Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, ronrcz כתב:

אם לא הייתי נוהג בשתיהן לא הייתי כותב.

כמובן שהמאזדה רכב טוב יותר,מושקע יותר,אבל הבדלים ביניהן הם לא של שמיים וארץ ולא של אבק וחצץ,מקסימום כורכר וחצץ.🙄

 

אז לא נהגת בשתיהן מספיק.

הבדלים משמעותיים בכל אספקט לטובת המאזדה, למעט שני האספקטים שציינתי - הכנסת ילד למושב בטיחות, ו"ג'יפון" (על כל המשתמע מכך).

 

במצטבר זה הבדל של שמיים וארץ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, motizkn כתב:

לי לא מפריע כלום, אני לא הייתי קונה רכב שתוכנן ומרגיש כמו רכב מלפני עשור.

זה כמו לקחת נוקיה בלוק מלפני שני עשורים ולמצוא בו יתרונות על סמרטפון מודרני.

מה היתרון בימנו ביצור ביפן? המאזדה הרבה יותר איכותית גם בחומרים וגם באיכות ההרכבה.

כמו שכתבתי זה בדיוק היתרון היחיד של הרכב הזה, המחיר.

לגבי יכולות שטח, עזוב אותך מה הרוסים עושים עם הרכב, אני מקווה שאתה לא רציני שכשאתה רומז שזה רכב שטח אמיתי.

 

להבא אני יצרף הערה שהתמונה להמחשה בלבד ויתכן שינוים בין המוצר הקיים לתמונה.

על עניין טעם ברכבים, זה שייך לדיון אחר.

אף אחד לא עומד עם אקדח ליד הרקה ומכריח אותך לקנות את ה"אלטעזאכן" הזה..

 

גם לא צריך להשוות מלכתחילה MAZDA3 ל-ASX. קבוצות שונות, ושימושים שונים.

הדגם המעודכן הגיע לארץ ב-2020. אולי ההשוואה צריכה להיות מול ה-קשקאי 2020, גיוק, CHR ,1.6XV. אף על פי שהדגמים הללו יותר יקרים ממנו, בעלות יכולות שטח נחותות ממנו, וגם מאובזרים בקמצנות יחסית אליו.

גם מבחינת אמינות במישור המיכאני, יש לו יתרון ברור מולם.

ה-ASX יש לו עדיין יכולות שטח קלות. לא הפכתי אותו בין לילה ל-RANGE ROVER.

בימינו מודרניזצייה עולה כסף. והרבה. אם אתה מחפש מסכי לד, חומרים משובחים, ותאוצה פנומנלית, תיאלץ לקנות חשמלי, ולהפרד מ-200K. 

 

לא משווים NOKIA ישן ל-IPHONE 13. כי אין כאן תחרות. גם לא במחיר.

אבל, להבדיל, בנהיגה, במיוחד בכבישים כאן, עם העומס, וכל ההפתעות שצצות מכל עבר, עדיף הייתי אומר, שצריך להתרכז בנהיגה, ולא באיזה פלייסטיישן מתגלגל.

אני אוהב כפתורים פיזיים ברכב. לא בא לי להתעסק  במסך כל הזמן. למרות שבקרוב כולנו ננהג ברכבים חשמליים, כולי תקווה, שהיצרנים ישכילו להשאיר כמה מהם זמינים.

 

 

פורסם
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אז לא נהגת בשתיהן מספיק.

הבדלים משמעותיים בכל אספקט לטובת המאזדה, למעט שני האספקטים שציינתי - הכנסת ילד למושב בטיחות, ו"ג'יפון" (על כל המשתמע מכך).

 

במצטבר זה הבדל של שמיים וארץ.

לדעתך,דעתי אחרת חבריקו.

פורסם

זאת אומרת שאתה מסכים שלמעט 2 הפרמטרים שציינתי, המאזדה טובה יותר בכל פרמטר אחר.

אבל הויכוח הוא האם היא רק טובה יותר או ממש טובה יותר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין וויכוח.

למזדה יחידת הנעה טובה משמעותית.

גם איכות חומרים והרכבה.

אבל מה לעשות.. כמו כל מוצר אחר, זה בא לידי ביטוי במחיר.

המזדה יקרה משמעותית מהמיצובישי. 

פורסם

באמת אין ויכוח,המאזדה טובה ,אבל רשמת את זה בצורה שאפשר להבין שהמיצובישי רכב משפחתי בסיסי והמאזדה רכב פאר,המאזדה רכב עממי גם,פשוט עשוי יותר טוב, וזה בדיוק ככה.

דרך אגב במאזדה בקושי נכנסתי,היא צפופה מאד מקדימה ועוד יותר מאחורה,חסרון גדול לבעלי משפחות.

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, yossiaviel כתב:

אין וויכוח.

למזדה יחידת הנעה טובה משמעותית.

גם איכות חומרים והרכבה.

אבל מה לעשות.. כמו כל מוצר אחר, זה בא לידי ביטוי במחיר.

המזדה יקרה משמעותית מהמיצובישי. 

 

יש הבדל של כ-400 שקלים בין מאזדה 3 סדאן קומפורט, לבין מיצובישי ASX אינטנס, וגם ההבדל הזה, לטובת המאזדה.

