Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה לא שאני צריך להחליף מנוע תודה לאל עוד לא. שמעתי אוטו שמחליפים לו מנוע הוא כבר לא אוטו כמו שהיה פעם. אז אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה .

אני יודע שברור שמשהו מכורי שבא אם האוטו ישב יותר טוב על האוטו. אבל בכל זאת מישהו יכול לספר לי כיצד זה משפיע הקטע של ההחלפה על האוטו ואם בכלל .

תודה :D

פורסם

בטח שזה משפיע.

זה תלוי אם משתילים מנוע חדש או משופר.

זה תלוי אם משתילים מנוע באותו נפח ,באותו משקל וכ"ו.

זה גם תלוי איך מחליפים אותו.

 

בוודאי שזה משפיע: זה משפיע על הביצועים, ואם אתה מחליף נפח מנוע אז צריך להתאים גם תיבה אחרת , והמשקל של המנוע המושתל יהיה גדול מהמשקל של המנוע הישן ואז זה יגרום להעברות משקל והאוטו יתחיל להיזרק בפניות.

וצריך גם יהיה להחליף אולי את מזרקי הדלק לגדולים יותר.

פורסם

החליפו לי מנוע באוטו לפני כמה שנים

מ 2000 ל 2300 . איך שאני רואה האוטו נוסע כמו גדול למרות שהוא בן 23 שנים.

החלפת מנוע מחדשת לחלוטין את האוטו.

פורסם
יש לי שאלה לא שאני צריך להחליף מנוע תודה לאל עוד לא. שמעתי אוטו שמחליפים לו מנוע הוא כבר לא אוטו כמו שהיה פעם. אז אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה .

אני יודע שברור שמשהו מכורי שבא אם האוטו ישב יותר טוב על האוטו. אבל בכל זאת מישהו יכול לספר לי כיצד זה משפיע הקטע של ההחלפה על האוטו ואם בכלל .

תודה :D

 

אם מחליפים לך למנוע זהה בגלל שהקודם היה גמור, ברור שהשינוי יהיה לטובה.

 

אלא אם כן התקינו את המנוע בחוסר מקצועיות, וגרמו לכל מיני בעיות מסביב.

 

לחבר מהעבודה היתה תאונה לא מזמן. תיקנו לו את האוטו במוסך כלשהו ביפו, ומאז 3 דברים התקלקלו באוטו - כולם במנגנונים שממוקמים בחזית הרכב, איפה שהתאונה היתה.

חשד רציני לתיקון חאפרי....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

התקנת מנוע חילופי היא כמו ניתוח לב פתוח לאוטו.. ברגע שמי שעושה לך את העבודה לא מכיר את הרכב שלך על בוריו ולא יכול להתמודד עם תופעות לוואי עתידיות אחרי שמתקינים את המנוע... אתה יכול להתפלל שתגיע לעבודה כל בוקר.

ברצינות,הרכבת מנוע/גיר כוללת בתוכה הרבה ידע, ובגדול אם שמים לך מנוע משופץ יש עליו בלאי אבל מחדשים בו הרבה חלקים והוא בהחלט יהיה טוב יותר מהמנוע המגמגם שיש לך לפני.

בקיצור .. עדיף להשקיע קצת יותר כסף אבל לעשות את זה אצל מנתח עם תעודות ולא אצל סטודנט חאפר...

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

×
×
  • תוכן חדש...