Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל עניין תהליכי הגיוס הוא פארטצ׳ אחד גדול.

אם מישהו היה לוקח את זה ברצינות, היו בודקים, סטטיסטית אחוזי הצלחה של השיטות השונות (לפי מדדים מוגדרים ונמדדים). אבל אף אחד מתחום מדעי ההתנהגות לא אוהב שבודקים את החוכמה האינסופית שלהם. קודם כל, כי הצלחה של 60 אחוז זה פנומנלי בתחום מדעי ההתנהגות, אבל בעולם של המדעים המדוייקים זה נראה לא משהו. עכשיו לך תסביר למנכ״ל שאם שישה מתוך עשרה מגוייסים עונים למה שהוגדר כהצלחה בהשתלבות בחברה, זה מעולה.

דבר שני, תמיד עדיף שיחשבו שמה שאתה עושה זו מאגיה שחורה ואי אפשר לשים את זה במדדים ומספרים, כי זה קסם שרק חברי כת הקוסמים יודעים להפעיל. 

 

אז נשארנו עם השיטה שהכי אוהבים לדבוק בה: חבר מביא חבר. ככה אפשר לפחות לדלג על שלב מגייסת ה-HR שלא מבינה מהחיים שלה. גם זה משהו.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

אז נשארנו עם השיטה שהכי אוהבים לדבוק בה: חבר מביא חבר. ככה אפשר לפחות לדלג על שלב מגייסת ה-HR שלא מבינה מהחיים שלה. גם זה משהו.

מהניסיון שלי עם חבר מביא חבר, מגייסת ה-HR בכל מקרה תדבר איתך בחלק מהמקרים כדי להציע לך תפקידים, לשמוע ציפיות שכר וכו'.

אולי היא תדבר איתך פחות ביחס למה שהיא מדברת עם מישהו שלא הגיע דרך חבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

מזכיר לי שגם אני עברתי פעם שיט בסגנון הזה לנציג טכני בחברת הוט, ולא התקבלתי. 

 

לא יודע אם סתם סיפרו לי סיפור שאני ארגיש טוב יותר, או שזה היה אמת, אבל המראיינת אמרה לי שהם פוסלים מועמדים שמראים יותר מדי רצון להתקדם ומוטיבציה, מפחד שהם יברחו מהתפקיד אחרי פחות משנה. 

 

הם יותר מדי אופטימיים. הממוצע במקומות האלה זה חצי שנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

העניין עם כל מכוני הבדיקות האלו הוא שהם לא יכולים וכנראה גם לא מנסים לבדוק התאמה של אדם למקום המאוד ספציפי שיגיע אליו, וזה לדעתי פער שפוגע בכל יתרון אחר שאולי יש לזה. מצד שני, כנראה שבאמת יש לא מעט תפקידים בהם זה בכלל לא משנה, וכל מה שצריך זה לענות על סט של שאלות מאוד גנריות על הבן אדם (״האם יש סיכוי שיגנוב ממקום העבודה?״  וכו׳), ובשביל זה אולי המכונים על המבחנים שלהם מספיקים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מעניין מה הסיפור עם הפקידות מhr שכמעט כולם פה קוראים להן טיפשות/חסרות תועלת.

 

גם אותי זה מעצבן שמושיבים אותי מול מישהי לא קשורה ומתחיל סבב שאלות מאולג׳ובס אבל זה לא כזה נורא.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

דריש מצרף את הקישור של "סיגי" בעוד 

3...

2...

1...

  • מצחיק 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני כשעה, dorsht כתב:

מהניסיון שלי עם חבר מביא חבר, מגייסת ה-HR בכל מקרה תדבר איתך בחלק מהמקרים כדי להציע לך תפקידים, לשמוע ציפיות שכר וכו'.

אולי היא תדבר איתך פחות ביחס למה שהיא מדברת עם מישהו שלא הגיע דרך חבר.

