Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אשמח להתייעץ לגבי האטראז׳ שלנו. חשוב לי לדעת אם היא מאותתת סימני גסיסה כי אם כן אנחנו נעיף אותה.

 

1. אני לא יודע אם זה היה מאז ומתמיד אבל לאחרונה התחלתי לשים לב שבטווח של 2,500-3,000 סל״ד יש רעש מתכתי מרשרש. בסל״ד יותר נמוך זה לא קורה ובסל״ד יותר גבוה אני לא שומע את זה (יכול להיות שהמנוע מספיק רועש בסל״ד גבוה וזה נבלע אבל בפועל לא שומעים). זה קורה בהאצה ולא בשמירה על סל״ד - אם אני עולה מ-2,000 ל-3,000 אז בכל ההאצה שומעים את הרשרוש אבל כשאני נשאר על 2,700 ויורד בהדרגתיות לא שומעים.

 

2. הרכב התחיל לרעוד במהירויות גבוהות (סביב ה-110 קמ״ש). הצמיגים מנופחים, לאחרונה תיקנתי פנצ׳ר באחד מהם - יכול להיות שזה בכלל עניין של איזון?

 

תודה ובבקשה לחסוך תגובות של ריקשה וכו׳…

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

לגבי רעידות, הייתי מתחיל מבדיקת איזון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אהלן,

כפי ש @yulianx ציין הייתי מתחיל מאיזון בנוגע לרעידות.

בנוגע לרעש, אם תוכל להקליט אותו נדע לתת ניחוש יותר מושכל. האם הרעש קורה רק בנסיעה או גם בעמידה במקום?

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

רעש "הרשרוש" שאתה שומע, בלחיצה על גז, מגיע מכיוון הגיר.

זה כבר הפך למשהו אופייני לרכבים הללו. 

וזה קיים גם בניסאן מיקרה.

 

זה כבר הפך לסוג של "סימן זיהוי" של הרכבים הללו. 

בדרך-כלל זה מופיע לאחר ק"ם לא קטן.

פורסם
לפני 5 שעות, yulianx כתב:

לגבי רעידות, הייתי מתחיל מבדיקת איזון.

תודה, אבדוק

 

לפני 5 שעות, Kooper כתב:

בנוגע לרעש, אם תוכל להקליט אותו נדע לתת ניחוש יותר מושכל. האם הרעש קורה רק בנסיעה או גם בעמידה במקום?

אנסה להקליט. זה רק בנסיעה.

 

לפני שעה, yossiaviel כתב:

רעש "הרשרוש" שאתה שומע, בלחיצה על גז, מגיע מכיוון הגיר.

זה כבר הפך למשהו אופייני לרכבים הללו. 

וזה קיים גם בניסאן מיקרה.

 

זה כבר הפך לסוג של "סימן זיהוי" של הרכבים הללו. 

בדרך-כלל זה מופיע לאחר ק"ם לא קטן.

 

אכן, אנחנו על סביב ה-110,000 ק״מ.

מה מהות התקלה? אפשר לתקן את זה? זה מעיד על בעיות נוספות בדרך?

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

אפשר למשוך ולחיות עם זה. תלוי ברמת הרעש שאתה שומע.

במצבים קיצוניים, כאשר הגיר יתחיל  "להחליק", או להסס בצבירת המהירות, זה יהיה זמן טוב להחליף את הגיר או לשפץ אותו.

הגירים הרציפים הללו טיפה מורכבים, ובסופו של דבר, יהיה עדיף להחליף, כי השיפוץ עלול לא להצליח ב-100%.

כמובן כשהזמן יגיע לכך. אם כרגע מדובר רק ברעשים קלים, אל תעשה עם זה שום דבר.

פורסם

האמת ששמתי לב לעוד תופעה לאחרונה שאני לא יודע אם היא קשורה. לפעמים אני עוצר, מחזיק רגל על הבלם ואז אחרי כמה שניות מתקבל ״בום״ כזה, כאילו שמישהו נכנס בי מאחורה למרות שלא קרה כלום.

