Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם זה עולה כסף, ולא מעט. חברת הביטוח לא תטרח בעניין שאינו מכניס לה כספים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 33 דקות, sperial כתב:

גם זה עולה כסף, ולא מעט. חברת הביטוח לא תטרח בעניין שאינו מכניס לה כספים.

לתבוע מישהו לא מכניס כסף?

bender from futurama - Are you familiar with the old robot saying "does not compute"?

פורסם

בשביל זה צריכים להתקיים שלושה תנאים:

 

1. שתזכה בתביעה.

2. שתזכה בסכום גדול מההוצאות שהתביעה גרמה. מאגרות בית משפט עד שכרהעורך הדין.

3. שהחייב אכן ישלם. גם זה לא מתקיים תמיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

כי עלית הפרמיה (מחיר הביטוח) נגזר מעצם התביעה. חברת הביטוח אינה חוקרת אשמה, זה לא מעניינה.

 

לפני כשעה, sperial כתב:

גם זה עולה כסף, ולא מעט. חברת הביטוח לא תטרח בעניין שאינו מכניס לה כספים.

 

לפני 37 דקות, sperial כתב:

בשביל זה צריכים להתקיים שלושה תנאים:

 

1. שתזכה בתביעה.

2. שתזכה בסכום גדול מההוצאות שהתביעה גרמה. מאגרות בית משפט עד שכרהעורך הדין.

3. שהחייב אכן ישלם. גם זה לא מתקיים תמיד.

 

אין דרך נעימה לומר את זה  אבל אתה טועה ומטעה. 

כשצד ג' פוגע בך, אתה מפעיל את חברת הביטוח שלך שתתבע את חברת הביטוח שלו.

בהנחה שהוא אכן אשם, הפרמיה שלך לא מתייקרת בשקל, וחברת הביטוח שלך תממן את ההליך המשפטי מול הנהג הפוגע / חברת הביטוח שלו. זה בפוליסה. 

התביעה לא תירשם לחובתך ולא תהיה עליית פרמיה בגללה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כל זה נכון אם אתה נעזר בסוכן הביטוח שלך כצינור לתביעת הצד הפוגע.

 

יש מצבים בהם למרות שצד ג אשם אתה תובע את הביטוח שלך. למשל אם אותו צד ג מתנער מאחריותו, ולך אין אורך הנשימה להליכי התביעה נגדו. במקרה כזה אתה תובע את הביטוח שלך, למרות שזה עולה לך בהשתתפות עצמית ועליית פרמיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באמת, די. 

זה לא מה שרשמת, ומה שרשמת הוא שגוי ומטעה. אז חלאס. 

אם קשה לך למצוא את מה שרשמת, תגיד. אסייע לך להיזכר בהם. 

כתבת דברים שגויים ומטעים, ואתה מנסה למצוא דרך יציאה. 

פשוט תפסיק. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, discoTD5 כתב:

 

 

 

אין דרך נעימה לומר את זה  אבל אתה טועה ומטעה. 

כשצד ג' פוגע בך, אתה מפעיל את חברת הביטוח שלך שתתבע את חברת הביטוח שלו.

בהנחה שהוא אכן אשם, הפרמיה שלך לא מתייקרת בשקל, וחברת הביטוח שלך תממן את ההליך המשפטי מול הנהג הפוגע / חברת הביטוח שלו. זה בפוליסה. 

התביעה לא תירשם לחובתך ולא תהיה עליית פרמיה בגללה. 

 

זה בדיוק מה שחשבתי, הביטוח של פותחת השרשור צריך לטפל בהכל לשביעת רצונה ורצונם נגד הפוגע.

לפני 32 דקות, sperial כתב:

כל זה נכון אם אתה נעזר בסוכן הביטוח שלך כצינור לתביעת הצד הפוגע.

 

יש מצבים בהם למרות שצד ג אשם אתה תובע את הביטוח שלך. למשל אם אותו צד ג מתנער מאחריותו, ולך אין אורך הנשימה להליכי התביעה נגדו. במקרה כזה אתה תובע את הביטוח שלך, למרות שזה עולה לך בהשתתפות עצמית ועליית פרמיה.

 

לטענתה יש הוכחות מוצקות נגד הנהג הפוגע, זה אומר משפט דיי קל במידה וזה נגרר עד לשם מה שמאוד לא סביר לדעתי.

ושאתה נפגע ככה אתה לא תובע את הביטוח שלך, אתה מפעיל אותם בשביל לתבוע את הנהג השני.

עריכה אחרונה על ידי Sparrow420
פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Sparrow420 כתב:

אני לא מבין, אם היא לא אשמה בתאונה בכלל ויש הוכחות - איך ולמה שהפוליסה שלה תעלה?

אני יכול להבין שצריך לשלם השתתפות עצמית(ולקבל את זה אחר כך חזרה בתביעה) - אבל היא לא אשמה בתאונה והביטוח שלה צריך להלחם בשבילה - לא נגדה, מה זה הדברים האלה?

 

-אני עושה רק חובה וצד ג' אז אני לא ממש מבין איך מקיף עובד

גם לשלם השתתפות עצמית היא לא צריכה אם אינה אשמה בתאונה .

בביטוח מקיף זה מאוד פשוט:

אם אתה אשם- אתה תובע את הפוליסה שלך,שמתקנת את שני הרכבים (של הפוגע והנפגע),אתה משלם השתתפות עצמית ויש לך עליית פרמיה בביטוח של 20-25% ל 3 השנים הבאות.

במצב של תביעה שנייה בתוך פז"מ הזה  אתה תהיה בבעיה גדולה בחידוש הפוליסה הבאה.

אם אינך אשם- אתה פונה לסוכן הביטוח שלך שינהל הכל- אם יש לך סרטונים שמוכיחים כי צד ג' אשם אתה מעביר את כל החומרים לסוכן (כמו שאני עשיתי בדיוק !) ומשם,הסוכן פונה (בהנחה שיש את מס' הרכב של הפוגע) אל חברת הביטוח של הפוגעת ומבקש את תגובתו.

בינתיים,הרכב נכנס לתיקון,אתה מקבל רכב חלופי (אם יש סעיף בפוליסה) ואתה נותן 2 המחאות (שיקים)- אחת למוסך על התיקון (בגמר תיקון) ואחת לשמאי (על שכ"ט שלו)-שתי ההמחאות הן לביטחון לרוב ל 3 חודשים קדימה ובינתיים התביעה מתבררת בין החברות.

אצל אבא שלי לקח טיפה יותר לאט - חודש וחצי לערך ואצלי לקח שבועיים-שלושה עד שהפוגע הודה וכיוון שמדובר היה במקרה באותה חברת ביטוח העניינים תקתקו.

כאשר חברת הביטוח של הנפגע הפקידה את התשלום, אתה מבצע העברה בנקאית למוסך ולשמאי ומבקש מהם לקרוע את ההמחאה לחתיכות/להחזיר לך אותה בדואר רשום ושלום על ישראל.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...