Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצב הטמעת השינויים הוא לא לינארי.
בהתחלה יש את מעט המשוגעים לדבר שחייבים להתנסות, אחר כך את הרציונלים שמקבלים החלטות מספריות, ואז אחר כך מגיע ההמון שקונה על סמך חכמת העדר.
אני משער שבעוד תקופה לא ארוכה יהיה גידול חד בדרישה לרכב חשמלי (שיבוא לידי ביטוי גם בשוק המשומשות מה שיגרום ירידת ערך מינורית לרכב חשמליים וירידת ערך חריפה יותר לרכבים חסרי ייחוד בעלי מנועי בעירה.
בישראל הקטנה ובעלת שיעור המיסוי הגבוה על דלקים - רכב חשמלי הוא הבחירה ההגיונית לרוב האוכלוסייה.
עוד קצת פתרונות טעינה ביתיים וציבוריים, קצת היצע גדול ונגיש יותר לרכבים חשמליים - ומהר מאוד נשכח מרכבים בנזין ודיזל.
 

  • אהבתי 2
  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, ch2856 כתב:

הכל תלוי במדיניות המס והמשך ההטבות הנדיבות. במדינה כמו שלנו? חיים משנה לשנה. 

 

מאמין שבעקבות משבר האקלים הולכים להיות שינויים משמעותיים בגישה של הממשלה כלפי איכות הסביבה וזה ישפיע כמובן גם על ההטבות הנתנות לרכבים החשמליים.

פורסם
לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

אני מתחבר לגישה שאומרת שמי שעוד לא חושב על רכב חשמלי כרכב הבא - שיתחיל. 

אני מבין שזה יהיה בהתחלה מוזר לאנשים, וחרדת הטווח היא חרדה אמיתית, אבל אישית זה נראה לי שגוי לקנות היום רכב חדש ששורף שאריות דינוזאורים. 

כך, גם לאישתי הזמנתי רכב חשמלי חדש.

לגבי רכב משומש - לא רלוונטי עדיין. 

 

המכוניות היחידות שישארו רלוונטיות עם מנועי זלילת עצמות הן ספורטיביות ורכבי שטח. 

וגם בשני הסגמנטים האלה, עם התקדמות הטכנולוגיה, מה שישאר זה להריח בנוסטלגיה אדי סולר / בנזין, ולשמוע את רעש המנועים. 

כל רכב ספורטיבי עם מנוע חשמלי יתן בראש לכל רכב שצריך לעלות בסל"ד כדי להגיע לשיא מומנט, וכל רכב שטח חשמלי עתידי כמו הטנדר של ריביאן, יתן בראש בשטח לכל הדינזאורים שיש להם תיבות העברה ודרייבשאפטים. 

 

 

הכל נכון אם כבודו מתגורר בבניין בו התשתיות מאפשרות התקנת עמדת טעינה, מה שכנראה (עדיין) לא נכון לרוב תושבי ישראל.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, דור-- כתב:

וירידת ערך חריפה יותר לרכבים חסרי ייחוד בעלי מנועי בעירה.

 

מה שייגרום שלאנשים שנוסעים לא הרבה ומחפשים רכב ישן פשוט וזול (סטייל הסיוויק של ואדים או לנסר קלאסיק ודומותיה) יהיה עוד יותר שווה להמשיך לקנות ICE ולא חשמלי עקב מחיר הקניה שכבר כעת נמוך ועקב כניסת החשמליות סביר שירד עוד.

פורסם
לפני 15 דקות, zvit כתב:

 

הכל נכון אם כבודו מתגורר בבניין בו התשתיות מאפשרות התקנת עמדת טעינה, מה שכנראה (עדיין) לא נכון לרוב תושבי ישראל.

זה נכון. 

מודל הטעינה בשלב זה חייב להתבסס על טעינה ביתית כך שאת יום הנסיעה אתה מתחיל עם סוללה מלאה, והטעינה הציבורית היא לבוסט להשלים את הנסיעה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 4 שעות, discoTD5 כתב:

כל רכב ספורטיבי עם מנוע חשמלי יתן בראש לכל רכב שצריך לעלות בסל"ד כדי להגיע לשיא מומנט

 

אם זה מה שאתה מחפש ברכב ספורטיבי - תפאדל, אבל זה לא מייצג את רוכשי הספורטיביות, או לפחות את איך שאתה תופס את רוכשי הספורטיביות.

ע"ע מיאטה, או אבארט' 500 או 106 ראלי או אייקונים ספורטיביים מוטוריים אחרים.

