Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני ממש חייבת עזרה ועובדת עצותף אולי אנשים טובים יוכלו לעזור לי מנסיונם האישי..

נהגתי ברכבי (שנת יצור 2016) ורכב מלפני (3 מטר לפני) עשה רוורס רציני ונכנס בי (בזמן שהייתי בעצירה)

יש לי תעוד של מצלמת אבטחה שמתעדת את האירוע ואת זה שהוא נכנס בי (אפילו רואים אותי מנסה לעשות  מעט רוורס אך נעצרת כי היה רכב מאחורי)
ה-בעיה שהרכב שפגע בי זו חברת השכרה :( וסיוט לעבוד מולם.
הייתי במוסך שלי ואמרו שלי שצריך להחליף טמבון + גריל ותיקון של עיקום קטן במכסה מנוע - עלות של בין 5000-7000.
השאלה שלי ככה, דיברתי עם הביטוח שלי יש לי מקיף והם אמרו לי שיש להם הסדרים עם כמה מוסכים בארץ והם לוקחים את הרכב נותנים חלופי מתקנים ומחזירים - ועושים את כל הפרוצדורה וזהו
השאלה אם כדאי לעשות את זה דרכם או לעשות במוסך שלי וככה לדעת שאכן החליפו לי חלק או שעדיף לתקן במוסך שלהם ולהוריד את כל הכאב ראש של הטפסולוגיה והערכת שמאי פרטי, הוצאת איושר לרכב חלופי וכו
אני מאד מתלבטת כי אני פוחדת שהמוסך של סוכנות הביטוח לא יחליט להחליף חלק רק יתקן
האם אפשר לסמוך על המוסכים של סוכניות ביטוח שבאת יעשאו את המקסימום לרכב? או לעשות לבד (עם כל הכאב ראש)
אנא עזרתכם!!!
תודה :) 

פורסם

הגעת לפורום הלא נכון - הנושא שייך לפורום המשפטי.

 

לעצם העניין.

 

קודם כל - לשמור את הסרטון בלפחות 2-3 מקומות כגיבוי.

 

השלב הבא תלוי בך: האם יש לך יכולת לספוג את הנזק באופן זמני? אם כן, תקני את הרכב במוסך המקובל עלייך, ואת תתבעי את הנזק מחברת ההשכרה ומהנהג הפוגע. לצורך זה תצטרכי גם לשכור שירותי שמאי שיעריך את הנזק, גם את שכרו תתבעי מהפוגע.

 

אם אין לך סכום זה תוכלי לתבוע את הפוליסה שלך. הבעיה: גם זה עולה כסף - השתתפות עצמית, עלית הפרמיה בשנים הקרובות, וגם סיכון שאם תהיה לך תביעה נוספת בשנים הקרובות את עלולה להתקל בביטוח יקר מאוד, או, אפילו, סירוב לבטח אותך. כמובן שאם את בוחרת בדרך זו תוכלי לתבוע את ההשתתפות העצמית ועלית הפרמיה מהפוגע.

 

לגבי מוסכי ההסדר - שימי לב שחלקם "נאמן" לחברת הביטוח, והעבודה שיעשו תהיה זולה ולא איכותית, כך שחשוב לבחור במוסך עם מוניטין טוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

את שתי ההונדות 2013- שלי ושל אבא שלי שנפגעו בתאונות מאחור תיקנו באותו מוסך (גזית,שבכלל מורשה פיג'ו/סיטרואן -אני הלכתי בעקבות אבא שלי-הוא התייעץ איתי לאיזה מוסך כדאי ללכת מהרשימה ולאחר מכן,הרכב שלי שנפגע בתאונה 4 חודשים אחריו הגיע גם לשם).

סוכן הביטוח שלך אמור לספק לך רשימת מוסכים שאיתו הוא עובד ואת בוחרת את מוסך ההסדר.

עדיף לך להתנהל מול הסוכן ולגשת לאחד מהמוסכים שהוא מציע-תחסכי מעצמך כאבי ראש,ריצות מיותרות ותשלומים מיותרים.

ממליץ לך לשמור את הסרטון של התאונה ולהעבירו בהקדם לסוכן הביטוח כדי שהנהג/ת של רכב ההשכרה לא יאמר/תאמר שנכנסו בו/בה מאחור.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

1. אל תתבעי את הביטוח המקיף שלך. 

