Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע עסקה מאוד משתלמת גם אבזור עשיר, גם טווח נסיעה גדול, ביצועים טובים ומחיר אטרקטיבי. 

השאלה איך הוא ביחס לגיפון סקייוואל שעולה רק 10,000 שח יותר ומציע גם אבזור עשיר וטווח נסיעה דומה של 460 קמ. 

ואם כבר מוציאים 170,000 שח אולי שווה להתאמץ עוד קצת ולרכוש איוניק 5/אניאק שאמורות לספק קצת יותר שקט נפשי בגלל המותג.

 

אמנם אין לדבר סוף אבל 30,000 שח פער בין גילי מאובזרת לאיוניק 5 ברמת הכניסה זה לא פער מאוד גדול. 

אותי כרגע הכי מרתיע ברכישה של רכב חשמלי זה נושא האמינות שזה רק עם הזמן נוכל לדעת.

 

  • אהבתי 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב הכדאי ביותר,[והרלוונטי כרגע], זו גרסת ה-460 PRO. ההבדל מול הגרסה כביכול יותר מאובזרת, ממש זניח, לדעתי גם מיותר לחלוטין.

 ההפרש מול היוניק 5 הוא כמעט 50000 שקל.

וזה כבר פער די משמעותי. 

 

במחירו האגרסיבי, יש לי הרגשה, שהרכב הזה יגנוב את ההצגה להרבה סיניות חשמליות.

 

 

 

פורסם

כל עוד רוב היצרנים "המערביים" מעדיפים לנתב את הרכבים שלהם לאירופה המותגים הסיניים ימשיכו להגיע לפה בגלל ההקלות עם ה-400 רכבים או זמני האספקה הקצרים יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 2.11.2021 בשעה 08:13, Mike808 כתב:

ג'ילי הוא קונצרן ענק, הם בעלים של מותגים מערביים מוכרים מאוד כמו וולבו ולוטוס. מעבר לזה, חלק ממותגי הבית שלהם כבר משווקים באירופה. רכב ממותג לינק&קו שלהם נבחן בסבב הלפני אחרון של יורו אנקאפ וקיבל 5 כוכבים לפי התקן המחמיר של הארגון. אין סיבה שהגיאומטרי יקבל ציון עלוב.

לגבי יוניון, אם הם הצליחו למכור את ה- GAC אין סיבה שאת הרכב הזה הם לא יצליחו. אני לא חושב שמישהו איבד בהם אמון. הלקוחות שקנו GAC כנראה יחוו ירידת ערך מואצת אבל באופן כללי זאת לא הייתה נראית עסקה מבריקה מלכתחילה ביחס למתחרים ואולי היו שם הנחות שהפכו את זה למשתלם יותר.

אני ממש לא מומחה בתחום, אבל לפי מה שאני מבין יש סיכוי די קלוש שה-Geometry C ייבחן ע״י Euro NCAP כל עוד אין שיווק פעיל באירופה (ולא ראיתי סימנים שיש צפי לזה בעתיד הקרוב, רק הצהרת כוונות כללית של Geely). בין השאר כי המדיניות הכללית של האירגון היא להשתדל לקנות רכבים לבדיקה באופן אנונימי מדילר (אם כי יש חריגים). מעבר לזה, גם ככה הם לא בודקים כל דגם רכב שנמכר באירופה אלא מתמקדים בפופולריים.

פורסם (נערך)

נכון לאתמול:

 

כל המשלוח של הסוללה הגדולה  לינואר חוסל.

 

כל המשלוח של הסוללה הגדולה עם חוספת החבילה בעלות של 1,500 ₪ למרץ חוסלה (קורות ומראות שחורות, מושבי בד במקום עור, קליפרים צבעוניים).

 

אין צפי למועד המשלוח הבא לדגמים האלה.

 

מעריך שביום יומיים הקרובים כל המלאי של הדגם ללא החבילה הנ"ל עם הסוללה הגדולה לחודש מרץ יחוסל.

 

לגבי הרכב עצמו, בפנים הוא נראה לי כמו גאדג'ט סיני זול, פלסטיקים נוקשים בכל רכבי הרכב.

 

מזל שיש שילוב צבעים ושהידיות בדלתות ובמשענת היד המרכזית מצופות בחומר דמוי עור.

