Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי ברשת מוצר במחיר טוב והוא לא במלאי - תופעה שחוזרת על עצמה. מה הקטע?


Nakamichi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הרבה פעמים עסקים כוללים ב"מלאי" שלהם מוצרים שאזלו באמת מהמלאי.

זה קיים גם בגדולות ביותר (אמאזון).

הסיבה היא להראות נפח של פעילות ומוצרים (שכביכול יכולים לספק. בתיאוריה).

לפעמים כמובן מהנפח נשארת אולי נפיחה.

לפעמים גם זה לא.

 לפעמים אתרי הקניות אינם מעודכנים (אבל למי אכפת חוץ מלרוכשים?) עד כדי אי רלוונטיות.

לא רק אני חושב שצריך להסיר מהמלאי (ומהאתר) מוצרים שאינם במלאי.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 16:25, garicho כתב:

קרה לי במשהו בעייתי יותר - הזמנתי רכב באינטרנט להשכרה של שבוע, דרך חברה מקומית אבל גדולה ומבוססת. אחרי שההזמנה עברה והכל טוב, מגיע יומיים לפני מועד ההזמנה ופתאום מקבל מהם מייל - אנחנו מצטערים אבל הרכב שהזמנת לא זמין, ואנו נאלצים לבטל את ההזמנה שלך. כשהתקשרתי הם אמרו לי שאין להם רכבים זמינים בימים האלה בכלל.

 

נשמע כאילו נלקח מפה:

 

 

 

בתאריך 22.7.2021 בשעה 15:02, Nakamichi כתב:

העניין הוא שלא הוצע לי אף פעם משהו חליפי.

אף פעם לא אמרו לי - אין לי את זה במלאי. בוא תיקח משהו אחר.

 

פשוט - אין במלאי. אני מבטל את ההזמנה שלך.

 

 

אם לא ניסו למכור לך מוצר אחר,

אז כנראה שמדובר בטעות או בחוסר ארגון משווע,

שגורם לבזבוז זמן של הלקוח והחנות.

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 13:33, Nakamichi כתב:

מזמין.

מתקשרים. אין במלאי.

כמובן שבכל הרשתות המדפים מתפוצצים

כדי לצמצם למינימום מקרים כאלו, יש נוהל פשוט:

1) מצא את המק"ט שהחנות משתמשת בו.

2) מרימים טלפון לחנות- "שלום, אני מחפש פריט, מק"ט שלכם 1234, יש לכם על המדף?"

3) או מזמין או ממשיך לחפש הלאה, תלוי בתשובה.

לעיתים רחוקות יחסית, יהיה שלב 4: מקבל טלפון שאין במלאי ואמרו לך בטעות שיש. זה עדיין קורה, אבל זה נהיה נדיר יותר אם עוברים על השלבים שתיארתי.

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 16:25, garicho כתב:

קרה לי במשהו בעייתי יותר - הזמנתי רכב באינטרנט להשכרה של שבוע, דרך חברה מקומית אבל גדולה ומבוססת. אחרי שההזמנה עברה והכל טוב, מגיע יומיים לפני מועד ההזמנה ופתאום מקבל מהם מייל - אנחנו מצטערים אבל הרכב שהזמנת לא זמין, ואנו נאלצים לבטל את ההזמנה שלך. כשהתקשרתי הם אמרו לי שאין להם רכבים זמינים בימים האלה בכלל. כל דיבור אפשרי על כך שהזמנתי מראש וזאת בעיה שלהם ולא שלי נענו ב״אבל תבין, אין לי רכב לתת לך. שלום״

בעיה רצינית מאד, בכל העולם. בשנה שעברה חברות ההשכרה נפטרו מהרבה מאד כלי רכב (צמצום הצי ל-30% ממצב קדם קורונה), והשנה, עם תחילת התאוששות התיירות, יש מחסור עצום. אנשים משקיעים הון עתק בטיולים יקרים, מגיעים ליעד ומגלים שאין לרשותם רכב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 14:20, natco כתב:

מצד שני, ניהול מלאי של האתר בצורה ממוחשבת, שחוסמת אפשרות רכישה כשנגמר, זו אופציה שלדעתי קיימת בכל פלטפורמה של אתר מכירות מהעשור האחרון.

