Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמות גימור יונדאי ולוסטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

אני מתעניין ברכישת יונדאי ולוסטר ולא מצליח למצוא מה ההבדל בין רמות גימור:

Inspire,elite, premium,supreme.

מישהו שיודע ויכול להסביר לי?

 

תודה.

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, san383 כתב:

אהלן חברים.

אני מתעניין ברכישת יונדאי ולוסטר ולא מצליח למצוא מה ההבדל בין רמות גימור:

Inspire,elite, premium,supreme.

מישהו שיודע ויכול להסביר לי?

 

תודה.

בגדול יש דגם שני דלתות ויש 4 יש עם סאנרוף ויש בלי וכו' תראה  יד 2 מה אנשים כותבים על כול דגם

עריכה אחרונה על ידי Or l
פורסם

ולוסטר הגיע רק בצורה אחת, יש רק גרסת 4 דלתות - שזה 2 בצד שמאל של הרכב, 1 בצד ימין והדלת של הבגאז'. 

בכתבות השקה אפשר למצוא את ההבדלים, אלא אם כן אתה מוצא את מפרט הרכב מאותם שנים.

 

כתבת השקה.

 

כתבת מתיחת פנים.

פורסם

הוולוסטר מגיעה רק בתצורת האצ'בק.

2 דלתות קדמיות, דלת אחת מאחור ודלת נוספת של תא המטען.

מנועים 1.6 אטמוספרי או 1.6 טורבו בגרסת ה''טורבו''.

גיר ידני או רובוטי כפול מצמדים.

אינספייר זו רמת הגימור הבסיסית.

פרימיום הוצעה בהתחלה ואז ירדה מההיצע ובמקומה נותרה הסופרים שהגיע עם סאן רוף, מושבי עור משולבים בד ועוד כמה פיצ'רים.

בעילית הגיעו מושבי עור מלאים בצבע בורדו, סאן רוף וג'אנט 18.

 

פורסם
לפני 8 דקות, yoav911gt2 כתב:

ולוסטר הגיע רק בצורה אחת, יש רק גרסת 4 דלתות - שזה 2 בצד שמאל של הרכב, 1 בצד ימין והדלת של הבגאז'. 

 

הפוך (אם נקודת המבט שלך היא כיסא הנהג).

 

יש דלת אחת בצד הנהג (גדולה יותר), 2 דלתות בצד הנוסע, ודלת בגאז'.

 

לטעמי רכב ששווה אך ורק בגירסאות הידניות שלו, מאוד לא אהבתי את הרובוטית

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

הפוך (אם נקודת המבט שלך היא כיסא הנהג).

 

יש דלת אחת בצד הנהג (גדולה יותר), 2 דלתות בצד הנוסע, ודלת בגאז'.

 

לטעמי רכב ששווה אך ורק בגירסאות הידניות שלו, מאוד לא אהבתי את הרובוטית

מאיזה סיבה לא אהבת את הרובוטיות?

פורסם (נערך)

כי זה היה קצת כמו לנהוג על טרנטה (במצב ECO) לבין נהיגת סבתא חוסכת בדלק (במצב רגיל).

 

הידניות פותרות את הבעיה כי הן מאפשרות לך להחליט למשוך את ההילוכים לאיזורים שבהם המנוע מרגיש יותר חי (איזור 3800 סל"ד ומעלה), צריך לזכור שמדובר במנוע 1.6 אטמוספרי, רצועת הכוח שלו לא מאוד רחבה.

ואז מגיעות הגרסאות הרובוטיות שמכוונות לחסכון בדלק ובשביל להביא את המנוע ל-3800 סל"ד אתה מרגיש שאתה צריך להתעלל בידית ההילוכים (במצב M) או בדוושות (ע"י קיק דאון).

 

אגב את הרכב עצמו דווקא מאוד אהבתי, החזקתי כזו ידנית Inspire במשך 4 שנים (בליסינג שהחוזה שלו 3 שנים כן? החזקתי אותה שנה אחת יותר - עד כדי כך אהבתי)

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...