Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סחיבה הונדה סיוויק 1.8 2013


moti37
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם יש בעיה שמטרידה אותי כבר חודשיים יש לי הונדה סיוויק 2013 1800 ו-142 כוח סוס

בתחילת נסיעה הרכב קצת כבד ופתאום משהו משתחרר והוא פשוט נוסע חלק, כאילו משהו סתום ופתאום נפתח בלי מאמץ

עשיתי לו טיפול 10 אלף לפני כחודשיים ובחודש האחרון עשיתי ניקוי מצערת, ניקוי פיח מהמנוע ומהמעברים, החלפת פלגים

איפוס המחשב מחדש, החלפת מסנן דלק מקורי, ותוסף דלק 

לפני כשבוע החלפתי פילטר דלק הרגשתי שינוי לטובה ולאחר יומיים הרכב חזר להיות כבד משום מקום

הייתי במוסך מורשה של הונדה עשו סיבוב ובדיקת תקלות במחשב ונאמר לי במילים האלה " המנוע פצצה הגיר מעולה האוטו נוסע כמו שצריך"

אבל מי מכיר את הרכב יותר ממני? אני יודע שהוא קליל זריז ומהיר ואין לי כבר מושג מה יכולה להיות הבעיה

כל מה שציינתי שעשיתי זה פשוט לעבור בעיה בעיה ולראות אם זה נפתר אך ללא הואיל

יש לציין שבסלד נמוך אם אני נותן לחיצה קלה על הגז אני שומע רעש מהאגזוז כמו גררררר לכמה שניות (מקווה שמבינים ) 

הרכב פשוט מגיב טוב יותר באמצע נסיעה ופחות בתחילת נסיעה

אשמח לחוות דעת רצינית כי זה ממש משגע אותי, הרכב לא נותן מה שהוא יכול יודע זה בוודאות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לך לעקוב אחרי הסל"ד ואחרי באיזה הילוך אתה?
לי זה נשמע שהמנוע על הילוך גבוהה וסל"ד נמוך ואתה לוחץ בעדינות על הגז מה שגורם לרכב לא להוריד הילוך ולנסות להפיק כוח בסל"ד נמוך. (מה שגם עושה את הרעש)
תנסה להכניס את הגיר למצב ספורט ותראה אם יש שינוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Gavrik כתב:

יצא לך לעקוב אחרי הסל"ד ואחרי באיזה הילוך אתה?
לי זה נשמע שהמנוע על הילוך גבוהה וסל"ד נמוך ואתה לוחץ בעדינות על הגז מה שגורם לרכב לא להוריד הילוך ולנסות להפיק כוח בסל"ד נמוך. (מה שגם עושה את הרעש)
תנסה להכניס את הגיר למצב ספורט ותראה אם יש שינוי.

אני עוקב אחרי הסלד הוא לא מחליק לי

או מזייף אני בהילוך נמוך לפעמים עושה בדיקה נוסע ממש לאט לראות את התגובה 

ואז הרעש מהאגזוז מגיע

אבל אם אני לוחץ לחיצה נורמלית ורגילה

אין רעש מהאגזוז הוא פשוט קצת כבד

ואז משתחרר אני ממש מרגיש את השיחרור באמצע נסיעה כאילו תופס תאוצה כזאת וממש נפתח

אם אכניס את הגיר למצב ספורט

ויהיה שינוי? אז מה זה אומר?

 

 

עריכה אחרונה על ידי moti37
טעות בהקלדה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי כמו מרימי שסתומים הדראוליים.

היה לי בעבר סיוויק 14 עם אותו דבר, הייתי בכמה מוסכים, עשיתי הרבה בדיקות וזה המסקנה שהגעתי...

האם הרעש הוא כמין גרגור ואז כשאתה משחרר את הגז זה נשמע כמו ברזלים שנופלים, אמנם רעש ממש עדיין אבל אם תתאמץ תשמע.

בנוסף תבדוק על פארקינג כשאתה לוחץ גז עדין האם שומעים את הרעש?

לאחר מכן תבדוק בליחצה על הגז בפארקינג בסלד סביב 3200, האם שומעים בנוסף לרעש הרגיל כמיין רעש משני?

אם זה באמת הבעיה אין ממש פיתרון אלא לפרק את הראש מנוע ולהחליף את המרימים, או לנסות לשים תוסף למרימים.

עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר

אין עוד מלבדו!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן משהו כמו 3-4 אלף כזה 

הוא מאית בקלות

לפני שעתיים, nev כתב:

עשית לימוד מחדש למצערת?

אכן 

גם היו רעידות בזמן עמידה עם מזגן

ונעלם עם ניקוי המצערת ולימוד מחדש

לפני שעה, LEGACY 1.8 כתב:

כמה ק"מ נסע?

102,000

לפני כשעה, המהיר הזהיר כתב:

נשמע לי כמו מרימי שסתומים הדראוליים.

היה לי בעבר סיוויק 14 עם אותו דבר, הייתי בכמה מוסכים, עשיתי הרבה בדיקות וזה המסקנה שהגעתי...

האם הרעש הוא כמין גרגור ואז כשאתה משחרר את הגז זה נשמע כמו ברזלים שנופלים, אמנם רעש ממש עדיין אבל אם תתאמץ תשמע.

בנוסף תבדוק על פארקינג כשאתה לוחץ גז עדין האם שומעים את הרעש?

לאחר מכן תבדוק בליחצה על הגז בפארקינג בסלד סביב 3200, האם שומעים בנוסף לרעש הרגיל כמיין רעש משני?

אם זה באמת הבעיה אין ממש פיתרון אלא לפרק את הראש מנוע ולהחליף את המרימים, או לנסות לשים תוסף למרימים.

