Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש מרכז 30\04


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה בחייאאאתתת....

 

תזיזו את זה פעם אחת ליום שישי....

 

גם בשביל אלה שאין להם כח לקום בבוקר לאחר יציאה, וגם בשביל שומרי המסורת? (לאו דווקא דתיים...)

תנסו פעם אחת ביום שישי, אולי יילך אפילו יותר טוב?

 

תראו, לדוגמא, איזו היענות יש למפגשי רמת גן ביום שישי, או למפגשי SOUNDFX....

פורסם

המפגש של סאונד FX הוא מפגש גדול שאנשים לוקחים אותו כמפגש רציני יותר ובגלל גם ששמה מעניין יותר יש תחרויות יש מדידות בגלל זה מגיעים יותר אנשים...

ביום שישי יש את המפגשי וואחשים (המכוניות)זה בעייתי אני לא חושב שאנשים ירצו להגיע בשעה 3 4 ככה בשביל שעתיים ואחר כך שהמכוניות יתקלו בנו באמצע...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

וואחשים.. חיחיחי :)

אז רגע (מה שמך?)

באיזה שעה זה? והאם התאריך עדין נכון להיום?

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם

שמי מיכאל ואני אלכוהוליסט חח לא סתם..

זה בשעה 12 והתאריך נכון זה יוצא שבת הקרובה

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

יאלה תגיעו בהמוניכם אל תחמיצו.

בכל אופן אני נוסע עכשיו לרמת גן להישאר שם לילה [להספיק את המפגש של היום] ומחר בבוקר אני יצא לכיוון איילון סביבות 12:10

ביי לכולם חג שמח

ומימונה טעימה [למרוקאים בנינו..]

 

C-Ya

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טוב חברה אני מקפיץ את ההודעה שמי שלא הספיק לראות אז יראה

אני כמובן מגיע מקווה שיבואו עוד הרבה חולי אוודיו כמוני...

חג שמח..

 

לירן

פורסם

אני יבוא נעשה סיבוב נראה אם יהיה משו מעניין למרות שאני מאמין שיהיה משו מעניין[

 

ל מה שקשור לאודיו ברכב האו מעניין אז אני יעוף לישון עכשיו שאני יקום יאללה בוי

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם
המיקום של המפגש הוא ברחבה של איצטדיון רמת גן ליד הסנוקר והבאולינג איפה שמתקיים המפגש של מועדון ה- 5 בימי שישי.

 

***ומיכאל מה זאת אומרת שאתה לא מגיע???

 

לירן

***** מתי ואיפה המפגש ? 310263156 זה איי סי שלי תודיעו לי בבקשה ****

\\\\\\-Audi TT-//////

............©.............

×
×
  • תוכן חדש...