אז בוא נראה מה ההבדלים (חוץ מיחידת ההנעה):

בקרת שיוט אדפטיבית במאזדה, בקרת סטייה מנתיב שכוללת היגוי אקטיבי (לעומת התרעה בלבד), זיהוי כלי רכב בשטח מת (התרעה במאזדה לעומת כלום במיצובישי), התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת עייפות, פתחי איוורור מאחור, בקרת שיוט כולל שמירת מרחק לעומת בקרת שיוט "טיפשה" במיצובישי, הנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי כולל אוטו הולד

במיצובישי מקבלים פנסי ערפל קדמיים (שבמאזדה אין בהם צורך כי המערכת תאורה אוטומטית מפצה עליהם בערפל), מראה מרכזית נגד סינוור, החלפת הילוכים מגלגל ההגה ומסילות גג.

 

וזה לא הסוף, נעלה רמת גימור למעלה (קומפורט מול אינסטייל), יש הבדל של כ-2600 שקלים לטובת המיצובישי הפעם.

אבל מה מקבלים במחיר הזה?

בקרת שיוט אדפטיבית במאזדה, בקרת סטייה מנתיב שכוללת היגוי אקטיבי (לעומת התרעה בלבד), זיהוי כלי רכב בשטח מת (התרעה במאזדה לעומת כלום במיצובישי), התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת עייפות, תאורה אדפטיבית עוקבת פנייה, פתחי איוורור מאחור, בקרת שיוט כולל שמירת מרחק לעומת בקרת שיוט "טיפשה" במיצובישי, בלם יד חשמלי כולל אוטו הולד, פנסים אחוריים LED, עריכה: גם סאנרוף.

במיצובישי מקבלים פנסי ערפל קדמיים (שבמאזדה אין בהם צורך כי המערכת תאורה אוטומטית מפצה עליהם בערפל) ומסילות גג.

יש עוד כל מיני דברים שמקבלים בשני הרכבים, כמו מראת פנים נגד סינוור, או כניסה והנעה ללא מפתח וכו'.

 

לפני 48 דקות, ronrcz כתב:

באמת אין ויכוח,המאזדה טובה ,אבל רשמת את זה בצורה שאפשר להבין שהמיצובישי רכב משפחתי בסיסי והמאזדה רכב פאר,המאזדה רכב עממי גם,פשוט עשוי יותר טוב, וזה בדיוק ככה.

דרך אגב במאזדה בקושי נכנסתי,היא צפופה מאד מקדימה ועוד יותר מאחורה,חסרון גדול לבעלי משפחות.

 

שאלו יהיו הויכוחים שלנו - עד כמה רכב X יותר טוב בפרמטרים מסוימים מרכב Y.

לא צריך להגזים - צפופה מאוד, אני מגדל משפחה לתפארת במאזדה, כולל שני עוללים שצריכים כיסאות בטיחות עצומים כל אחד.

וזה לא שהמצב במיצובישי טוב יותר, כי הוא לא.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני יצאתי מנקודת הנחה ש-פ"ש הולך על דגם ה-HATCHBACK השימושי יותר, ברמה ההתחלתית, שהוא כרגע נמצא במלאי זמין. לדגם הסדאן, יש תקופת המתנה.

 קיים הפרש מחיר של לא פחות מ-9000 שקל בינה לבין ה-ASX. 

כלומר המזדה עדיין יקרה יותר בהפרש משמעותי.

 

פורסם

אם משווים את ה-ASX אינטנס למאזדה 3 האצ'בק (ספיריט בלבד כמובן) אז ההפרש גבוה, וגם ההבדלים באבזור גדולים יחסית (לטובת המאזדה כמובן) - שכן למאזדה קומפורט יתרון במפרט מול האינטנס, אז קל וחומר למאזדה ספיריט.

 

במקרה הזה אני בכלל לא בטוח שהן מתחרות על אותה משבצת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נהגתי בשני הרכבים כמה מאות ק"מ.

המיצובישי עדיפה בהיהטים של שימושיות וממד גובה, בכל שאר הפרמטרים היא נחותה מהמאזדה:

- תיבה רציפה ב- ASX מול תיבת 6 הילוכים פלנטרית במאזדה.

- מראת צד "אמריקאית" במיצובישי שדורשת הסתגלות ומעוותת לנהג את תמונת המצב

- תא הנוסים במיצובישי מצועצע, לא ריכותי ועם מולטימדיה בהתקנה מקומית ללא יכולת שיקוף לטלפון. במאזדה, שמנסה להיכנס לתחום הפרימיום תא נוסעים מהאיכטתיים שיש ברמת המחירים שלה, מעוצב היטב ועם יכולת שיקף טלפון במערכת המולטימדיה

- התנהגות הכביש, האחיזה וצריכת הדלק במאזדה עדיפה

פורסם
לפני 16 שעות, yossiaviel כתב:

אני תמיד טענתי, גם בתגובתי מקודם, שמלכתחילה לא צריך להשוות SUV ל-HATCHBACK [או SEDAN,]

זה פשוט התגלגל והגיע לזה..

 

אני לא חושב שזה לגמרי נכון, בהחלפת הרכב אני כן שקלתי SUV מול האצ'בק (הונדה סיוויק, מאזדה 3) מול סדאן (מאזדה 3)

אבל כן צריך להיות איזשהו בסיס להשוואה, איזה פרמטר שהוא שווה ביניהם, כמו למשל המחיר.

אז אם אנחנו משווים ASX אינטנס למאזדה 3 ספיריט, אז מאבדים גם את זה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...