Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד אחד המאזדה 3 מרגיש לי יותר אוטו יותר איבזור בטיחות ומנוע שמשודך לתיבה פלנטרית עם שישה הילוכים ומצד שני  ה asx הוא יותר מגדול ומרווח. מה עדיף? 

פורסם

המסקנות שלי אמרו:

* הכנסת ילדים למושב בטיחות יותר נוח ב-ASX

* ה-ASX ג'יפון (יש מי שהסעיף הזה בשבילו סוגר את ה"ויכוח")

* בכל שאר הפרמטרים המאזדה 3 משאירה אבק וחצץ ל-ASX.

 

אגב מבחינת גודל (אבסולוטית במספרים) המאזדה ארוכה יותר משמעותית.

מבחינת מרווח לא הרגשתי איזה הבדל מהותי בין שתיהן - בשתיהן אין איזה מרווח גדול.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אבק וחצץ, אין דרך אחרת להסתכל על ההבדלים בין הרכבים.
 

אלא אם כן כמובן לא נהגת בשתיהן.

ובוא, ה-750 עם ה-ASX באותו משפט? הקשר היחיד הוא שלשתיהן יש 4 גלגלים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם המאזדה מבוססת על מכלולים וטכנולוגיות הנעה "קלאסיות", מנוע בנזין אטמוספרי ותיבה פלנטרית.

אם כבר בקטע הזה המיצובישי עם תיבה רציפה, שההתנהגות שלה לא לגמרי דומה לפלנטרית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נסעתי על ASX שכור מספר ימים וזה מרגיש שקניתה רכב חדש בשנת 2000.

@m3x7r3m3 הגדיר את זה מעולה, אם המאזדה מספיק מרווחת בשבלך ואתה לא נעול על גיפון אז אין מה להשוות בכלל.

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

פורסם

היי,

לא יודע מה הדיבייט, אלה 2 רכבים קצת שונים במהותם.

אני בעל asx, מה שאני יכל להעיד:

רכב עם כח, מנוע2 שמאיץ יפה , אומנם קצת יותר כבד ממזדה..

מתלים נותנים תחושה טובה ובולמי זעזועים מספקים שיכוך ומענה טוב לתנאי דרך ומהמורות.

בעניין הספייס, הרכב קטן לטעמי , מושב אחורי לא מרווח דיו ל3 מבוגרים, לכיסאות ילדים גם לא.

תא מטען, גם הוא בעל מידות צנועות מדי וחבל

(עומק כ60סמ הבסיס רוחב 100סמ גובה 45,

בואו נגיד שלהכניס הרבה לא ניתן, לעומת רכב פרטי ממוצע עם עומק של מטר ורוחב גם מטר+,

זה הבדל מהותי. ( תבדקו נפח בליטרים..)

לי יש קושי בלהכניס עגלה + תיק..

לגבי הנסיעה, זה הצד הכייפי, הישיבה בגובה, 

המרווח מהכביש, אין חשש מגובה פסי האטה, עליית מדרכות, חנייה על מדרכה וכל מפגע של עד20סמ.. שלוליות הצפות לא עלינו.. 

בדגם שלי רמת איבזור גבוהה , גג פנורמי לאלה שאוהבים, ובכלל רכב מהנה. 

זהו לא גיפ'! לא הייתי נכנס איתו לחולות ונהרות.. (אין 4*4).

צריכת דלק לא משהו, מנוע 2.0 .. 8-10L/100km,

תלוי בנסיעה ופקקים..

לסיכום חויית הרכב הגבוהה עושה את שלה. בנתיים לא יורד לפרייבט 'רגיל'.. ;)

  • מעניין 1

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם (נערך)

הרכב מבפנים נראה ומרגיש כמו רכבים מתחילת שנות ה 2000.

מבנה הדשבורד, ידית ההילוכים, הדלתות הדקיקות, לוח המחוונים, הרעש בתוך הרכב וכו... הכל מרגיש כאילו זה תוכנן שני עשורים אחורה.

הוא מזכיר לי את המאזדה 323 2001 שהייתה לי בעבר, המאזדה ספיריט מודל 2010 שהייתה לי הרגישה הרבה יותר מודרנית מה ASX והיא הייתה בת עשור.

לזכותו של ה ASX זה המחיר ויענה גיפון...

 

ASX 2021:

Mitsubishi Chemical develops a high-transparency bio-based engineering  plastic – IL BIOECONOMISTA

 

Mazda 323 2000:

Mazda 323 (2000) - pictures, information & specs

 

נראה לי שזה סוגר את המסר.

