Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מניח שהעניין התחיל בסוחרי רכב שלא רצו שיזהו במודעה את הרכב שפורסם רק כמה ימים קודם בסכום משמעותי פחות/ או שרצו להימנע ממי שיש להם גישה למידע ויגלו שהרכב עבר בעלות/תאונה רק לאחרונה וכבר בשלב המודעה יסננו את הרכב. 

 

כל שאר האנשים שמסתירים 90% לא יודעים למה הם מסתירים והשאר חוששים מדברים שאין בהם ממש. 

מישהי מהמשפחה שלחה לי לאחרונה איך המודעה שהעליתי? שאלתי אותה למה התאמצת להסתיר את המס בכל התמונות. 

ענתה לי לא יודעת ראיתי הרבה מודעות שעשו ככה.

עריכה אחרונה על ידי daniel204
  • אהבתי 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 דקות, daniel204 כתב:

אני מניח שהעניין התחיל בסוחרי רכב שלא רצו שיזהו במודעה את הרכב שפורסם רק כמה ימים קודם בסכום משמעותי פחות/ או שרצו להימנע ממי שיש להם גישה למידע ויגלו שהרכב עבר בעלות/תאונה רק לאחרונה וכבר בשלב המודעה יסננו את הרכב. 

 

כל שאר האנשים שמסתירים 90% לא יודעים למה הם מסתירים והשאר חוששים מדברים שאין בהם ממש. 

מישהי מהמשפחה שלחה לי לאחרונה איך המודעה שהעליתי, שאלתי אותה למה התאמצת להסתיר את המס בכל התמונות. 

ענתה לי לא יודעת ראיתי הרבה מודעות שעשו ככה.

זה בדיוק מה שאני חושב

בהתחשב בזה שרוב האנשים הם פשוטים וללא גישה למאגרים כלשהם.

ולדעתי זה מוריד פונים מלהתקשר, למשל גיסי חיפש רכב וכל מודעה שהייתה עם לוחית רישוי מוסתרת הוא מייד דילג.

פורסם
לפני 1 דקה, נוהג חדש כתב:

למשל גיסי חיפש רכב וכל מודעה שהייתה עם לוחית רישוי מוסתרת הוא מייד דילג

אז גיסך הוא לא המלפפון הכי קראנצ'י במקרר, וחוסר ההבנה שלו הביא אותו למסקנה שגויה. 

כלי המכוניות שפרסמתי עד היום היו עם מספר מוסתר. כולן נמכרו. 

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 35 דקות, discoTD5 כתב:

כלי המכוניות שפרסמתי עד היום היו עם מספר מוסתר. כולן נמכרו. 

 

אתם מקבלים הצעות לנושאים בפודקאסט? 

מקבלים תמלוגים? 😄

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני מעולם לא הסתרתי. 

אני רוצה שיכנסו ויבדקו שהכל בסדר.

יתרה מזאת. אני משתדל לפרסם כמה שיותר מידע על הרכב כולל תמונות מכל הכיוונים תמונת מנוע. תמונת באגז'. תמונת ריפודים וכו'.

 

במכירה האחרונה זה הוכיח את עצמו.

פחות חרטטנים התקשרו.

והראשון שהגיע קנה את הרכב כי הוא לא היה מופתע משריטות, מכות או מריפוד מלוכלך או קרוע.

 

 

 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם

תיאוריות קונספירציה בשקל.

 

היום יש לכל אחד דרך לקבל לא מעט פרטים באמצעות מספר הרישוי.

לא פרטים סודיים וכמוסים כמו גודל תיק ההשקעות של בעל הרכב, אלא פרטים על הרכב שכוללים תאריך עלייה לכביש. מס' קמ בטסט אחרון. רמת גימור אמיתית ועוד.

זה יכול לחסוך הרבה כאב ראש טרם שאתה הולך לראות את הרכב.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, om2 כתב:

כמה שיותר מידע על הרכב כולל תמונות מכל הכיוונים תמונת מנוע. תמונת באגז'. תמונת ריפודים 

 

הוא לא היה מופתע משריטות, מכות או מריפוד מלוכלך או קרוע

 

מה שייך תמונות של פנים הרכב וריפוד הבאגז' למספר לוחית הזיהוי?