ככה ש"וואלה נגמר לנו המלאי בפתאומיות" זה לא נראה כמו תירוץ סביר.

 

הבעיה היא לא הפלטפורמת תוכנה של האתר, אלא שמאחוריה יש עולם פיסי, אמיתי, בו צריך לנהל באופן אמיתי את המלאי, כך שהאתר ״יידע״ מה יש ומה אין, בזמן אמת, וזה כבר דורש קצת יותר ממה שחנות יודעת לעשות.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 15:32, Haim_gds כתב:

הכל אושר טלפונית ואני מתוך הרגל מנסה להדפיס את הדף מ"זאפ" ונכשל כי המדפסת הייתה ריקה. לא נורא, צילמתי את המסך בטלפון ונסעתי לשם.

מגיע לשם והפתעה... המחיר שפורסם באתר הוא לא המחיר הנכון!

אני מתווכח עם המוכר והוא לא מאמין לי ומראה באתר של החנות מחיר אחר, אני מראה לו את התמונות והוא טוען שהן ישנות/לא מעודכנות/צולמו שנה שעברה/שאר קשקושים.

למה אתה כועס על המוכר ? אין לו שליטה על המחיר שכתוב בזאפ.

נניח שיש לך חנות למסורים, נכנס מישהו עם צילום מסך מזאפ שמראה שבחנות שלך המסור עולה 100. אתה נכנס לאתר שלך ורואה שבאתר המסור עולה 200. מה תעשה ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכנס לזאפ כבר כמה שנים, לדעתי הוא לא אובייקטיבי.

לדוגמא: מצלמת דרך Mi dash cam 1s  📷

מופיעה בזאפ במחירים הבאים: 

השורה הראשונה היא בכלל פרסומת 279 ש"ח

4 חנויות שבחיים לא שמעתי עליהן 250 ש"ח

חנות כלשהי 280 ש"ח

חנות כלשהי 290 ש"ח

חנות כלשהי 300 ש"ח

וכן הלאה.

 

למה המחיר ברשת KSP האמינה עם מס' גדול של סניפים לא מופיע?   259 ש"ח.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 16:05, DC10 כתב:

מזכיר לי שזה קרה לי עם חנות אחת שהגעתי אליה דרך ZAP, ועשו לי אותו טריק ובסוף הביאו לי דגם אחר, השארתי חוות דעת בזאפ ואשכרה המוכר התווכח איתי שם 😂

הבחור מעדיף להתווכח עם לקוחות משאשר לעדכן את האתר שלו..

כשמתלוננים בזאפ על דבר כזה הם אוכלים את המוכר. פעם אחת קרה לי, התקשרתי לזאפ ואחרי כמה שעות המוכר מתקשר אלי: בוא, מצאתי את האחרון ובמחיר שהבטחתי,. ואחרי המכירה הוא השביע אותי להתקשר אליהם ולספר שהכל היה בסדר. הוא

אשכרה שיקשק.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.7.2021 בשעה 15:05, DC10 כתב:

הבחור מעדיף להתווכח עם לקוחות משאשר לעדכן את האתר שלו..

  לא הבנתי, ראית מחר בזאפ, הלכת למוכר - הוא מראה לך על הטיקט שזה לא המחיר. 

ואת מצפה מהמוכר להוריד את המחיר למחיר שכתוב בזאפ, כי זה כתוב בזאפ ? 

 

 

לפני 39 דקות, fanman כתב:

הוא

אשכרה שיקשק.

ובצדק, כי זאפ יכולים לרשום באתר שלהם מחיר שנמוך ב100 שקל מהמחיר הממוצע בשוק, בדרך לחנות עשרות לקוחות שהולכים להתעצבן מאוד שזה לא באמת המחיר של המוצר.

 

וכל היופי בסיפור שכולם בטוחים שמנסים לעקוץ אותם, גם הכותבים כאן בטוחים שעוקצים אותם, הם לא מבינים שהם שותפים לעוקץ גדול יותר והקורבן האמיתי זה בעל החנות השכונתית.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Katom כתב:

  לא הבנתי, ראית מחר בזאפ, הלכת למוכר - הוא מראה לך על הטיקט שזה לא המחיר. 

