Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 7.4.2021 בשעה 12:39, m3x7r3m3 כתב:

 

למיטב ידיעתי זה לא המצב, שהרי הקונספט של EuroNCAP מדבר על כך שהם קונים רכב ממשווק רגיל (כמו כל אחד מהציבור) על מנת למנוע שאקזמפלר ספציפי יהיה מוכוון לבדיקת EuroNCAP והרכבים שמשווקים לציבור לא יהיו זהים לו.

 

משכך, הרכבים לא יכולים להבחן טרם תחילת שיווקם, כי אז אין ל-EuroNCAP איך לקנות אותם.

 

מתוך האתר של EURONCAP: (מקור)

 

ציטוט

 

Where Does Euro NCAP Get the Cars for Testing ?

Up to 4 cars are needed for an assessment by Euro NCAP. If a car model is already on sale, Euro NCAP will generally buy cars from dealers, in the same way that consumers do. Cars are bought anonymously, either from a single dealer or from several. Once the cars are at the test laboratory, the manufacturer is informed of the vehicle identification numbers (VINs) and are asked to confirm the specification. If a production change has been made since the cars were produced, for example to an item of safety equipment, the manufacturer may ask for the current part to be fitted to the vehicle. This ensures that, when they are released, the results are representative of current production cars.

What If Cars Are Not Yet On Sale ?

It is important to publish results as soon as possible in the life-cycle of a vehicle so that as many consumers as possible are able to make an informed choice. This means that Euro NCAP sometimes will test cars which are not yet available at dealers. In these circumstances, Euro NCAP selects cars from early production. Euro NCAP may visit the manufacturing plant to choose cars at random or VINs may be selected randomly from a list provided by the manufacturer. When the cars arrive at the test laboratory, they are checked to ensure they have the correct items of safety equipment. Under no circumstance Euro NCAP will test vehicles that are not fully type approved, are not from series production or not legally sellable to the general public. Any evidence found - before, during or after the tests - that casts doubt on the production status of the vehicles, will automatically lead to an invalid result and follow up investigations.

 

 

נראה הם עדיין מבצעים בדיקה, גם לרכבים שעדיין לא שווקו.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזכיר את הבדיחה על ההבדל בין תיאורטי ומעשי.

תיאורטית הם אמורים לקנות רכב מהמשווקים, מעשית לא תמיד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.4.2021 בשעה 10:12, D4K כתב:

מזכיר לי את מה שקורה עם האוטובוסים הסיניים, תחילה רוב החברות קפצו על מציאה- אוטובוס במחיר זול, עם הזמן התברר שהמציאה לא ממש מציאה, היו הרבה דברים לא אפויים באוטובוסים ולא מתוכננים נכון. ובשנים האחרונות אני חושב שיש דווקא יותר קנייה של אוטובוסים על מרכב ישראלי/אירופאי שהוא יותר איכותי מהסיני. 

 

בערך נכון.

רוב חברות ההסעה הפרטיות חזרו למרכבים ישראלים או אוטובוס מוגמר באירופה.

הסיני מככב במכרזי התחבורה הציבורית, לאור העובדה שכבר במכרזים החדשים כבר מוציאים משירות אוטובוסים בני פחות מ-15 שנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם זה לא תמיד מדוייק, אגד למשל משתדלים שרוב אוטובוסי התיירות שלהם (אגד תיירות) יהיו של מאן-מרצדס-וולוו.

גם שם כנראה מודעים לאיכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדין ראיתי מלא כלים של יוטונג תחת אגד תיור ונופש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחילת השיווק הסדיר מתקרבת. אני מהמר על כך שהדגם שיוצג יהיה עם הסוללה הגדולה יותר (הערכת הטווח היא קצת יותר מ-400 ק"מ לפי תקן WLTP) המחיר עומד על 160000 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם היצרן XPENG- יש צפי לעלייה ארצה?

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ההשקה מתקרבת, ועוד פרטים נחשפים:

 

ה-Geomery C  תגיע בשתי רמות גימור Plus  ו-Pro ובשני גדלי סוללה 53KWh (טווח 350 ק"מ) ו-70kWh (טווח 460 ק"מ)

 

מחירים:

350 PRO - מחיר 133900 ש"ח

460 PRO - מחיר 142900 ש"ח

350 PLUS - מחיר 149900 ש"ח

460 PLUS - מחיר 159900 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראו במבט מאחור. המשטח סוללות בולט מלמטה.

מדובר ברכב בנזין מוסב. לא בטוח ששוה לרכוש לעומת מתוכנן מראש כחשמלי.

כנראה שגם בפנים יהיו פשרות, תעלת הנע מיותרת מאחור...

 

geely.jpg

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, calmride כתב:

כנראה שגם בפנים יהיו פשרות, תעלת הנע מיותרת מאחור...

מאחר ואין לגרסת הבערה הפנימית הנעה כפולה, הסיכוי קטן מאוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסב לא מוסב זה לא משנה. הרכב לא נועד לעמוד בסטנדרטים מערביים, ולא עבר מבחני ריסוק. בהנתן ושנה הבאה תגיע ה mg zs עם טווחים דומים לא רואה סיבה לקנות את הדבר הזה, ולבנתיים יש גם את הקונה החשמלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהרכב הזה עומד בסטנדרט האירופאי ואינו מוגבל ל 400 יחידות , כולל גם את אמצעי הבטיחות האקטיבים הנידרשים 

אם זה יהיה המחיר אז הוא אומנם גבוה אבל לא מוגזם מדי ואם יכלול עמדת טעינה ועוד הנחה קטנה , אז יש מה לשקול ולבקש נסיעת מיבחן 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, calmride כתב:

ראו במבט מאחור. המשטח סוללות בולט מלמטה.

מדובר ברכב בנזין מוסב. לא בטוח ששוה לרכוש לעומת מתוכנן מראש כחשמלי.

כנראה שגם בפנים יהיו פשרות, תעלת הנע מיותרת מאחור...

 

geely.jpg

image.thumb.png.0e6b8d93338146cd6e67c66e796bdcfc.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...