Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור שיש כאלה אבל איזה אחוז מרויחים ככה ואיזה אחוז מגרד את העשירייה מלמטה?

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

ברור שיש כאלה אבל איזה אחוז מרויחים ככה ואיזה אחוז מגרד את העשירייה מלמטה?

מסכים איתך זה תלוי בתפקיד

פורסם
לפני 55 דקות, airwolf1980 כתב:

אני מכיר כמה הנדסאי מכונות שמרוויחים באזור ה- 30 אלף ברוטו בחודש.

 

 

זה אנקדוטות.

הרוב מרוויחים בין חצי לשליש מזה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, airwolf1980 כתב:

אני מכיר כמה הנדסאי מכונות שמרוויחים באזור ה- 30 אלף ברוטו בחודש.


ספר לנו איפו ומה הם עושים.
מתוך אולי +100 הנדסאי מכונות שאני מכיר (חברה שהיו איתי בלימודים וכמה מחלקות בעבודה הקודמת שלי) בודדים הם אלו שמצליחים לגרד את ה20 מלמטה, לפי התרשמותי הממוצע הוא באזור ה14-13.

בגדול לפי מה שאני פגשתי התפלגות השכר להנדסאי מכונות בתעשיה היא כזאת:

HP, אלביט, אורבוטק, אל אופ - 11-13 אלף בחודש.

KLA, אפלייד, NOVA - 14-16 אלף בחודש
ASM - בין 16 ל18 בחודש.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 17 שעות, מרק10 כתב:

האם התחלת ללמוד הנדסאי מכונות ?

איך הולך לך עד היום ?

מרק, תודה רבה על ההתעניינות. לא מובן מאליו! מעריך את השאלה.

אני אכן לומד, כבר סוף סמסטר שני, ובסוף חודש זה מבחן חיצוני ראשון. 

החומר התיאורטי מוכר לי "מהבית", כך שאני לא נפלתי על הרבה דברים שהם חדשים לי. ומה שכן חידש לי מעניין אותי, כך שקל לי ללמוד ולהבין.

השרטוט זה דבר שמעניין אותי אישית לתחביביי, כך שקל לי ללמוד את זה (פלוס הבנה טכנית "מהבית", ביצעתי לא מעט סכמות בחיי כך שאני יודע איך להביט על דברים כך שזה מאד מקל עליי).

החישובים... לצערי נפלנו על "מרצה" בעייתי. הכיתה שלנו היא לא היחידה שמתלוננת עליו, ולומדת הלכה למעשה ביוטיוב. מסתבר שלא ניתן להחליף את המרצה.

ניסינו. ממשיכים לנסות...

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

90 אחוז מהסטודנטים בישראל לומדים דרך יוטיוב (והתודה למריו ליביו על פיזיקה, צנזור על חדוא, וכל מיני הודים על שפות תכנות שונות+אנגלית במבטא הודי).
בהצלחה!

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני כשעה, netanel1014 כתב:

באיזה תפקיד?

בודקי מעליות.

כמובן שצריך לעבור קורס והסמכה כדי להיות בודק מעליות.

בתור טכנאי ליוותי בודקים יום עבודה מ8 עד סביבות השעה 15:00 מספיקים לבדוק 15 מעליות.

כל מעלית משלמת בערך 350 לבדיקה.

יוצא בסביבות 5000 ש"ח יומית.

הסיבה שהמקצוע הזה כל כך ריווחי היא שיש הרבה יותר טייסים בחיל האויר מאשר בודקי מעליות, ומצד שני יש הרבה יותר מעליות ממטוסי קרב.

 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם

החלק הכיפי הליווי של בודק מעליות זה שהנוהג שאחרי שמסיימים לבדוק, בוחרים מסעדה ביחד ופותחים שולחן.

אתם יכולים לנחש מי משלם על מי.

לפני 7 דקות, BloodFist כתב:

בודקי מעליות כאלו הם לרוב עצמאיים, החישוב הוא שונה אל מול שכיר...

נכון מאוד 

אבל בתחילת הדרך נהוג שהם יעבדו אצל משרד בודקים וותיק כשכירים

אז הם מרוויחים רק חצי מהרווחים.

יוצא שהם מרוויחים 2000 ש"ח נקי אחרי שמורידים מע"מ.

עדיין כפול 20 ימי עבודה בחודש יוצא 40000 ש"ח.

 

פורסם

אני דיי בטוח שגם כשהם עובדים ״תחת משרד״ הם מקבלים חשבונית ולא תלוש.

המנהל הנדסה במקום שאבא שלי עובד בו עובד גם כבודק ציוד הרמה וכו׳ במשרד כלשהו והוא מקבל חשבונית.

לא ניתן להשוות בין שכר של עצמאי לבין שכר של שכיר בצורה הזו… אתה מסתכל על זה בתור איזה ״סכום בומבסטי״ אבל זה לא ככה

פורסם
לפני 42 דקות, airwolf1980 כתב:

החלק הכיפי הליווי של בודק מעליות זה שהנוהג שאחרי שמסיימים לבדוק, בוחרים מסעדה ביחד ופותחים שולחן.

אתם יכולים לנחש מי משלם על מי.

נכון מאוד 

אבל בתחילת הדרך נהוג שהם יעבדו אצל משרד בודקים וותיק כשכירים

אז הם מרוויחים רק חצי מהרווחים.

יוצא שהם מרוויחים 2000 ש"ח נקי אחרי שמורידים מע"מ.

עדיין כפול 20 ימי עבודה בחודש יוצא 40000 ש"ח.

 

מה 40 האלה תוריד רכב, ביטוחים ותנאים סוציאליים והגעת בערך לחצי ברוטו מול שכיר.

 

לא שזה רע אבל זה כבר הרבה פחות נוצץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 8 שעות, יובל .מ. כתב:

והתודה למריו ליביו

You're welcome (צוחק , אין לי קשר, יצא לי לראות את ההרצאות אגב - והן מעולות)

 

לפני 5 שעות, airwolf1980 כתב:

בודקי מעליות.

מאמין לגמרי.

הכרתי לאורך השנים גם מהנדסים בתחום המעליות אגב - זה אחד התחומים החזקים ביותר במקצוע הזה ובפרוייקטים גדולים באמת זה מרתק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...