 

ברור שבמודעת מכירה מפרסמים כמה שיותר תמונות, גם של פנים הרכב. שקיפות מלאה זה נהדר, אבל עד פרטים מזהים חד ערכיים.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

אם אתה רוצה לשכפל לוחית רישוי לפיקנטו אדומה - יש אפשרות אחת שתצא מהבית ותחפש פיקנטו אדומה, ויש אפשרות שניה שתפתח יד 2 ותעשה חיפוש לפי פיקנטו אדומה. 

את האפשרות הראשונה לא ניתן למנוע ואכן יש שיכפולי / גניבת לוחיות. האפשרות השניה בידיים שלך - למה לא למנוע אם ניתן בקלות? 

לא יותר קל לאתר לוחיות של פיקנטו אדומה דרך המאגר החופשי של משרד התחבורה?

https://data.gov.il/dataset/private-and-commercial-vehicles/resource/053cea08-09bc-40ec-8f7a-156f0677aff3

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2
פורסם
לפני 3 שעות, daniel204 כתב:

אני מניח שהעניין התחיל בסוחרי רכב שלא רצו שיזהו במודעה את הרכב שפורסם רק כמה ימים קודם בסכום משמעותי פחות/ או שרצו להימנע ממי שיש להם גישה למידע ויגלו שהרכב עבר בעלות/תאונה רק לאחרונה וכבר בשלב המודעה יסננו את הרכב. 

 

כל שאר האנשים שמסתירים 90% לא יודעים למה הם מסתירים והשאר חוששים מדברים שאין בהם ממש. 

מישהי מהמשפחה שלחה לי לאחרונה איך המודעה שהעליתי? שאלתי אותה למה התאמצת להסתיר את המס בכל התמונות. 

ענתה לי לא יודעת ראיתי הרבה מודעות שעשו ככה.

צודק מציאות בשטח רוב רכבי הסוחרים הם לוחית מוסתרת כדי שלא תגלה את העבר המלוכלך של האוטו,

ברגע שתצלצל אליהם לקבל פרטים בחלקלקות לשונם הם ידעו לדחוף לך את האוטו הזה,

ואם לא אז אוטו אחר השווה לכל שהאינטרס שלהם שלא יהיו לך פרטים מוקדמים על האוטו,

ומשם הגיעו תאוריות קונפירציה למינהם שאנשים סתם מסתירים,

 

אני בטוח שתרימי טלפון לחצי מהמפרסמים ביד 2 ותשאלו אותם למה הם הסתירו את המס', אם זה בנאדם פרטי יהיה לו איזה תגובה מגומגמת ולא ברורה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

דוח מסלקה מספק הרבה פרטים 

אבל בשביל להוציא אותו צריך צילום רישיון רכב.

אני יוצא מנקודת הנחה שמי שטשטש מספר רכב לא ישמח לשלוח לי צילום רישיון רכב בווטצאפ.

ולכן אצטרך להגיע אליו פיזית.

 

דרך מספר הרכב אני יכול לקבל פרטים חיוניים לפני שאני נוסע.

האם הוא בבעלות פרטית כרגע?

האם יש לו תו נכה (ויכול להיות שקיבלו עליו הנחה ואצטרך לשלם הפרשים)

עד מתי תוקף הטסט?

האם הטסט האחרון נעשה במועדו או שבאיחור (נורה אדומה)

האם זה הדגם הרלווטי או שהמוכר הצהיר על דגם אחר (לא תמיד אפשר לזהות מהתמונות)

 

שזה לנסוע לבדוק בתוך העיר שלך ניחא.

מה קורה אם אתה צריך לנסוע כמה שעות ואז לגלות שהרכב בלי טסט? 

.

פורסם

לא יודע מה מנסים להסתיר אבל במהלך החיפושים הלכתי לראות רכב עם מספר מוסתר וכשהגעתי התברר אח"כ שהוא סוג של נוכל (סוכן ) ומלא בעיות וסיפורים של מי הרכב בקיצור אולי כן היה לו מה להסתיר

פורסם

אני בודק כל מספר רישוי קודם כל באתר משומשת. לפחות מקבל מידע ראשוני ודי מקיף. 

אם מישהו מסתיר את המספר אני לא מיד חושד אבל זה לא מעודד, אותו הדבר אם אין תמונות פנים הרכב. או רק תמונה בודדת מרחוק .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...