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

יש מדיד שמן גיר ברכבים הללו.

בצד ימין ליד המצבר למטה.כאשר המנוע חם, ועובד, אחרי נסיעה, תוציא את המדיד, נגב אותו, החזר עד הסוף ותוציא שוב לבדיקת מפלס השמן גיר וצבעו.

תבדוק בנוסף גם אם קיימות נזילות שמן גיר מתחת לרכב .

פורסם
לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

יש מדיד שמן גיר ברכבים הללו.

בצד ימין ליד המצבר למטה.כאשר המנוע חם, ועובד, אחרי נסיעה, תוציא את המדיד, נגב אותו, החזר עד הסוף ותוציא שוב לבדיקת מפלס השמן גיר וצבעו.

תבדוק בנוסף גם אם קיימות נזילות שמן גיר מתחת לרכב .

מצ״ב צילום של מדיד שמן גיר (מקווה שזה האחד הנכון, צילמתי גם לפני ששלפתי).

 

אין נזילות שמן בחניה.

5411998B-9E13-43EB-95B3-3B824ABD953C.jpeg

AD2D0B46-5C83-4798-9328-01203DC65E92.jpeg

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם (נערך)

האם מדובר בגיר רציף? אם כן קיים חשד שקיימת בעיה בגיר.

אני מציע לך לנסות להחליף בהקדם את השמן הגיר בשמן גיר מקורי של מיצובישי במוסך מיצובישי בלבד,כמובן גם לבדוק גם נזילות מהגיר.

צריך להקפיד שאתה מניע את הרכב שהוא קר לתת לרכב להתחמם ושאתה מתחיל לנסוע להשתדל לא לאמץ את הגיר, זה מאריך את חיי הגיר, ולהחליף שמן גיר כל 60000 קמ ללא קשר להנחיות יצרן.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם
לפני שעתיים, dotSYS כתב:

מצ״ב צילום של מדיד שמן גיר (מקווה שזה האחד הנכון, צילמתי גם לפני ששלפתי).

 

אין נזילות שמן בחניה.

5411998B-9E13-43EB-95B3-3B824ABD953C.jpeg

AD2D0B46-5C83-4798-9328-01203DC65E92.jpeg

שמן הגיר לא אמור להיות אדום?

נראה מוזר.

יש לשמן ריח של שמן גיר? (אני מקווה שאתה מבין למה אני מתכווין)

פורסם
לפני 5 דקות, בלנו 2002 כתב:

שמן הגיר לא אמור להיות אדום?

נראה מוזר.

יש לשמן ריח של שמן גיר? (אני מקווה שאתה מבין למה אני מתכווין)

מכיוון שזה אותו גיר כמו ניסאן מיקרה השמן המקורי של ניסאן הוא בגוון כחול או ירוק ולא אדום.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, levy כתב:

מכיוון שזה אותו גיר כמו ניסאן מיקרה השמן המקורי של ניסאן הוא בגוון כחול או ירוק ולא אדום.

אוקי

ועדיין המדיד נראה כמו של השמן מנוע! ולא כמו הצבעים שהזכרת לעיל

עריכה אחרונה על ידי בלנו 2002
פורסם

בטיפול האחרון (לפני 6 חודשים) לא הוחלף שמן גיר.

בטיפל שלפניו (לפני שנה וחצי וכ-35,000 ק״מ) הוחלף.

שני הטיפולים היו בהילוך שישי.

 

יכול להיות שאני מצלם את המדיד הלא נכון? המדיד היה בין המצבר לרדיאטור והצבע שלו היה ברונזה

F6591DF3-A805-4B3D-BC67-C119B41CDFB2.jpeg

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

בספייס סטאר מחליפים שמן גיר כול 80 אלף ק״מ.

השמן שהחליפו לך הוא מקורי וזה הצבע שלו.

זה המדיד הנכון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...