Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 44 דקות, יבגניפ כתב:

דווקא הצבא זו דוגמא ממש לא טובה לדעתי.

הבנות שם עוברות סינון והכשרה די ארוכה, יש תהליכים יותר מובנים ממה שיש בהרבה חברות אזרחיות. 

 

מתוך שנתיים שירות צבאי (מינוס תירונות) כמה ארוכים תהליכי ההכשרה?

לא מאמין שיותר מתואר כזה או אחר בסוציולוגיה/ניהול של בנות הHR.

 

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה חודשים, והמטרות שונות. יש לצהל תהליך מוסדר ומובנה של איתור ומיון. הן לא צריכות להיות פסיכולוגיות, הן צריכות לדעת לעבוד לפי התהליך הזה. ואני לא מומחה גדול, אבל אני חושב שצהל דווקא עושה עבודה לא רעה בזה. לפחות בהתבסס על מה שאני חוויתי או מכיר

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 15 דקות, יבגניפ כתב:

כמה חודשים, והמטרות שונות. יש לצהל תהליך מוסדר ומובנה של איתור ומיון. הן לא צריכות להיות פסיכולוגיות, הן צריכות לדעת לעבוד לפי התהליך הזה. ואני לא מומחה גדול, אבל אני חושב שצהל דווקא עושה עבודה לא רעה בזה. לפחות בהתבסס על מה שאני חוויתי או מכיר

לי היתה חוויה שונה. 

 

היה לנו בבסיס בחור שעשה טיפולים למנועים, הבחור עם נתונים בטופ, סיים תואר כפול בטכניון בפיזיקה מתמטיקה, ההורים שלו מועסקים במוסדות השכלה וטכנולוגיה מהמובילים בעולם והוא הגיע לדרג ב' לטפל במנועים. 

 

בחור שבמינימום היה צריך להיות מנותב לתלפיות. 

איך אחד כזה מתפספס? 

הוא כנראה לא ידע לדרוש אבל הילדה שישבה מולה היתה צריכה להבין שיושב מולה בחור קצת שונה, אולי היתה לחוצה לצאת הביתה. 

 

יש גם את הצד השני של המטבע שחוץ מלמלא שורה בצוות לא תרמו יותר מדי. 

פורסם
לפני 14 דקות, Dimo כתב:

לי היתה חוויה שונה. 

 

היה לנו בבסיס בחור שעשה טיפולים למנועים, הבחור עם נתונים בטופ, סיים תואר כפול בטכניון בפיזיקה מתמטיקה, ההורים שלו מועסקים במוסדות השכלה וטכנולוגיה מהמובילים בעולם והוא הגיע לדרג ב' לטפל במנועים. 

 

בחור שבמינימום היה צריך להיות מנותב לתלפיות. 

איך אחד כזה מתפספס? 

הוא כנראה לא ידע לדרוש אבל הילדה שישבה מולה היתה צריכה להבין שיושב מולה בחור קצת שונה, אולי היתה לחוצה לצאת הביתה. 

 

יש גם את הצד השני של המטבע שחוץ מלמלא שורה בצוות לא תרמו יותר מדי. 

זה נקרא השבחת חילות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

זה נקרא למה אסור ששירות צבאי יהיה חובה.

 

ועוד יותר אסור שיהיה לזה משקל גדול להמשך החיים האזרחיים. אנשים יוצאים לאזרחות ומביאים את החשיבה הצבאית המרובעת והמטומטמת איתם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עברתי פעמיים דינמיקה קבוצתית. 1 שהתמיינתי לאיזה תפקיד בכיר בתע"א 2 שהתמיינתי לתפקיד בנמל אשדוד.

ב2 המקרים היה אותו הדבר יש בוחן שמביא לכם משימות כמו לבנות מטוס , להתחלק לקבוצות וכל קבוצה אחראית על X בבניה . חלק על העיצוב חלק על הפן הטכני (להכין את המטוס מהנייר) ועוד.

הם בודקים איך אתה תורם ואיך אתה בעבודת צוות. גם נתנו לנו לחשוב על רעיון סטארטאפ בX זמן ולגרום לקבוצה להסכים על הרעיון שלו (לשכנע אותם). 

טיפ חשוב ממני : תיהיה סבלני וסובלני כלפי אחרים. תדע לשמוע ולקבל ולא לדחות דיעה . אל תיהיה בולט 'מידי' ותנסה לקחת את המושכות לידיים כי אתה לא בתפקיד מנהיג .

בהצלחה נשמה.

פורסם
לפני 4 דקות, Dimo כתב:

אז בסוף התקבלת לנמל אשדוד?

