Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב מסוכנות טרייד אין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הקלטות שהוא לא פתוח איתי לגבי הרכב.

ושהוא מתחייב מנוע גיר שלדה.

אבל עדיין הוא נעול על המכון בדיקה. לך תתבע אותם אם אמרו לך שתקין וזה לא תקין.

הבעיה פה שהוא אמר לי את זה בשיחה ואני אישית לדעתי הוא שיתף פעולה אני לא יכול להוכיח כי זה נאמר בע"פ. אחרת לא הייתי לוקח את הרכב אם בן אדם מכובד בייב מפרש לי אמת על הרכב. כמו בבדיקה החוזרת. הרי מה ההבדל.

במידה ולא ירצו לעזור אבקש לבטל עסקה לא יהיה מעוניין התייעץ עם עו"ד.

פורסם

אם אתה יכול לבטל עסקה תבטל אותה וזהו. 

זה לא איזו מציאה גדולה.

ושוב, זה לא משנה מה המכון אמר או כל תיאורית קשר בינו לבין הטרייד, בסופו של יום שילמת על טופס בדיקה שמפורט בו שחור על גבי לבן את התקלה שאתה מציין. אין פה שום עילה לתביעה לדעתי. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אני יגיד שמעוניין לבטל. לא יודע את התשובה.

בחוזה רשום לי דמי ביטול על סך 2000 שח.

שהמוכר אמר לי משום מה אל תתייחס לזה אבל לא מחק או משהו זה נשאר בחוזה.

טיפול.בדיקה. ועוד הסכום הזה זה כבר יותר מדיי הוצאות.

צריך לראות מה להחליט

פורסם

לכל אלה שכתבו לפותח השרשור שהבעיה מופיעה בבדיקה , נראה לי קצת תמים . 

כל אחד שראה בדיקה או שתיים בחייו יודע שכמעט בכל רכב כותבים נקישות בגיר . גם רכב חדש שיוצא מהמפעל מחריגים לו כל מיני מכלולים יקרים כדי לא לקחת אחריות ושלא יגיעו תביעות עתידיות . 

בלי להכיר אף אחד מהכותבים פה , אני משער שפותח השרשור חשב כמוני שמדובר בכסתח רגיל וסמך על הבוחן שאמר לו בעל פה שההכל טוב ואין לו מה לדאוג 

  • אהבתי 2

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

בדרך כלל רושמים בלאי דיסקיות, שמן כהה, נקישות פחות.

אבל דווקא נקישה זה יכול להיות פחות כסתח, כמו שאנחנו באמת רואים, אולי פותח השירשור לא שם לב לזה בנסיעה.

כי מעט מוזר שהמוסכניק כן שם לב זמן קצר לאחר הרכישה.

לכן אחרו הבדיקה נהוג להגיע למוסך לקבל הצעת מחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, nepet כתב:

לכל אלה שכתבו לפותח השרשור שהבעיה מופיעה בבדיקה , נראה לי קצת תמים . 

כל אחד שראה בדיקה או שתיים בחייו יודע שכמעט בכל רכב כותבים נקישות בגיר . גם רכב חדש שיוצא מהמפעל מחריגים לו כל מיני מכלולים יקרים כדי לא לקחת אחריות ושלא יגיעו תביעות עתידיות . 

בלי להכיר אף אחד מהכותבים פה , אני משער שפותח השרשור חשב כמוני שמדובר בכסתח רגיל וסמך על הבוחן שאמר לו בעל פה שההכל טוב ואין לו מה לדאוג 

תודה רבה בדיוק

לפני 5 שעות, nepet כתב:

לכל אלה שכתבו לפותח השרשור שהבעיה מופיעה בבדיקה , נראה לי קצת תמים . 

כל אחד שראה בדיקה או שתיים בחייו יודע שכמעט בכל רכב כותבים נקישות בגיר . גם רכב חדש שיוצא מהמפעל מחריגים לו כל מיני מכלולים יקרים כדי לא לקחת אחריות ושלא יגיעו תביעות עתידיות . 

בלי להכיר אף אחד מהכותבים פה , אני משער שפותח השרשור חשב כמוני שמדובר בכסתח רגיל וסמך על הבוחן שאמר לו בעל פה שההכל טוב ואין לו מה לדאוג 

ועוד משהו הנציג מכירות בסוכנטת ראה את הבדיקה.

ואמר לי זה כיסוי תחת מכרתי פה לא מעט רכבים תמיד ירשמו דברים בכדיי שלא תתבע.

הבעיה בדיוק שלי שסמכתי על הבוחן

פורסם

הסוכן לא מכונאי והמטרה שלו שתקנה,ובהחלט יש מקרים של כסתח.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

החלפתי שמן המכה פחות מורגשת. אבל אם נשים לב נסיעה מרגישים בקטנה.

הייתי במכון גירים חיבר מחשב אמר שלא רואה כלום כימזה בעיה מכנית ולא חשמלית.

ואמר שזה מוח גיר והלחצים חלשים בגלל זה.

אלך שבוע הבא לעוד מכון גירים לאחר מכן נקבך החלטה

פורסם

מה זה סוכנות טריידאין- מגרש או אחד רשמיים של היבואנים?

לגבי מוח גיר - זה חלק אלקטרוני/מכאני משולב. במידה ולא מייצר לחץ מספיק תהייה תקלה מדווחת ביחידת הבקרה/מחשב הגיר. 

אם אין מספיק לחץ אז ממיר המומנט לא מתפקד היטב. זה לא גיר זה מנגנון ההצמדה. ניתן לתיקון בקלות וגם החלפה לא ממש יקרה. אגב שמן שחור בהחלט מראה על אבדן צמיגות, צריך לוודא שיש מספיק שמן (אחרי ההחלפה) על מנת שיבנה מספיק לחץ.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

זה טרייד אין של יבואנים.

שפניתי ליבואן הבנתי ממנו שהם אכן עובדים איתם אבל הם עצמאיים וגם עושים טריידים. אז כביכול הם לא קשורים אליהם.

אבדוק שוב שמן. הלוואי שזה משהו בר תיקון קליל.

בגלל זה אני בודק כמה והציעו לי לגשת לספי מפתח תקווה

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...