 

כלומר זה לא שרכב חשמלי יבוא ויתן בראש לספורטיבי בגלל המנוע החשמלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעה, tza כתב:

 

מה שייגרום שלאנשים שנוסעים לא הרבה ומחפשים רכב ישן פשוט וזול (סטייל הסיוויק של ואדים או לנסר קלאסיק ודומותיה) יהיה עוד יותר שווה להמשיך לקנות ICE ולא חשמלי עקב מחיר הקניה שכבר כעת נמוך ועקב כניסת החשמליות סביר שירד עוד.

נכון.

אבל הם לא המאסה המרכזית.

 

פורסם
לפני 3 שעות, Gopher כתב:

 

מאמין שבעקבות משבר האקלים הולכים להיות שינויים משמעותיים בגישה של הממשלה כלפי איכות הסביבה וזה ישפיע כמובן גם על ההטבות הנתנות לרכבים החשמליים.

מס הקניה על חשמליות מלאות היה אמור לעלות מ-10% ל-20% בסוף 2022, ול-35% בסוף 2023.
לאחרונה עבר די בשקט תיקון, ועליית מס הקניה נדחתה ב-3 שנים, לסוף 2025. זה נותן כמה שנים של יציבות יחסית, שאני מניח יאפשר ליבואנים להתכונן יותר טוב.
כמובן, תמיד יכול להיות שנחטוף במקום זה מס נסועה, או הגדלת האגרה השנתית.

פורסם

 

לפני 4 שעות, discoTD5 כתב:

זה נכון. 

מודל הטעינה בשלב זה חייב להתבסס על טעינה ביתית כך שאת יום הנסיעה אתה מתחיל עם סוללה מלאה, והטעינה הציבורית היא לבוסט להשלים את הנסיעה. 

אני דווקא חושב שהפוך. זה בלאגן שלם כל נושא הטעינה הביתית למי שאין בית פרטי, זה דורש פתרונות טעינה מנוהלים יקרים שבמרבית הבתים המשותפים לא יסכימו להתקין בשלב זה ולכן הפתרון נמצא דווקא בטעינה מהירה. אני יודע שרוכשי הרכב החשמלי לא יאהבו את זה, כי זה יקר יותר, אבל זה הפתרון הנכון. 

פורסם
לפני 5 שעות, PinkDolphin כתב:

מס הקניה על חשמליות מלאות היה אמור לעלות מ-10% ל-20% בסוף 2022, ול-35% בסוף 2023.
לאחרונה עבר די בשקט תיקון, ועליית מס הקניה נדחתה ב-3 שנים, לסוף 2025. זה נותן כמה שנים של יציבות יחסית, שאני מניח יאפשר ליבואנים להתכונן יותר טוב.
כמובן, תמיד יכול להיות שנחטוף במקום זה מס נסועה, או הגדלת האגרה השנתית.

 

התיקון לא עבר.

 

כל שנכתב בחוק ההסדרים הוא שתוקם ועדה לבדוק את סוגית המיסוי.

 

האם תוקם ועדה? מתי? ומה היא תחליט? לא ניתן לדעת.

פורסם

לאחרונה קניתי רכב, עד ההגעה של גילי ההצעות היו יקרות מדי.

קניתי קיה סטוניק אוכלת שמן דינוזאורים ב 120 מחיר מבצע, מאובזרת עד האוזניים. שלוש שנות אחריות מלאה.

טוחח 550 קילומטר למיכל, תדלוק ב 5 דקות, מלא תחנות בכל מקום.

הרכב לאישתי שנוסעת כ 8000 בשנה. 

הצעה מצוינת ששום חשמלית לא יכולה להחליף עכשיו.

נבדוק את השוק עוד 4 שנים, אם תהיה תשתית מספקת, מחיר החשמול ירד (בתחנות ציבוריות המחיר שווה לתדלוק 95).

נשקול. 

  • אהבתי 1

Kia Niro 2017

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Daniel.K כתב:

למה קשה להאמין ? זה יבואן גדול גם של רכבים אחרים ולכאלה כן צריך לפרגן לא ?

 

בכל זאת זה רכב חשמלי. עד עכשיו הוא היה אנטי לנושא...

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם

הנעה חשמלית היא כאן ולא תעלם. תראו מה קרה לכמות התעבורה באתר הוותיק שבו מוצהר שמכשירי חשמל אינם מכוניות. אין חדשות, מעט הודעות בפורום, אפילו לא מבחן דרכים חדש לרפואה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...