Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה או ככה, גם 0.49 זה דיי טוב בהנחה ושאר הנתונים נכונים. נראה לי שאני דיי סגור עליהם. נשאר עכשיו רק לבחור צלחות. להמשיך עם מקוריות או שיש משהו עדיף?

image.png.9aaf7bb5d83676c9bbd03713da2625e8.png

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

זה נשמע ממש אחלה. במיוחד שיש להם תקינה לכביש באירופה.

 

לגבי צלחות - אין שום יתרון בצלחות כאלו או אחרות לכביש.

כל צלחת בspec המתאים מיצרן מוכר תעשה את אותה עבודה. (במיוחד בכביש. במסלול אגב עדיף ברוב המקרים חלקות אפילו - להקטין את הסיכוי לסדקים מחוררות / מחורצות. כולל להרבה רכבים שמגיעים עם מחוררות / מחורצות לכביש. יש מעו מאוד יוצאי דופן)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 15.1.2022 בשעה 22:57, ch2856 כתב:

ds2500 בגלל שאין תקן R90 לכביש מומלץ רק דרך יבואן (סדנה או משהו כזה כמו E&A Autosport לוטן מ- Special Performance) את דגם DS Performance אין בעיה לייבא באופן אישי מחו"ל.

לגבי התקן הזה, נראה שה EBC נושאות אותו. זה אומר שאפשר להזמין חופשי מחו"ל?

מק"ט (קדמיים): DP41536R

מק"ט (אחוריים): Dp42080R 

 

 

 

 

image.png.fc2f6037f5c2215d25615023c493d410.png

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אפשר להזמין חופשי את הצהובות , לא נתקעות במכס ומקבלות את אישור משרד התחבורה ללא התערבות הלקוח.

תו התקן מוטבע על אריזת המוצר.

פורסם

לא יודע לגבי צלחות , מה שכן אני יודע להגיד לך שהרפידות הצהובות עובדות יפה מאד עם המקוריות.

ככה לפני שאתה רץ לקנות סתם צלחות תנסה קודם להרכיב רפידות בלבד ותראה את השיפור בבלימה.

פורסם

רפידות חדשות על צלחות משומשות? נראה כמו מתכון לקצר משמעותית את אורך החיים של שניהם או לפחות של אחד מהם. 

לימדו אותי פעם שרפידות חדשות מרכיבים על צלחות חדשות\חרוטות בלבד. עד היום זה הוכיח את עצמו. מהפעם האחרונה שהתקנתי את המקוריות על צלחות חרוטית עברו קרוב ל 40kkm ויש בהן עוד 15-20% בשר. 

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מהביקורות שראיתי פעם הEBC די hit or miss.

או שהן מעולות על הסט אפ שלך או שהן על פנים וגם נאכלות/אוכלות מהר את עצמן והדיסק.

 

*אין לי שום ניסיון אישית עם EBC

They are trying to ban me...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים, חוזר לעדכן שהמליצו לי להתאים את יצרן הצלחות ליצרן הרפידות.

אי לכך, חשבתי ללכת על הסט החלק של EBC. לא בטוח איך הם ממתגים אותו. אבל המק"ט הוא:

קדמיים D1464

אחוריים D1350

משום מה הם מגיעים בצבע שחור. יהיה אפשר לחרוט אותם לאחר מכן או שזה לשימוש חד פעמי?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)

זה צבוע בשביל שיראה יותר טוב בתמונות ולשמור על המתכת באיכסון/שינוע.

יורד בברקס הראשון.

יתפקד כמו כל דיסק רגיל אחר. (מבחינת חריטה)

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy
  • רעיון טוב! 1

They are trying to ban me...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 14.1.2022 בשעה 09:27, kfirg כתב:

כמו שהזכירו קודם לכן EBC YELLOW STUFF .

 

לא ניסיתי אותם במסלול אבל בנסיעה מנהלתית הם בהחלט עושים את העבודה הרבה יותר טוב מהמקורי.

 

התקנתי אותם על מאזדה 2 ובנוסף על CX5 , ההבדל מורגש גם כשהם קרים , הנשיכה חזקה ומורגשת.

תנסה פעם את הכחולות 😍

קובי

:-)

פורסם
בתאריך 17.1.2022 בשעה 11:09, kfirg כתב:

אפשר להזמין חופשי את הצהובות , לא נתקעות במכס ומקבלות את אישור משרד התחבורה ללא התערבות הלקוח.

תו התקן מוטבע על אריזת המוצר.

ראיתי שברפידות האחוריות רשום שאין את התקן (הסתכלתי באיזה אתר שמעוניין להזמין ממנו). יש תקן רק לרפידות הקדמיות. זה יכול להיות לי בעיה או שיבליגו על זה במכס?

פורסם (נערך)
בתאריך 17.1.2022 בשעה 00:38, Liviur כתב:

0.49 לפי הגרפים באתר שלהם לזכרוני (הסתכלתי לא ממזמן למיאטה)

הפרמורמנס מול ה2500 - זה נכון בטמפ מסוימות. ה2500 ממשיך הלאה בטמפ שבהן הperformance ידעכו (כמעט לא רלוונטי לכביש)

 

למה לא להשתמש ב BLUE ? הרבה יותר טובים מ yellow ומהתרשמויות מאנשים בארץ במסלולים הן הרבה יותר מומלצות.

 

אכן ה DS2500 נהדרות (השתמשתי ב GTI הקודמת ואין מה לומר נהנתי מהן.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
לפני שעתיים, kobi_g כתב:

למה לא להשתמש ב BLUE ?

הכל שאלה של צרכים , כמות האבק שאתה מוכן לאכול מהרפידות (אבק פיזית כן ?) והזמינות.

 

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה גם שהסדרה הכחולה ללא אישור לכביש וגם לא מיועדת לשימוש כזה אלא למסלול בלבד.

  • רעיון טוב! 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

×
×
  • תוכן חדש...