Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדבקת טסט על רכב הפטור מטסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם על רכב הפטור מטסט בגלל שהוא עדיין חדש צריכה להיות מדבקה של טסט? התוקף של רישיון הרכב עד ספטמבר 2022 
הרכב נקנה כיד שנייה

ברשיון  רכב של אותו מקום לא הייתה מדבקה שמודבקת  ברישיון רכב 

האם מדובר במצב תקין?

פורסם

אני זוכר שקראתי איפשהו שכבר לא צריך להדביק מדבקה.

אם לרכב יש טסט, הכל בסדר

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 8 דקות, ArikM כתב:

אני זוכר שקראתי איפשהו שכבר לא צריך להדביק מדבקה.

אם לרכב יש טסט, הכל בסדר

כלומר אם הרישיון רכב בתוקף ואין שם מדבקה? הרישיון בתוקף 09.22

Just now, Jago כתב:

כלומר אם הרישיון רכב בתוקף ואין שם מדבקה? הרישיון בתוקף 09.22

מדבקה על הרישיון לא נמצאת גם

פורסם

אני כבר שנים לא מדביק את המדבקות טסט הללו, שומר אותם צמוד לרשיון רכב. 

חכה לעוד תשובות, אבל לדעתי אין בעיה

  • רעיון טוב! 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 1 דקה, ArikM כתב:

אני כבר שנים לא מדביק את המדבקות טסט הללו, שומר אותם צמוד לרשיון רכב. 

חכה לעוד תשובות, אבל לדעתי אין בעיה

תודה

פורסם (נערך)

אם הרכב פטור מטסט, אז זה רשום ברישיון רכב. במצב כזה - אין לך מדבקה ברישיון רכב (מאחר ולא היית במכון טסטים).

מדבקה על השמשה - אמורה להיות מראש מדבקה עם תאריך תוקף.

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני 12 דקות, guya72 כתב:

אם הרכב פטור מטסט, אז זה רשום ברישיון רכב. במצב כזה - אין לך מדבקה ברישיון רכב (מאחר ולא היית במכון טסטים).

מדבקה על השמשה - אמורה להיות מראש מדבקה עם תאריך תוקף.

תודה על המענה , ואם אין מדבקה על השמשה?

פורסם

אין שום צורך במדבקה, ללא קשר למבחן הרישוי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 1 דקה, Jago כתב:

במדבקה שעל השמשה?

חיובי, אין בה צורך, זה טוב לשים על השמשה למי שרוצה לזכור את התאריך.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם
לפני 2 דקות, yosilogen כתב:

חיובי, אין בה צורך, זה טוב לשים על השמשה למי שרוצה לזכור את התאריך.

מעולה אז אפשר להיות רגוע למיטב הבנתי😀

פורסם

לפי תקנה 273 עליך להדביק את מדבקת הרישוי בחלון. אני לא יודע, ואף מסופק, האם יש אכיפה כלשהי.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

לפי תקנה 273 עליך להדביק את מדבקת הרישוי בחלון. אני לא יודע, ואף מסופק, האם יש אכיפה כלשהי.

 

אם אני רוצה להשיג מדבקה זה ניתן?

פורסם

במכון רישוי.

תקשיב, מ2007 לא הייתה על החלון של אף רכב בבעלותי או בבעלות המשפחה מדבקה.
אתה לגמרי יכול להיות רגוע.

יתרה מכך, התקנה שספריאל ציטט היא לא הנכונה לדעתי:
מדובר בתקנה 274א':

״מצא בוחן רכב כי נתקיימו ברכב נבדק כל התנאים שבתקנות... ידביק בצידו הימני העליון של החלון הקדמי של הרכב תווית שבה יצויין החודש לחידוש הרשיון״

 

בפועל נותנים לך את המדבקה ביד שתדביק לבד. עליך  כבעל הרכב לא חלה חובה כזו ואין סעיף אישום לדו״ח כזה.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ברכב הקודם שלי החלפתי שמשה אחרי שהישנה נסדקה ועל החדשה לא היו מדבקות.

היום אפשר לבדוק רכב במסוף משטרתי ולגלות שאין לו טסט.

 

חוץ מזה שעוברים טסט אז על הרשיון של הרכב יש חתימה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...