Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נרשמת? מזל טוב!!!

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

אז.

תעודת סטודנט נותנת משהו? הטבות, הנחות? או?...🙂

מה עם קצת פרטים?

לאן נרשמת?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 שעות, hans כתב:

לא, אני לא מכיר הנחה לסטודנטים בחנויות של כלי עבודה 😜🤪

:lol:

קשה...

 

POTATO, בסוף בחרתי במסלול הריאלי ביותר עבורי ובמצבי- מכללת "עתיד", הנדסאי מכונות- מכטרוניקה.

מתוך תקווה שבהמשך הדרך מצבי יאפשר לי להשלים את התואר למהנדס "על מלא".

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הקורסים ממכללת עתיד ב99% לא יהיו מוכרים בשום מקום.

אם חשוב לך השלמות,הייתי נרשם להנדסאים בטכניון או בבראודה.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה לא קורס.

זו תעודת הנדסאי. בין לאומית.

תעודה של קורס, יש לי (מנהל רכש). יקר בתור נייר טואלט. לא חוזר על הטעות של "קורס".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, ברווז כתב:

זה לא קורס.

זו תעודת הנדסאי. בין לאומית.

תעודה של קורס, יש לי (מנהל רכש). יקר בתור נייר טואלט. לא חוזר על הטעות של "קורס".

הבילאומיות שלה לא שווה יותר מידי...אתה נבחן במבחן התמת ומקבל איזה נייר שלהם.

 

אפרט:

התעודת הנדסאי שלך מורכבת מ-X קורסים.

אין לי מושג כמה,נניח 20.

 

אם אתה עושה הנדאי בבראודה,מתוך ה20 יכירו לך ב5 להשלמות לתואר מהנדס(בבראודה).

אם אתה עושה הנדסאי במכללת עתיד,מתוך ה20 קורסים האלה יכירו לך ב0 לתואר מהנדס.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אם יכלתי ללכת לבראודה, הייתי מתחיל ישירות לימודי מהנדס ולא הנדסאי.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם המטרה היא להגיע למהנדס דרך הנדסאי,הסיכויים שלך ככה לא גבוהים.

 

יש באפקה מסלול לימודי ערב,בדוק איתם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הבעיה שפות"ש חיפאי, מכללת אפקה קצת רחוקה גיאוגרפית.

 

דרך אגב, האם אין אפשרות ללמוד בבי"ס להנדסאים בטכניון, או שהדבר הזה לא קיים יותר?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 39 דקות, sperial כתב:

הבעיה שפות"ש חיפאי, מכללת אפקה קצת רחוקה גיאוגרפית.

גם ככה הכל היברידי...מרחק חוץ מאשר בחינוך הוא לא פקטור.

לפני 39 דקות, sperial כתב:

 

דרך אגב, האם אין אפשרות ללמוד בבי"ס להנדסאים בטכניון, או שהדבר הזה לא קיים יותר?

קיים ובועט.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
בתאריך 13.6.2021 בשעה 19:32, hans כתב:

 

תוכל ליהנות מתעריף מופחת בתחב"צ, כניסה לאתרים/מוזיאונים למיניהם וכיו"ב.

 

לא, אני לא מכיר הנחה לסטודנטים בחנויות של כלי עבודה 😜🤪

בקיצור, כל הדברים שלא יהיה לו זמן בשבילהם.

לפני שעתיים, ברווז כתב:

אם יכלתי ללכת לבראודה, הייתי מתחיל ישירות לימודי מהנדס ולא הנדסאי.

 

אז תתמקד בהנדסאים ותתחיל לעבוד במקצוע. תעודת מהנדס בגיל 50 תהיה שווה עוד פחות מהתעודה של הקורס כי היא מודפסת על נייר קשיח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

אז תתמקד בהנדסאים ותתחיל לעבוד במקצוע. תעודת מהנדס בגיל 50 תהיה שווה עוד פחות מהתעודה של הקורס כי היא מודפסת על נייר קשיח.

לא רואה סיבה שלא לקבל בן אדם בן 50 לעבוד.