 

ברור. אבל היא לא תתקשר אליך, בלי לזכור שדיברה איתך לפני חודש, עם משרה לא מתאימה, בחצי מהשכר שהיא אמורה לדעת כבר שאתה מרוויח, ותנסה לפתות איתך עם זה שבחברת המאפים הזו מקבלים חלה בחינם כל שישי, וזה גם שווה כסף.

 

לפני 40 דקות, Potato כתב:

מעניין מה הסיפור עם הפקידות מhr שכמעט כולם פה קוראים להן טיפשות/חסרות תועלת.

 

גם אותי זה מעצבן שמושיבים אותי מול מישהי לא קשורה ומתחיל סבב שאלות מאולג׳ובס אבל זה לא כזה נורא.

 

המקצוע הזה הפך להיות סוגשל טלמרקטינג. המגייסות לא עובדות בכלל בחברה בה מגייסים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש תפקידי hr שונים, ומי שמחפש את המועמדים ויוצר איתם קשר ראשוני זה באמת סוג של טלמרקטינג, אבל לא בהכרח זה מי שקובע אם המועמד יגיע לעבוד בסופו של דבר בחברה.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יש גם נשות HR טובות, אך נדירות.

אשת HR טובה, תדע למצוא חולשות שמועמד מחביא בקו"ח שלו, לזהות נקודות חולשה ולהבין אם הממליצים הם באמת ממליצים.

דברים שראש צוות תוכנה, יעשה בצורה פחות טובה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, Potato כתב:

מעניין מה הסיפור עם הפקידות מhr שכמעט כולם פה קוראים להן טיפשות/חסרות תועלת.

 

גם אותי זה מעצבן שמושיבים אותי מול מישהי לא קשורה ומתחיל סבב שאלות מאולג׳ובס אבל זה לא כזה נורא.

מה חשבת בזמנו על הילדה שראיינה אותך בצו ראשון?

 

בנות הHR די מזכירות את החסרות תועלת של "צו ראשון" בנות צעירות בדרך כלל חלקן במשרת סטודנט שמתיימרות להבין לגבייך וניסיון העבודה שלך.

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

יש גם נשות HR טובות, אך נדירות.

אשת HR טובה, תדע למצוא חולשות שמועמד מחביא בקו"ח שלו, לזהות נקודות חולשה ולהבין אם הממליצים הם באמת ממליצים.

דברים שראש צוות תוכנה, יעשה בצורה פחות טובה.

 

לזה בדיוק התכוונתי.

אשת HR טובה זו אחת שאלו שהיא ממליצה עליהם, נשארים והם עובדים טובים, ויש לה יותר הצלחות מכשלונות. היא לא נמדדת במה שהיא, לכאורה, מבינה.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 25 דקות, Dimo כתב:

מה חשבת בזמנו על הילדה שראיינה אותך בצו ראשון?

 

בנות הHR די מזכירות את החסרות תועלת של "צו ראשון" בנות צעירות בדרך כלל חלקן במשרת סטודנט שמתיימרות להבין לגבייך וניסיון העבודה שלך.

 

ודופקת לך את השירות הצבאי כי בגיל 16 אמרת שטות כלשהי. 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

אני עובד בHP ולפני 8 שנים עברתי את אותו ה-יום.

אין מה להתכונן, תיקח את זה בכיף ותהנה, המשימות פשוטות והן לא המטרה, אלא האמצעי. הם מסתכלים על מה שהם מסתכלים ואת זה אי אפשר לדעת.

עריכה אחרונה על ידי adi89
פורסם
לפני 30 דקות, Dimo כתב:

מה חשבת בזמנו על הילדה שראיינה אותך בצו ראשון?

 

בנות הHR די מזכירות את החסרות תועלת של "צו ראשון" בנות צעירות בדרך כלל חלקן במשרת סטודנט שמתיימרות להבין לגבייך וניסיון העבודה שלך.

 

 

 

דווקא הצבא זו דוגמא ממש לא טובה לדעתי.

הבנות שם עוברות סינון והכשרה די ארוכה, יש תהליכים יותר מובנים ממה שיש בהרבה חברות אזרחיות. 

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...