לא לא

הרעש לא כמו גירגור ולא כמו ברזלים שנופלים

זה רעש כאילו האגזוז טיפה נחנק 

וזה גם קורה שאני ממש עדין עם הגז

ואז פשוט משתחרר שאני ב3-4 אלף סלד

בדקתי בפארקינג אין רעש משני בכלל 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן שממש עכשיו

סיימתי נסיעה של 40 דקות

חיכיתי שהכבישים יהיו קצת ריקים

כדי לבצע בדיקה בלי הפרעה

אז קודם כל ניסיתי בהילוך ספורט

כמו שמישהו כאן הציע

הרכב נותן עבודה לגמרי

לאחר מכן עברתי למצב די 

ניסיתי ירידות, עליות בתחילת נסיעה,

האצה תוך כדי נסיעה

לחיצה קלה תחילת נסיעה 

בקיצור כל המצבים ועם מזגן עובד

הרכב מגיב מעולה פשוט טס

רק שזה מוזר כי לפני יומיים הוא היה ככה

ואתמול בערב היה חנוק וכבד ממש התאמץ

או שהרכב מסטול או שאני מסטול

מצרף שאלה בנוסף אולי תמימה מידי

פשוט פחות מבין ברכבים

כבר המון זמן שהרכב לא ראה כביש מהיר

אני 3 קילומטר מהעבודה

יש מצב שהרכב צריך איזה נסיעה טובה ככה

לשחרר כל מיני דברים 

הנחתי את זה כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שנוסע רק בתוך העיר והפקקים ולא נושם אוויר צלול כיין בהרים (אצלי אני נותן לו נס הרים), בוודאי שזה לא בריא למנוע. צריך לתת לכל רכב "לנשום", לתת לו לעבוד גם בסל"ד גבוה (לא, זה לא יהרוס את המנוע אלא אם כן אתה נוסע לאילת 4 שעות שלמות על סל"ד 6,000). אגב, כשאתה מדבר על תחילת נסיעה ובעיית הסחיבה, אולי זה בגלל שהמנוע פשוט לא מגיע לטמפטורת עבודה שלו והשמן לא התחמם וכו' וכו'? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, BRAVO30 כתב:

רכב שנוסע רק בתוך העיר והפקקים ולא נושם אוויר צלול כיין בהרים (אצלי אני נותן לו נס הרים), בוודאי שזה לא בריא למנוע. צריך לתת לכל רכב "לנשום", לתת לו לעבוד גם בסל"ד גבוה (לא, זה לא יהרוס את המנוע אלא אם כן אתה נוסע לאילת 4 שעות שלמות על סל"ד 6,000). אגב, כשאתה מדבר על תחילת נסיעה ובעיית הסחיבה, אולי זה בגלל שהמנוע פשוט לא מגיע לטמפטורת עבודה שלו והשמן לא התחמם וכו' וכו'? 

אוקיי הבנתי

מחר אעשה לו נסיעה בכיף

של שבת בצהריים

ובקשר לשאלתך זה קורה גם שהמנוע חם

הקטע הוא שאני יכול לנסוע

מפתח תקווה לאור יהודה ( למוסך מורשה למשל) חלק מנסיעה תיהיה חלקה ויש אפשרות

שפתאום הרכב ירגיש 200 טון

פשוט אי אפשר לפספס את ההבדלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הסיוויק קצת כבדה - הייתה לי 1.8 ידנית שהוצאתי מהחברה והביצועים שלה היו טובים אך לא מלהיבים - במיוחד בסל"ד נמוך. שם המנוע הרגיש חנוק עד כדי כך שלרכב הייתה בעיה בזינוק בעליה קשה.

מצד שני יש לא מעט מקרים שהממיר נסתם וחונק את המנוע עוד יותר.

תנסה לשים תוסף ולנסוע נסיעה ארוכה בסל"ד בינוני.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

בגדול הסיוויק קצת כבדה - הייתה לי 1.8 ידנית שהוצאתי מהחברה והביצועים שלה היו טובים אך לא מלהיבים - במיוחד בסל"ד נמוך. שם המנוע הרגיש חנוק עד כדי כך שלרכב הייתה בעיה בזינוק בעליה קשה.

מצד שני יש לא מעט מקרים שהממיר נסתם וחונק את המנוע עוד יותר.

תנסה לשים תוסף ולנסוע נסיעה ארוכה בסל"ד בינוני.

ממש לא מסכים איתך

הסיוויק זה רכב זריז קליל ומהיר

לפחות שלי ספציפית 

יש לה ביצועים מעולים

שמתי תוסף אתמול ואכן היום אעשה

נסיעה ארוכה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ואחי החזקנו שתי ידניות, גיסי קנה שתיים משומשות, ועוד כמה של חברים.

כולן נסעו אותו דבר - סבבה לגמרי אך ממש לא מהיר במיוחד.

תקרא שוב מה כתבתי - יש בעיית כוח בסל"ד נמוך : בין 1000 ל 2000 טור. עם תיבה ידנית הדבר חייב עבודה רצינית בזינוקים וחלק מהם אף כשלו. חבר שקנה אחת בהמלצתי גמר קלאצ' מהסיבה הזו.

בכל מקרה מקווה בשבילך שתסוף ונסיעת "איוורור" תפתור את הבעיה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שזה קשור לאחד החיישנים?

אני כבר לא יודע מה לחשוב זה מחרפן אותי

לפעמים קליל בתחילת נסיעה ולפעמים כבד ואז תוך כדי הוא נפתח משתחרר

כאילו יש לו דיליי

לפי ההיגיון הבריא מה האפשרויות?

אם יש עוד אופציות שלא סידרתי או בדקתי

אני אמשיך לעבור על אופציות שתכתבו.

עריכה אחרונה על ידי moti37
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...