 

איכות ההרכבה מעולה, הכל מחובר כמו בטון ואין שום קרקושים.

 

המושבים טובים ואיכות העור או הבד נראים ברמה מקובלת.

 

יש תחושת צפיפות במושב הנהג ומושב הנוסע עקב הקונסולה המרכזית המאסיבית ובכלל תחושה שהרכב צר מקדימה.

 

ההגה רחוק ולא יוצא מספיק החוצה.

 

מאחורה מרווח הרגליים ברמה של רכב משפחתי מרווח.

 

תא המטען די קטן.

 

מבחוץ הרכב נראה כמו רכב האצ'בק ספק ג'יפון קטן, סגנון היונדאי קונה.

 

המחיר, האבזור, הטווח, הביצועים, האחריות ואפשרות הארכת האחריות, כולם מרשימים מאד ושוברי שוק.

 

לגבי מבחני ריסוק: פורסם בכתבות שג'ילי טוענים שבמבחני ריסוק פנימיים שלהם הרכב אמור לקבל ציון של 5 כוכבים (עד כמה אפשר לסמוך על זה אני לא יודע).

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, daniel204 כתב:

נשמע עסקה מאוד משתלמת גם אבזור עשיר, גם טווח נסיעה גדול, ביצועים טובים ומחיר אטרקטיבי. 

השאלה איך הוא ביחס לגיפון סקייוואל שעולה רק 10,000 שח יותר ומציע גם אבזור עשיר וטווח נסיעה דומה של 460 קמ. 

ואם כבר מוציאים 170,000 שח אולי שווה להתאמץ עוד קצת ולרכוש איוניק 5/אניאק שאמורות לספק קצת יותר שקט נפשי בגלל המותג.

 

אמנם אין לדבר סוף אבל 30,000 שח פער בין גילי מאובזרת לאיוניק 5 ברמת הכניסה זה לא פער מאוד גדול. 

אותי כרגע הכי מרתיע ברכישה של רכב חשמלי זה נושא האמינות שזה רק עם הזמן נוכל לדעת.

 

 

איך הגעת לסכומי ההפרשים הנ"ל?

 

סקייוואל מתחיל במחיר של 175 אלף ₪.

 

הגיאומטרי עם הסוללה הגדולה נמכר במחיר של 143 אלף ₪ ועם הסוללה הקטנה 133 אלף ₪.

 

כלומר הסקייוול יקר יותר מהגיאומטרי בסך של 32 - 42 אלף ₪.

 

האיוניק 5 מתחילה במחיר של 190 אלף ₪, כלומר מחיר גבוה יותר מהגיאומטרי בסך של 47 - 57 אלף ₪.

פורסם

הבנתי שיש סוכנויות, רכבים לנסיעת מבחן, האתר הרשמי עלה סוף סוף לאוויר, ויש אפילו סמלון קטן בצורת "טלפון" בצד למעלה.

בטלפון עונה מוקדנית שלא שייכת לשום דבר. הדבר היחידי שהיא עושה, זה קביעת פגישות. נטו.  

כל שאלה שקשורה בצורה זו או אחרת למותג, תיענה בחוסר ידע, או בשלילה.

 

לגבי "יצירת קשר ישיר עם איש מכירות" או " מה מס'  הטלפון הישיר של אחת הסוכנויות?" [ולא משנה איפה], תקבל כמובן תשובה שלילית..

כנ"ל, לא הצלחתי למצוא בעצמי בשום צורה, את המס" הטלפון "הסודי" , כדי לקבל עוד ידע על רכב, שאינו רשום בקטלוג, באתר.

גם לאחר שליחת בקשה מסודרת באתר, לא זכיתי למענה.

בהזדמנות זו, רציתי לשבח את האתר "טסלה" או סוכנויות רכב אחרות, שכן ניתן לדעת מידע גם בטלפון, ומספרי הטל" שלהם גלויים לכולם.

פורסם
לפני 10 שעות, evc כתב:

 

איך הגעת לסכומי ההפרשים הנ"ל?

 

סקייוואל מתחיל במחיר של 175 אלף ₪.

 

הגיאומטרי עם הסוללה הגדולה נמכר במחיר של 143 אלף ₪ ועם הסוללה הקטנה 133 אלף ₪.