עברתי את היום מיונים (זה שמכיל את הדינמיקה הקבוצתית) אבל את הראיון שאחריו לא עברתי. בראיון ישבו מולי איזה 15 איש שרק תוקפים.

בגדול אני די מרוצה שלא עברתי כי במילא התפקיד זמני ואין ממש אופציה להארכה בגלל שהנמל אוכל סרטים על הנמל החדש.וגם המשכורת (לתפקיד הזה) לא הייתה משהו.

 

פורסם
לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

כמה חודשים, והמטרות שונות. יש לצהל תהליך מוסדר ומובנה של איתור ומיון. הן לא צריכות להיות פסיכולוגיות, הן צריכות לדעת לעבוד לפי התהליך הזה. ואני לא מומחה גדול, אבל אני חושב שצהל דווקא עושה עבודה לא רעה בזה. לפחות בהתבסס על מה שאני חוויתי או מכיר

אני לא יודע מתי התגייסת,

אבל הליך המיון לדעתי מפספס המון אנשים טובים וממשיכים לפספס אותם גם במילואים.

הליך המיון גם לפעמים מנקד לטובה אנשים שאני לא חושב שהיו מתאימים להיות קצינים מכל מיני סיבות.

כמה שידוע לי חיל התקשוב היה חכם יחסית והסב במילואים אנשים עם מקצועות רלוונטיים (בעיקר מקצועות ההנדסה ומדעי המחשב) לתפקידים רלוונטיים יותר לתואר שלהם, אבל נתקלתי כבר במקרים הזויים גם בזה. (יאמר לזכותם שלפחות מנסים)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 15 שעות, davemustaine87 כתב:

לא יודע אם סתם סיפרו לי סיפור שאני ארגיש טוב יותר, או שזה היה אמת, אבל המראיינת אמרה לי שהם פוסלים מועמדים שמראים יותר מדי רצון להתקדם ומוטיבציה, מפחד שהם יברחו מהתפקיד אחרי פחות משנה. 

לפני הרבה שנים כהנדסאי מכונות צעיר חיפשתי עבודה פשוטה במפעל ליצור רכיבים אלקטרוניים,

בזבזתי שם חצי יום על המתנה וראיונות ולבסוף הפקידה במשאבי אנוש חייכה אליי ואמרה

"אני מצטערת, אתה Over Quality".

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 9 שעות, Potato כתב:

זה נקרא השבחת חילות.

מזכיר לי את כל הכוסיות שהיו מביאים אלינו לגף, אכן השבחה של החיל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 14 שעות, dorsht כתב:

אני לא יודע מתי התגייסת,

אבל הליך המיון לדעתי מפספס המון אנשים טובים וממשיכים לפספס אותם גם במילואים.

הליך המיון גם לפעמים מנקד לטובה אנשים שאני לא חושב שהיו מתאימים להיות קצינים מכל מיני סיבות.

כמה שידוע לי חיל התקשוב היה חכם יחסית והסב במילואים אנשים עם מקצועות רלוונטיים (בעיקר מקצועות ההנדסה ומדעי המחשב) לתפקידים רלוונטיים יותר לתואר שלהם, אבל נתקלתי כבר במקרים הזויים גם בזה. (יאמר לזכותם שלפחות מנסים)

לפני כמעט 20 שנה. וברור, אני לא חושב שיש 100% דיוק. אבל קשה להשוות את זה לחברה אזרחית גם, כי בעוד שבאזרחות היו אומרים למועמד "לא" אם היה מישהו יותר טוב, הצבא אמור לגייס אותו לאנשה.

לגבי קצונה והתאמה לקצונה - לגמרי, יש בצבא המון קצינים שהם כמו הדמות של הבת של גדעון סער ב"המפקדת" - אם ראית. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

לפני כמעט 20 שנה. וברור, אני לא חושב שיש 100% דיוק. אבל קשה להשוות את זה לחברה אזרחית גם, כי בעוד שבאזרחות היו אומרים למועמד "לא" אם היה מישהו יותר טוב, הצבא אמור לגייס אותו לאנשה.

לגבי קצונה והתאמה לקצונה - לגמרי, יש בצבא המון קצינים שהם כמו הדמות של הבת של גדעון סער ב"המפקדת" - אם ראית. 

לדעתי אותם האנשים בצבא לאחר השחרור מוצאים את מקומם בחברות האזרחיות היות ויש להם את הניסיון הרלוונטי בדיוק כמו טכנאי דרג' א'/ב' מוצאים את מקומם כטכנאי שטח/אינטגרטורים וכו'.


×
×
  • תוכן חדש...