Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המצלה לחבילת גלישה ארה"ב esim


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ
ראיתי של T-mobile יש חבילות טובות של eSim
למישהו יש ניסיון עם eSim?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

eSIM זו בסה"כ מתודת קישוריות של מכשיר הסלולר עם הספקית. מקבלים קוד QR (במרבית המקרים) או מייל עם קישור (במיעוט המקרים) מספקית הסלולר, סורקים את הקוד/נכנסים לקישור (באמצעות המכשיר) והחיים מרגשים. חסל סדר התעסקות עם כרטיס סים פיזי.
תוהה מתי בארץ הקויידש (קיים עבור שעונים חכמים בלבד בשלב זה).

פורסם

חבילות גלישה פה יקרות ולא באמת לא מוגבלות (כלומר - ״לא מוגבל״ = x גיגה מהירים - ואז הכל כ״כ לאט שסימני עשן + מורס יותר מהיר.)

 

ברוב המקרים עדיף לעשות חבילת גלישה לחו״ל דרך מפעילה בארץ - אלא אם שוהים פה באמת לטווח יותר ארוך - ואז שווה להסתכל על prepaid.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הזכרת לי שאני ממש מאוכזב מזה שבארץ אף ספק לא מוכן לתת לך ESIM

(ראשי, מוכנים רק משני וסכום כסף משמעותי)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
לפני 8 שעות, Liviur כתב:

חבילות גלישה פה יקרות ולא באמת לא מוגבלות (כלומר - ״לא מוגבל״ = x גיגה מהירים - ואז הכל כ״כ לאט שסימני עשן + מורס יותר מהיר.)

 

ברוב המקרים עדיף לעשות חבילת גלישה לחו״ל דרך מפעילה בארץ - אלא אם שוהים פה באמת לטווח יותר ארוך - ואז שווה להסתכל על prepaid.

 

החבילה של T-mobile עולה 25 דולר, החבילה הכי זולה בארץ סביב ה 130 ש"ח

היתרון הוא שמקבלים מספר אמריקאי שנדרש להפעלת שרותים בארה"ב כמו נסיעה שיתופית
השאלה שלי אם מישהו עשה eSim ואיך זה עובד במקביל לסים הפיזי הישראלי

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 16 שעות, סולל הדרך כתב:

היתרון הוא שמקבלים מספר אמריקאי שנדרש להפעלת שרותים בארה"ב כמו נסיעה שיתופית

זה בהחלט יתרון רציני.

ה25$ - טימובייל קונקט באה עם 5 ג׳יגה גלישה מהירה בלבד. לזכרוני החבילות מהארץ היו הרבה יותר ״מפרגנות״ אבל יכול להיות שדברים השתנו מן הסתם.

הייתי בודק שאתה אכן יכול לקנות אותה עם כרטיס אשראי בינלאומי + מישראל:

https://prepaid.t-mobile.com/plan-detail/connect-by-t-mobile

זה הלינק. בזמנו חברים השתמשו והיה להם ה מ ו ן בעיות איתם. (אני עשיתי אחורה פנה על להשתמש בהם לגמרי אחרי חווית שירות נוראית איתם - אבל כזו שכנראה האי-סים היה פותר)

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...