 

2. הזמיני שמאי מטעמך שיתן דו"ח. את משלמת לו בצ'ק דחוי ומקבלת את הכסף מהביטוח של חברת ההשכרה עוד לפני שהוא פורע את הצ'ק

 

3. את דו"ח השמאי את שולחת לחברת ההשכרה בצירוף מכתב קצר וענייני ובו את מהקשת לשלם מיידית את הכסף. במידה ולא ישלמו את תובעת בתביעות קטנות ומוסיפה כמה שקלים עבור הוצאות משפט

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני כשעה, avargel כתב:

1. אל תתבעי את הביטוח המקיף שלך. 

 

2. הזמיני שמאי מטעמך שיתן דו"ח. את משלמת לו בצ'ק דחוי ומקבלת את הכסף מהביטוח של חברת ההשכרה עוד לפני שהוא פורע את הצ'ק

 

3. את דו"ח השמאי את שולחת לחברת ההשכרה בצירוף מכתב קצר וענייני ובו את מהקשת לשלם מיידית את הכסף. במידה ולא ישלמו את תובעת בתביעות קטנות ומוסיפה כמה שקלים עבור הוצאות משפט

 

 

 

 

 

אם יש ביטוח מקיף,למה היא צריכה להתעסק עם חברת ההשכרה ? 

חברת הביטוח של הנפגעת תובעת את חברת ההשכרה ואם יש סרטון מפליל- אז אין מקום לספק.

בי נכנסו מאחור וחברת הביטוח התנהלה מול הפוגע.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קרא את ההודעה שלי. סה"כ מדובר בסכום לא גדול - בודאי אחרי השתתפות עצמית ועליית פרמיה - סכום שבגללו חבל "לזהם" את הרקורד הביטוחי.

 

אם יש פטור מהשתתפות עצמית ועלית פרמיה התחשיב שונה. צריך לבדוק מול סוכן הביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, colauti 9 כתב:

אם יש ביטוח מקיף,למה היא צריכה להתעסק עם חברת ההשכרה ? 

חברת הביטוח של הנפגעת תובעת את חברת ההשכרה ואם יש סרטון מפליל- אז אין מקום לספק.

בי נכנסו מאחור וחברת הביטוח התנהלה מול הפוגע.

 

 

תבחין בין *תביעה* של הביטוח המקיף שלה, שאת זה שללתי, לבין *סיוע* מסוכנות הביטוח בהתנהלות מול הצד הפוגע, שזה אחלה שירות ואפשר להיעזר בו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

קרא את ההודעה שלי. סה"כ מדובר בסכום לא גדול - בודאי אחרי השתתפות עצמית ועליית פרמיה - סכום שבגללו חבל "לזהם" את הרקורד הביטוחי.

 

אם יש פטור מהשתתפות עצמית ועלית פרמיה התחשיב שונה. צריך לבדוק מול סוכן הביטוח.

לא תבעתי את המקיף שלי.

מייד עם קרות התאונה (פגיעה מאחור),התקשרתי לסוכן שלי,נשלחו אלי טפסים למייל,הרכב הוכנס למחרת למוסך הסדר,נשלח סרטון לחברת הביטוח שלי- משם שלחו הכל לחברת הביטוח של הפוגע (שבמקרה,היה מבוטח באותה חברה שלי)- הביטוח שלהם לאחר צפייה בסרטון סגר תוך 3 שבועות הכל- שילם את כל סכום התיקון והרקורד שלי נשאר נקי.

 

Just now, avargel כתב:

 

תבחין בין *תביעה* של הביטוח המקיף שלה, שאת זה שללתי, לבין *סיוע* מסוכנות הביטוח בהתנהלות מול הצד הפוגע, שזה אחלה שירות ואפשר להיעזר בו.

בדיוק לזה התכוונתי

  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה סיפור אחר, היו לי כמה תביעות מסוג זה. בעצם, סוכן הביטוח מהווה רק צינור מקשר לביטוח של הפוגע.

 

במקרה המתואר יש בעיה - מדובר ברכב השכרה, שבדרך כלל אינו מבוטח בביטוח צד ג'. אם סוכן הביטוח יכול לעשות את העבודה - מצויין. נשאלה היא רק מה לוח הזמנים של קבלת התשלום מחברת ההשכרה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 42 דקות, sperial כתב:

זה סיפור אחר, היו לי כמה תביעות מסוג זה. בעצם, סוכן הביטוח מהווה רק צינור מקשר לביטוח של הפוגע.

