Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיל מקסימלי לביטוח רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חמי בן 89 , נרטה לי שבשל כך לא מצליח לקבל הצעת מחיר לביטוח. 

האם בגיל זה ניתן לנהוג מבחינת כיסוי ביטוחי ?

תודה. 

פורסם

אם לא מצליח לקבל הצעות לביטוח, עליו לפנות לפול ולבטח את רכבו דרכם.

החסון - זה רק ביטוח חובה. לא יהיה לו ביטוח צד ג'/ מקיף, ובמקרה של תאונה באשמתו הוא יצטרך לשלם על הנזק מכיסו.

פורסם
לפני 6 דקות, shugiflex כתב:

רקע מגדרי? איך המגדר שלו קשור לעניין?

כוונתי לשכבת הגיל הגבוהה שלו.

אין היתר חוקי לא לתת לו שירות.

משתדל לעזור

פורסם

פות"ש, תהיה מעט יותר ספציפי.

איזה ביטוח סירבו לבטחו? חובה, או צד ג' ומקיף?

אם חובה, לא סביר בכלל ויש לפנות בתלונה למפקח על הביטוח.

אם לביטוח רכוש (מקיף/צד ג') הרי שלמיטב הבנתי זה חוקי. נסו לפנות לחברות מתחרות.

סבתא שלי בת 94 ונוהגת, אבל זה באמריקה, אין לי מושג מה עם הביטוח שלה (וזו סיויק ישנה).

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

תודה לכם. 

ניסיתי אתמול בערב לקבל הצעות באינטרנט וכאשר מילאתי את הגיל , התהליך נפסק וקיבלתי הודעה להתקשר. 

וזאת בכל החברות 

אעדכן .....

פורסם (נערך)

זה לא סירוב לבטח - זה אומר שלא ניתן לקבל הצעה און-ליין (אוטומטית). גם אני נתקלתי בתופעה דומה  לפני כמה שנים כשחיפשתי ברשת ביטוח לנהג חדש

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ronen7 כתב:

תודה לכם. 

ניסיתי אתמול בערב לקבל הצעות באינטרנט וכאשר מילאתי את הגיל , התהליך נפסק וקיבלתי הודעה להתקשר. 

וזאת בכל החברות 

אעדכן .....

והתקשרת?

 

זה לא סירוב לבטח. כמו כן מה העבר הביטוחי שלו בשלוש השנים האחרונות?

עריכה: עכשיו בדקתי בוובי ומבקשים שם רק את גיל הנהג הצעיר ביותר.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האבא של זוגתי יהיה בן 91 בחודש הבא והוא מבוטח ביטוח מלא (חובה ומקיף).

אם אני לא טועה בהראל, דרך סוכן.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

אחת מהבדיחות החביבות עליי

 

גבר בן 82 נכנס למשרד הרישוי ומבקש שיחדשו לו את הרשיון. עונה לו הפקיד "אדוני, מצטער, אבל בגיל כזה אנחנו לא מחדשים רשיון נהיגה"

"מה זאת אומרת?" שואל הזקן, "הלוא אבא שלי חידש פה אתמול את רשיון הנהיגה שלו"

"אבא שלך??" בן כמה הוא??"

"בן 105"

"בן 105 וחידשו לו רשיון? אני לא מאמין. תבוא מחר עם אבא שלך לפה ואם אכן יש לו רשיון, נחדש גם לך"

"מחר אנחנו לא יכולים לבוא, סבא שלי מתחתן"

"סבא שלך? מתחתן? בן כמה הוא??"

בן 129"

"בגיל 129 סבא שלך מתחתן???"

"כן, מה לעשות. ההורים לוחצים עליו"

  • מצחיק 5

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...