Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

התחדשתי עם אאוטלנדר, הדגם הבסיסי 7 מקומות חדש.

יש לי איזה בעיה עם המערכת מולטימדיה.

כשאני מחובר לרכב עם הBT ושומע שירים (הטלפון מנגן, הרכב משמיע)

אני שומע מעולה, אבל כל איזה 2 דק, המערכת כאילו עושה מיוט לשניה וחוזרת לנגן.

אני מדגיש, היא לא באמת עושה מיוט, זה רק נשמע כאילו מישהו לחץ על מיוט ואחרי שניה ביטל.

אין לי התראות חדשות לא בטלפון ולא באנדרואיד שברכב.

ניסיתי לסגור את כל האפליקציות שפתוחות ברקע וזה עדיין קורה.

גם לסגור רדיו, לסגור WAZE, לסגור את האפליקציה של הזיהוי קולי, שום דבר לא עזר.

 

 

עד עכשיו הייתי עם פורד פוקוס 2016 עם מערכת אנדרואיד זהה יחסית, ושמעתי שירים באותו האופן ולא היה לי את הבעיה הזאת, כלומר זה איזה הגדרה או משהו לא ברור מצד האנדרואיד של הרכב.

 

 

מישהו נתקל גם? יודע מה אפשר לבדוק??

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי bennyye1
פורסם

היי,

נשמע לי מוכר,

זה בד'כ נובע מהתראות שהנייד היה מקבל,

אצלי פתרתי את הסוגייה כאשר ביטלתי התראות לפרופיל + העברה למצב gaming ושם מוגדר לא להפריע /פופ-אפס כאשר המוד הזה רץ.

(תמיד יש דברים ומערכות שרצות ברקע- הוואטסאפ לכן לא ניתן ממש לסגור הכל..)

אני מציע לך לנסות גם עם מכשיר אחר ולבדוק.

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

זה בוודאות לא מהטלפון,

1, לא קיבלתי שום התראה חדשה, אפילו כשאני על מצב טיסה.

2, זה לא קרה לי במשך 5 שנים עם הפורד פוקוס.. כשיש הודעה חדשה שומעים ביפ קטן תוך כדי..

 

עוד משהו לא ברור, גם כאשר הטלפון בכלל לא מחובר בBT, ואני שומע מוזיקה דרך האפליקציות האונליין שיש שם , לא דרך הרדיו, זה גם קורה.

 

מרגיש לי שיש איזה השתלטות של הרדיו או משהו כזה, למרות שהרדיו על מצב כבוי.

×
×
  • תוכן חדש...