Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטיפול במוסך מורשה (וולוו) אבא שלי קיבל תוסף שנקרא

Petro chemical

fuel injector

 

משהו כזה, מישהו מכיר? אמרו לנו לשים אותו על חצי מיכל.

 

ובכלל, באילו תוספים כדאי להשתמש באופן שוטף וכל כמה ק"מ? (גם לפיח גם לאינג'קטורים, וכו')

יובל.

פורסם

חברה מוכרת...אני ממש לא הייתי מרוצה מהתוסף שלהם,לא הזיז לאוטו בכלום.

אבל אם במוסך מורשה של וולוו קיבלת אותו אז אולי הוא בסדר.....

 

בקיצור הוא מוכר....אבל מהזולים.

אני הייתי ממליץ לך על ה-BG 44K.תוסף טוב ואפקטיבי...אוטו דיפו 84 שקלים..

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם
חברה מוכרת...אני ממש לא הייתי מרוצה מהתוסף שלהם,לא הזיז לאוטו בכלום.

אבל אם במוסך מורשה של וולוו קיבלת אותו אז אולי הוא בסדר.....

 

בקיצור הוא מוכר....אבל מהזולים.

אני הייתי ממליץ לך על ה-BG 44K.תוסף טוב ואפקטיבי...אוטו דיפו 84 שקלים..

 

ליובל - K44 עולה במוסך סקודה אצלנו באשקלון 60 ש"ח. כך אמרו לי בתחנת דלק.

פורסם
אני הייתי ממליץ לך על ה-BG 44K.תוסף טוב ואפקטיבי...אוטו דיפו 84 שקלים..

ושוב פרסומת לפרסי - פרוחזאד.

פחית עולה כ-55 שקל...

יש הנחת כמות :wink:

MCS 2008

פורסם

רק אם אפשר סימני זיהוי של בית בעסק...בטוח לא רשום לו "הפרסי-חלקי חילוף" :lol: או שכן..? :shock:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

×
×
  • תוכן חדש...