ואת מצפה מהמוכר להוריד את המחיר למחיר שכתוב בזאפ, כי זה כתוב בזאפ ?

 

מהתגובות שלך עולה לי שאלה: אתה בעל חנות במקרה?

כי הרבה פעמים מוכרים אומרים לי "אה.. הזאפ לא מעודכן אני צריך לתקן את זה".

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי.

מה זה "רשום בזאפ"?

זאפ מפנה אותך לאתר של בעל החנות.

זה רשום אצלו באתר.

איך בדיוק זאפ יכולים להיות "אשמים" במשהו?

 

*לא שאני בכלל משתנש בפלטפורמה, כמו שצויין כאן היא לא אמינה בהשוואה, מכיוון שהיא משווה רק בין חנוית שמפרסמות אצלה, ולא בין כל החנוית הקיימות.

אבל בכל זאת, אל צהיו יותר בומרים ממני :-)

 

  • אהבתי 1

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Mr.Hybrid כתב:

לא נכנס לזאפ כבר כמה שנים, לדעתי הוא לא אובייקטיבי.

לדוגמא: מצלמת דרך Mi dash cam 1s  📷

מופיעה בזאפ במחירים הבאים: 

השורה הראשונה היא בכלל פרסומת 279 ש"ח

4 חנויות שבחיים לא שמעתי עליהן 250 ש"ח

חנות כלשהי 280 ש"ח

חנות כלשהי 290 ש"ח

חנות כלשהי 300 ש"ח

וכן הלאה.

 

למה המחיר ברשת KSP האמינה עם מס' גדול של סניפים לא מופיע?   259 ש"ח.

 

אני באמת לא מבין מה הבעיה פה.

1. על מנת להופיע כחנות בזאפ אתה צריך להרשם ולשלם להם כסף. KSP הודיעו לפני איזה שנה שהם יצאו מזאפ.

2. זאפ מציעה לך ב-250 שזה זול יותר מ-259. אז מה לא אובייקטיבי פה?

 

NATCO - גם לא אמינה לדעתי זה לא מושג נכון.

היא משווה בין החנויות שנמצאות בה.

לדעתי זה אחד הכלים הצרכניים היותר טובים שיש לנו.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Katom כתב:

לא הבנתי, ראית מחר בזאפ, הלכת למוכר - הוא מראה לך על הטיקט שזה לא המחיר. 

ואת מצפה מהמוכר להוריד את המחיר למחיר שכתוב בזאפ, כי זה כתוב בזאפ ? 

 

כן.

 

 

אם המחיר בזאפ זהה למחיר באתר החנות, אז למה שהלקוח יתעניין בטיקט?

הטיקט הזה לא פורסם בשום מקום לפני שהלקוח הגיע לחנות.

הלקוח הגיע בעקבות המחיר בפרסום בזאפ שזהה למחיר באתר החנות (זאפ צושכים את המחיר מהאתר של החנות),

ואם המחיר הנמוך נועד כדי למכור או כדי למשוך לקוחות,

אז בעל החנות צריך להבין שזה המחיר למכירה ולא נקודת פתיחה למו"מ מול הלקוח.

 

בעל החנות הציע הצעה לציבור רחב (דרך זאפ) והלקוח מעוניין לרכוש,

ולכן בעל החנות צריך למכור במחיר המפורסם באינטרנט,

גם אם לא מוצא חן בעיניו להרוויח 100 ש"ח פחות מ"המחיר בטיקט"

לפני 2 דקות, natco כתב:

מה זה "רשום בזאפ"?

זאפ מפנה אותך לאתר של בעל החנות.

זה רשום אצלו באתר.

 

1+

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Nakamichi כתב:

 זאפ מציעה לך ב-250 שזה זול יותר מ-259. אז מה לא אובייקטיבי פה?

 

משלוח 37 ש"ח

אין אפשרות לגלות זאת מזאפ אלא צריך להיכנס לאתר של החנות ולגלות שהמחיר בזאפ הוא לא אמיתי.

אם המוצר "במלאי" זה בכלל בונוס.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...