 

עריכה אחרונה על ידי motizkn
  • מצחיק 1

טסלה 3 2022

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אבק וחצץ, אין דרך אחרת להסתכל על ההבדלים בין הרכבים.
 

אלא אם כן כמובן לא נהגת בשתיהן.

ובוא, ה-750 עם ה-ASX באותו משפט? הקשר היחיד הוא שלשתיהן יש 4 גלגלים

אם לא הייתי נוהג בשתיהן לא הייתי כותב.

כמובן שהמאזדה רכב טוב יותר,מושקע יותר,אבל הבדלים ביניהן הם לא של שמיים וארץ ולא של אבק וחצץ,מקסימום כורכר וחצץ.🙄

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

MOTIZKN

 

מה בדיוק מפריע לך ברכב?

זה שכל דבר נמצא במקום שאתה מצפה שהוא יהיה?

זה שהוא פשוט להפעלה, ואמין, ו...קצת משעמם, כי הוא קיים הרבה זמן בשוק, ומסרב למות?

זה שאין לו מסך "75 באמצע, כדי שתוכל לשחק בו תוך כדי נהיגה, כדי ללמוד\להעביר טמפרטרה\איוורור\טריסים ועד משחקי "פלא מודרניים"?

זה שהוא מיוצר ביפן עצמה, ולא במזרח אירופה, או במדינת עולם שלישי אחרת?

זה שב-137000 שקל אתה מקבל תאורת לד מלאה, {כולל  החלפת גבוהה אוטומטית}, מראה מתכהה לבד עם חיישן, כניסה והנעה ללא מפתח, [ועוד רשימה ארוכה]?

זה שקיימות יכולות שטח? ראה סרטונים ברוסית בעיקר ב-YOUTUBE, מה הרכבים הללו עוברים שם.

קיים הבדל במחיר בין 2 הרכבים הללו. לטובת המיצובישי.

לא אזכיר את הישיבה, ודברים אחרים שהוזכרו ע"י קודמיי.

יכולתי להמשיך עוד, אך חייב לסגור את החנות וללכת הביתה.

 

וסתם, להבא תשתדל לפרסם תמונת פנים עדכנית אמיתית. ולא את זו שהעלת. תשתדל לדייק.

[הגה ,מולטימדיה, מוט הילוכים אוטומטי, אבזור בטיחוטי..]

 

פורסם

לי לא מפריע כלום, אני לא הייתי קונה רכב שתוכנן ומרגיש כמו רכב מלפני עשור.

לפני 14 שעות, yossiaviel כתב:

זה שהוא פשוט להפעלה, ואמין, ו...קצת משעמם, כי הוא קיים הרבה זמן בשוק, ומסרב למות?

זה שאין לו מסך "75 באמצע, כדי שתוכל לשחק בו תוך כדי נהיגה, כדי ללמוד\להעביר טמפרטרה\איוורור\טריסים ועד משחקי "פלא מודרניים"?

זה כמו לקחת נוקיה בלוק מלפני שני עשורים ולמצוא בו יתרונות על סמרטפון מודרני.

לפני 14 שעות, yossiaviel כתב:

זה שהוא מיוצר ביפן עצמה, ולא במזרח אירופה, או במדינת עולם שלישי אחרת?

מה היתרון בימנו ביצור ביפן? המאזדה הרבה יותר איכותית גם בחומרים וגם באיכות ההרכבה.

לפני 14 שעות, yossiaviel כתב:

זה שב-137000 שקל אתה מקבל תאורת לד מלאה, {כולל  החלפת גבוהה אוטומטית}, מראה מתכהה לבד עם חיישן, כניסה והנעה ללא מפתח, [ועוד רשימה ארוכה]?

זה שקיימות יכולות שטח? ראה סרטונים ברוסית בעיקר ב-YOUTUBE, מה הרכבים הללו עוברים שם.

כמו שכתבתי זה בדיוק היתרון היחיד של הרכב הזה, המחיר.

לגבי יכולות שטח, עזוב אותך מה הרוסים עושים עם הרכב, אני מקווה שאתה לא רציני שכשאתה רומז שזה רכב שטח אמיתי.

 

לפני 14 שעות, yossiaviel כתב:

וסתם, להבא תשתדל לפרסם תמונת פנים עדכנית אמיתית. ולא את זו שהעלת. תשתדל לדייק.

להבא אני יצרף הערה שהתמונה להמחשה בלבד ויתכן שינוים בין המוצר הקיים לתמונה.

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...