Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עידכון מפות FBL 2021.03 ל iGO Primo/NGN אינו תקין!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העידכון שפורסם כאן (ושאיני יכול להגיב בו, בשרשור), אינו תקין.

 

https://carsforum.co.il/topic/382802-עדכון-מפות-לnavngo/page/72/?tab=comments#comment-6262233

 

בידקו היטב אחרי החלפת המפות ובצעו טסט סימולציה על מסלול אל יעד שבחרתם - האפליקציה מתרסקת!

 

קובץ ה-poi תקין אך אין לו חשיבות כרגע.

 

li0r

tza

URSH

 

  • אהבתי 1
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נבדק על מכשיר ניווט מבוסס WinCE ועובד מעולה גם על igo8 וגם על primo 2.4.

מן הסתם התכוונת לאפליקציה לאנדרואיד, למה לא להשתמש בגרסת LUNA?

פורסם

ניבדק, משמע בוצעה סימולציה בהצלחה?

LUNA טובה למשהו אחד ו-PAL טובה למשהו אחר.

איזו גירסת קובץ BASEMAP מותקנת אצלך ביישומים הנ"לים שציינת?

tza

 

איני יכול להגיב בשרשור שקישרת אליו.

איזו בעיה דווחה לגבי עידכון המפות החדשות על NGN והיכן?

 

פורסם
לפני 2 דקות, kwbs כתב:

ניבדק, משמע בוצעה סימולציה בהצלחה?

 

 

בהחלט כן.

 

לפני 2 דקות, kwbs כתב:

LUNA טובה למשהו אחד ו-PAL טובה למשהו אחר.

 

מעניין מה שאתה אומר. אפשר קצת הסבר?

 

לפני 2 דקות, kwbs כתב:

איזו גירסת קובץ BASEMAP מותקנת אצלך ביישומים הנ"לים שציינת?

 

IGO8

WIN_20210628_12_25_46_Pro.thumb.jpg.2f1b6e5bebb8ef12e2fc8d25c689d73c.jpg

 

PRIMO 2.4

WIN_20210628_12_27_34_Pro.thumb.jpg.5bacb363534178b3837b1c0901395aef.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה פירוש מה שכתבת כאן:

 

המפה הזאת עובדת טוב גם עם iGO8 וגם עם Primo 2.4 על WinCE. לגבי Primo NextGen באנדרואיד יש דיווח על בעיה:   ..

 

איזו בעיה דווחה לגבי עידכון המפות החדשות על NGN והיכן?

פורסם

יש קישור למטה אתה לא רואה?

דווחה בעיה על קריסת האפליקציה בביצוע סימולציה ע"י המשתמש @kwbs. היכן? בעמוד זה שהינך צופה בו כרגע. 😄

פורסם

בהחלט כן! ועל זה בא הסמיילי.. אתה הוא kwbs החדש כאן והוותיק והמפורסם בפורומים שונים שאינם בעברית..

 

אשמח להסבר קצר או קישור להסבר על המשפט שכתבת לעיל:

לפני 23 דקות, kwbs כתב:

LUNA טובה למשהו אחד ו-PAL טובה למשהו אחר.

 

 

פורסם

@tza

בוא נחזור קודם לשאלה החשובה ששאלתיך קודם:

לפני 21 דקות, kwbs כתב:

איזו גירסת קובץ BASEMAP מותקנת אצלך ביישומים הנ"לים שציינת?

פורסם
לפני 3 דקות, tza כתב:

עניתי לך בתמונות שצירפתי כמה הודעות כאן למעלה.

 

צודק. לא שמתי לב. תודה.

 

איני יודע אם קובץ ה BASEMAP 2012.03 שב PRIMO 2.4 שלך יעבוד על NGN. אולי ננסה זאת בהמשך אחרי כמה טסטים נוספים שלי עם קבצים מכאן: https://www.gpspower.net/igo-maps/305252-igo-basemap-up-latest-nng-190527-a-3.html

 

לשאלתך, ומבחינתי היא קשורה לענייני מצלמות מהירות והתרעות - LUNA בלי סקין מיוחד, לא יכולה לעשות את מה ש PAL עם PONGO יודעת לעשות.

 

דוגמה: https://www.gpspower.net/igo-voices-speedcams-vehicles/363908-virtual-average-speed-cam-asc-alerts-il-users-pongo-skin.html

 

דוגמה נוספת: https://www.gpspower.net/igo-voices-speedcams-vehicles/361940-best-tones-spcam-alerts.html

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

האפליקציה  iGO primo israel החינמית
לא עולה אצלי בנייד מזה מספר חודשים.
דיווחתי על כך לחברה מספר פעמים
ולא קיבלתי התייחסות.

פורסם

זה עדיין נתמך? החברה עוד קיימת?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי גם את החינמית ועקב החלפת מכשיר זה התקין לי את הגרסה החדשה (LUNA) וזה עובד טוב.

מעלה השערה: אולי המכשיר שלך ישן ולא יכול להתעדכן לגרסה החדשה ומאידך הגרסה הישנה לא נתמכת יותר? אם לא סביר להניח שזאת בעיה מקומית במכשיר שלך. אם הסרה והתקנה מחדש לא עוזר כנראה שרק איפוס כללי של המכשיר יעזור..

פורסם

@tza

 

טל"ח, אבל אני מבין, שבעצם, אין לך אנדרואיד עם IGO NGN בגירסת PAL או ISRAEL שעובדות על fbl. לא על gxx של LUNA.

×
×
  • תוכן חדש...