

היום מי שירצה להגיע אליך יגיע. מקסימום יתקשר, יקבע איתך ויהיו לו את כל הפרטים.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא אומר שיש בזה הרבה הגיון, שאלו מדוע מסתירים את הלוחיות אז ענתי. 

 

ברור שאפשר אם רוצים לאתר את כל המידע. 

 

 

פורסם
לפני 23 דקות, Night Driver כתב:

כן, בפייס איפה שיש ליד השם תמונות, מקום עבודה, עיר מגורים וחברים.

 

היום מי שירצה להגיע אליך יגיע. מקסימום יתקשר, יקבע איתך ויהיו לו את כל הפרטים.

בפייסבוק אתה שולט בפרטים המוצגים, כנראה מי שמסתיר את המספר שלו גם הפרופיל לא שופע במידע. ביד2 נותנים מספר פיקטיבי שמעביר שיחות אליך

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

האם הייתם מפרסמים את מספר ת.ז שלכם?

אם התשובה היא "לא", אז התשובה לשאלה המקורית די ברורה, לא?

לא משווה בין אדם חי לאוטו, אבל העיקרון זהה.

מספר חד ערכי השייך לאוטו, ולא הייתם רוצים שיסתובב ברשת. נכון שהאוטו מסתובב ברחוב, אבל אני בגישה של "שכמה שפחות אנשים יראו את המספר, יותר טוב"

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעתיים, David2540 כתב:

לא הצלחתי להבין למה יכול לשכפל לוחיות על ידי הפרסום? מה הבעיה לשכפל לוחית שאני רואה ברחוב?

אם אתה רוצה לשכפל לוחית רישוי לפיקנטו אדומה - יש אפשרות אחת שתצא מהבית ותחפש פיקנטו אדומה, ויש אפשרות שניה שתפתח יד 2 ותעשה חיפוש לפי פיקנטו אדומה. 

את האפשרות הראשונה לא ניתן למנוע ואכן יש שיכפולי / גניבת לוחיות. האפשרות השניה בידיים שלך - למה לא למנוע אם ניתן בקלות? 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...