 

במקרה המתואר יש בעיה - מדובר ברכב השכרה, שבדרך כלל אינו מבוטח בביטוח צד ג'. אם סוכן הביטוח יכול לעשות את העבודה - מצויין. נשאלה היא רק מה לוח הזמנים של קבלת התשלום מחברת ההשכרה. 

לו"ז מול חברת השכרה איני יודע אבל,סוכן ביטוח טוב ויעיל מצליח בתקופת צ'ק הביטחון (עד 90 ימים) לסיים את כל הסיפור.

אם חברת ההשכרה מתנערת מהנהג/ת שלה,שולחים למחלקת התביעות של חברת ההשכרה את הסרטון למען הסר ספק.

חברת ההשכרה אם הנהג/ת שלו/ה אשם/ה תעדיף לשלם,לסגור עניין ולא להיגרר למשפט,שבסופו עוד תשלם ריבית והצמדה מה גם,שהנהג/ת שהיה/היתה מבוטח/ת השאיר את כרטיס האשראי שלו לפיקדון בדיוק למקרים כאלו ולחברת ההשכרה לא תהיה בעיה לגבות את הלקוח/לקוחה הסורר/ת.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תמיד עדיף  לתקן במוסך המקובל עלייך. חברות הביטוח "מסרסות" את  מוסכי ההסדר שעובדים איתם, ואת השמאי שעובדים איתם בכדי למזער נזקים עבורן ובדרך כלל איכות התיקון בהתאם.

 

הבאת שמאי שלך( שמאי בלתי תלוי)  ותיקון במוסך שלך משרתים את האינטרסים שלך ולא של חברות הביטוח.

 

לא משנה באיזה מוסך ואיזה שמאי את לוקחת ישנם 3 מסלולים:

 

אם חברת השכרה לוקחת אחריות ( בדרך כלל זה לא קורה והם מעדיפים להגיע לבית משפט)  את מבקשת דו"ח שמאי, מתקנת ותובעת מהם את ההחזר. סביר להניח שיציעו לך שמאי ומוסך שלהן.

אם חברת ההשכרה מתנערת מאחריות את יכולה לתבוע את חברת הביטוח שלך ( על על ההשלכות)

אם חברת ההשכרה מתנערת מאחריות את יכולה לתבוע את חברת ההשכרה בבית משפט ( כמו שאני עשיתי) ושניה  לפני הדיון בבית המשפוט  הסכימו לשלם את סכום התביעה

 

בכל מקרה את חייבת דו"ח שמאי. קחי בחשבון שחברות ביטוח לא ששות לקבל דו"ח שמאי שאינו נמצא ברישמות שלהן או תיקון במוסך שאינו מוסך הסדר מהתעמים המובנים.

 

 

 

פורסם

בקשי רשימה של מוסכי ההסדר שאיתם עובד הביטוח שלך. יתכן ויש ברשימה הזאת מוסכים טובים.

שמאי משלך בכל מקרה הייתי מביא, אלא אם יש לך סוכן ביטוח שאת סומכת עליו. 

אם ביטחת בביטוח ישיר, לקחת שמאי פרטי כמו שאמרו ולשלוח מכתב בצירוף דו"ח שמאי לחברת ההשכרה ובינתיים לתקן במקום מומלץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא מבין, אם היא לא אשמה בתאונה בכלל ויש הוכחות - איך ולמה שהפוליסה שלה תעלה?

אני יכול להבין שצריך לשלם השתתפות עצמית(ולקבל את זה אחר כך חזרה בתביעה) - אבל היא לא אשמה בתאונה והביטוח שלה צריך להלחם בשבילה - לא נגדה, מה זה הדברים האלה?

 

-אני עושה רק חובה וצד ג' אז אני לא ממש מבין איך מקיף עובד

פורסם

כי עלית הפרמיה (מחיר הביטוח) נגזר מעצם התביעה. חברת הביטוח אינה חוקרת אשמה, זה לא מעניינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 43 דקות, sperial כתב:

כי עלית הפרמיה (מחיר הביטוח) נגזר מעצם התביעה. חברת הביטוח אינה חוקרת אשמה, זה לא מעניינה.

אז שיתבעו את הנהג האשם בשווי הטרחה שנגרמה להם (זמן עבודה, אגרות בתי משפט, ההשתתפות עצמית של המבוטחת שלהם, וכ'ו)?

×
×
  • תוכן חדש...