יש לו עוד 20 שנות עבודה בערך,יתחיל משכר של ג'וניור.

זה באסה לקבל משכורת של מתחיל בגיל 50 אבל אפשר לעלות משם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

קלטתי לעבודה גם אגם בן 78. הגיל הוא לא הבעיה אלא שבגיל 50 עם אפס ניסיון הוא יתחיל בשכר מצחיק כי רוב המקומות יעדיפו בן 30 עם ניסיון (ועזוב שלדעתי הם טועים כי נכון שהוא מהנדב מתחיל אבל את מה שהוא יודע מחוץ לעבודה ההנדסית נטו המהנדסים עם השנה שנתיים ניסיון לא ילמדו אף פעם).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מראש מתנצל שאני באתי לבאס אותך, אבל ראיתי שאף אחד לא רשם את זה.
לא הייתי הולך ללמוד משהו כ"כ כבד בגיל 40.
אני חושב שיצא לך טוב כל העניין של ההנדסאי. ואני בטוח ב99% שאתה לא תלך "להשלים" למהנדס בשום שלב של החיים שלך.
אני לא בטוח למה, אבל נראה שבחרת קצת להתעלם מהבלוף של "השלמה" למהנדס. אין בין שני הדברים שום קשר וזה סתם בלוף של מכללות למשוך אליהם הנדסאים.

אני שוב מתנצל, אני לא כאן כדי להרוס לך את היום אלה כדי להוריד אותך קצת למציאות. אתה לא תגיע להיות מהנדס בפיתוח בתפקיד נחשק.
הנדסאי ערב זה 3 שנים, מהנדס זה 4 שנים מינימום, להרבה אנשים זה לוקח 5-6 שנים בקלות. לצאת בגיל 48 לשוק העבודה עם תואר מהנדס ממכללה ו0 ניסיון בתחום
לא יביא אותך לשום מקום. המכללות והאוניברסיטאות בארץ מדפיסות מהנדסים צעירים שמוכנים לעבוד בעד כל שכר כדי להתברג בתחום ללא הפסקה.
התחרות שלך איתם תהיה על גבול הבלתי אפשרית, ושוב אני מדבר על כל משרה שהיא שיש לה קשר כלשהו להנדסה ולא למשהו איכותי.

רוב האנשים שאני מכיר שעשו הנדסאי בגיל 40, הם אנשים שהיו צריכים תעודה כלשהי כדי להתקדם במקום העבודה הקיים שלהם.

ההנדסאי זה לא רעיון רע, הלימודים קלים פי מליון בערך מלימודי הנדסה, תשים לב לזה, ההבדל בין שני הדברים הוא ענק ואל תחשוב שאם הלך לך טוב בהנדסאי זאת אומרת
שאתה תצליח לסחוב אינפי ולינארית בתואר הנדסה. האמת שאני לא מכיר הרבה אנשים שלא הצליחו לקבל תעודת הנדסאי.
העבודות שתוכל לעבוד בהם כהנדסאי הן עבודות יותר "פיזיות", הרכבות ואינטגרציות למינהן בחברות הייטק.
עם תנאים טובים שכר של 9-11, קרן השתלמות ועבודה במשמרות ברוב המקומות. ככה שאל תצפה שזה יהיה הרבה יותר טוב מהעבודה הנוכחית שלך.

בהצלחה!

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

קלטתי לעבודה גם אגם בן 78. הגיל הוא לא הבעיה אלא שבגיל 50 עם אפס ניסיון הוא יתחיל בשכר מצחיק כי רוב המקומות יעדיפו בן 30 עם ניסיון (ועזוב שלדעתי הם טועים כי נכון שהוא מהנדב מתחיל אבל את מה שהוא יודע מחוץ לעבודה ההנדסית נטו המהנדסים עם השנה שנתיים ניסיון לא ילמדו אף פעם).

 

מהנדס מכונות מתחיל בלי נסיון יקבל באיזור ה13-14 עם כל התנאים הנלווים(סיבוס/חדר אוכל,קרן השתלמות וכו').

הנדסאי יתחיל בחצי מזה כנראה.

  • מבאס 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...