 

כלומר הסקייוול יקר יותר מהגיאומטרי בסך של 32 - 42 אלף ₪.

 

האיוניק 5 מתחילה במחיר של 190 אלף ₪, כלומר מחיר גבוה יותר מהגיאומטרי בסך של 47 - 57 אלף ₪.

מאוד פשוט רשמתי מהדגם המאובזר בג'ילי והוא עולה 159,900 שח. 

עכשיו תעשה שוב חשבון

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

הרכב מקבל ביקורות מעולות באתרי האנטרנט השונים, אפילו YNET מתלהב:

ג'ילי גיאומטרי C (מבחן ראשון) - משדרגת משמעותית את האיום הסיני

 

בנוסף הרכב יכול להגיע לארץ במספרים לא מוגבלים שזה יתרון ענק:

בכירים מג'ילי העולמית ששהו השבוע בישראל ציינו בדרך אגב עוד עובדה: "יבואנית ג'ילי החדשה תקבל כמה שיותר מכוניות שנוכל לספק לה". זו הרבה יותר מהצהרה: כאשר המחסור בשבבים משבית יצרני רכב הקצאה של "כמה שנוכל לתת" מכוניות לישראל היא חסד נדיר עם היבואן.

מקור: https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hjenmx11pf

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם

סיכום מבחינתי: הרכב מעניין מאוד מבחינת מפרט ומחיר, מבאס שעוד אין דירוג ריסוק אירופאי, הטעינה המהירה קצת איטית (75kw dc) והקטע עם הטיפולים השנתיים מעצבן (לפי המחשבון באתר - 2000 שקל טיפולים בשנה לנסועה של 30kkm - גם כסף מיותר וגם איבוד זמן מיותר במרכזי שירות)

פורסם
בתאריך 4.11.2021 בשעה 04:04, evc כתב:

נכון לאתמול:

 

כל המשלוח של הסוללה הגדולה  לינואר חוסל.

 

כל המשלוח של הסוללה הגדולה עם חוספת החבילה בעלות של 1,500 ₪ למרץ חוסלה (קורות ומראות שחורות, מושבי בד במקום עור, קליפרים צבעוניים).

 

אין צפי למועד המשלוח הבא לדגמים האלה.

 

מעריך שביום יומיים הקרובים כל המלאי של הדגם ללא החבילה הנ"ל עם הסוללה הגדולה לחודש מרץ יחוסל.

בתאריך 5.11.2021 בשעה 12:48, Gopher כתב:

בנוסף הרכב יכול להגיע לארץ במספרים לא מוגבלים שזה יתרון ענק:

בכירים מג'ילי העולמית ששהו השבוע בישראל ציינו בדרך אגב עוד עובדה: "יבואנית ג'ילי החדשה תקבל כמה שיותר מכוניות שנוכל לספק לה". זו הרבה יותר מהצהרה: כאשר המחסור בשבבים משבית יצרני רכב הקצאה של "כמה שנוכל לתת" מכוניות לישראל היא חסד נדיר עם היבואן.

מקור: https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hjenmx11pf

 

 

איך שני הדברים מסתדרים ?!

 

היצרן יכול לתת ליבואן כמה שהוא רוצה אבל אין אולי מספיק ספינות להביא אותם לארץ?

 

או שהכל סיפורים של היצרן או של היבואן ?!

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)

אני עושה 30 אלף ק"מ בשנה בבין עירוני, הנסיעה המקסימלית היא 150 ק"מ לכל כיוון פעם בשבועיים, ביומיום בד"כ פחות מ100 ק"מ לכיוון, הרכב מאד נראה לי.

השאלה אם מספיק מרווח לזוג + 2 (עם 2 כסאות בטיחות) ונהג גבוה, וגם לגבי תא המטען.

עשיתי אז נסיעת מבחן על הMG ZS EV, והדבר העיקרי שמנע ממני לרכוש זה הטווח.

ברבעון הראשון של 2022 אמורה להגיע הגרסה החדשה עם טווח של 440 ק"מ, השאלה מתי תגיע וכמה תעלה.

הגאומטרי קורצת לי, השאלה אם תתאים כרב משפחתי.

עריכה אחרונה על ידי gabizon79

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

×
×
  • תוכן חדש...