Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, פבל כתב:

היצרנים יודעים בדיוק על מה לשים דגש ואיפה לחסוך כדי "לעבור" בעיניים של "אנשים רגילים".

או שפשוט היצרנים יודעים מה חשוב ללקוחות ובמה חשוב להשקיע.

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, meir_gi כתב:

משהוא יכול להסביר את הצורך להוספת מגן תחתון לסוללה שמציע היבואן? על מה ולמה? כמה זה מוסיף למשקל? למה זה לא נדרש באף רכב חשמלי אחר? מבקשים על זה 2500 שח.

אשמח לתובנות....

אכן מעולם לא שמעתי על דגם של רכב חשמלי שמציע אופציה כזו. אגב, ב-2014, לאחר שלושה מקרים של דליקות בטסלה Model S כתוצאה מהתנגשות במהירויות מאד גבוהות, היצרן החליט להרכיב מגיני סוללה מאד יקרים מטיטניום בתחתית הדגם, לכל המכוניות שנמכרו.

השאלה הקשורה שמעניינת אותי היא האם המגן הזה משפיע כהוא זה על אחריות היצרן לסוללה, או על הכיסוי שנותן הביטוח המקיף.
בהנחה שהבעלים לא מתייחס לרכב כמו לג׳יפ ולא יורד לשטח,  אא״ט נזק לגחון כתוצאה מנסיעה רגילה אמור להיות מכוסה,
כולל נזק ״תוצאתי״ לסוללה.
https://www.kalir.co.il/articles/44
http://www.star10.co.il/print?c0=26010
אם קניית המגן משפיעה על האחריות או הביטוח, יש כאן משהו רקוב. אני לא הייתי שוקל לקנות את הדגם ללא התחייבות מראש בכתב שאין למגן השפעה עליהם (וזה אפילו אם הייתי מחליט כן להשקיע במגן כדי לצמצם טירדה בלבד במקרה של נזק, לא נזק כלכלי).

פורסם
לפני שעתיים, פבל כתב:

אל תתפוס אותי במילה, אבל אחרי מבט די ארוך על הסוללה, זה נשמע לי כמו אכבר קשקוש. הסוללה בכל מקרה יושבת בתוך קייס פלדה/ברזל כלשהו והמגן הזה יוסיף רק עוד משקל מיותר.

אל תתפוס אותי במילה2, אבל יש לי תחושה שזה בעיקר זריזות מחשבית וניצול הזדמנות של איזה איש שיווק נלהב.

לא מצאתי דיאגרמה של מארז הסוללות של הג'יאומטרי (מודה, השקעתי בזה רק איזה 20 דקות) אבל קשה לי מאוד להאמין שיש איפשהו יצרן רכב - בטח בסדר הגודל של ג'ילי - שמספיק מטומטם כדי לשחרר רכב עם סוללה פגיעה כמו שאנשים מציירים. אבל מה אני מבין...

 

חלילה מבלי להעליב, אתה אומר את זה פשוט כי אין לך מספיק ניסיון והבנה ברכבים, ובמניעים ו"טריקים" של יצרני רכב. סתם ככה בשליפה אחרי נסיעה של בערך 10-15 דקות אני יכול להגיד לך שהם עדיין צריכים לשפר את איכות החומרים (ההרכבה, כמו שאמר @ALX באמת טובה), טווח הכוונון של ההגה וגודל מסך המחוונים והמידע שמופיע עליו. 

לעשות נסיעת מבחן של חצי שעה גם על עשרות מכוניות כנראה לא תעזור לך להבין איך עובד העסק ברמות עמוקות יותר. אבל אין לך מה להרגיש רע על זה שאתה "לא מבין", קודם כל כי אתה בדיוק קהל היעד והיצרנים יודעים בדיוק על מה לשים דגש ואיפה לחסוך כדי "לעבור" בעיניים של "אנשים רגילים".

יפה מצידך שאתה לא רוצה להעליב.. אתה יודע, אנשים כמוך הם בדיוק הסיבה שאני בעיקר קורא ופחות כותב. ההתנשאות הזאת שאנשים מרשים לעצמם מאחורי מקלדת הופכת כל שיח ללא נעים וילדותי. 

רק אגיד שאתה בכלל לא מכיר אותי ורק אנחש שאתה יותר מדי מושפע מ"עיתונאות רכב" כל עוד לא ישבת בדירקטריון של יצרן רכב בולט, גם אתה לא מבין "איך העסק עובד ברמות עמוקות". אז מה שנקרא, תרד מהעץ. אני כשאני בודק רכב לעצמי אני לא בודק את הטווח תנועה של ההגה עם סרגל. אני בודק שהתנוחת נהיגה נכונה ונוחה לי ולבת זוגתי. וכן, שמתי לב שהפונט שמראה את הלחץ אויר בצמיגים במסך, קטן מדי. בעניי זה זוטות, אני לא רואה בזה פער. בכל אופן מזל שיש "אנשים לא רגילים" ו"שכן מבינים" כמוך שיכולים "סתם ככה בשליפה" ללמד אותי.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 3
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם

חבר, לקחת את זה קשה קשה... 

 

לא מתכוון להיות דובר של אף אחד, אבל לא ראיתי טיפת התנשאות במה שהוא אמר. להפך,זה דווקא מעורר מחשבה,כי אני מגדיר את עצמי כמישהו שכן מבין דבר או שניים ברכבים, וסיכוי לא רע שגם אני הייתי נופל בדברים כאלה.

 

זה מקום אולי ללמוד(בכול זאת ,אתה לא קונה חולצה ב-50 שקל), ולאו דווקא להכנס למגננה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 7 שעות, יונתן12345 כתב:

יפה מצידך שאתה לא רוצה להעליב.. אתה יודע, אנשים כמוך הם בדיוק הסיבה שאני בעיקר קורא ופחות כותב. ההתנשאות הזאת שאנשים מרשים לעצמם מאחורי מקלדת הופכת כל שיח ללא נעים וילדותי. 

רק אגיד שאתה בכלל לא מכיר אותי ורק אנחש שאתה יותר מדי מושפע מ"עיתונאות רכב" כל עוד לא ישבת בדירקטריון של יצרן רכב בולט, גם אתה לא מבין "איך העסק עובד ברמות עמוקות". אז מה שנקרא, תרד מהעץ. אני כשאני בודק רכב לעצמי אני לא בודק את הטווח תנועה של ההגה עם סרגל. אני בודק שהתנוחת נהיגה נכונה ונוחה לי ולבת זוגתי. וכן, שמתי לב שהפונט שמראה את הלחץ אויר בצמיגים במסך, קטן מדי. בעניי זה זוטות, אני לא רואה בזה פער. בכל אופן מזל שיש "אנשים לא רגילים" ו"שכן מבינים" כמוך שיכולים "סתם ככה בשליפה" ללמד אותי.

מכל הכותבים כאן בפורום, ומכל המנהלים כאן בפורום, נפלת על הבנאדם הכי מכיל, הכי מנסה ללמד, והכי open minded לדעות של אחרים. 

כמי שלא עונה על אף קריטריון מהשלושה שרשמתי למעלה, אתה מאוהב בבחירה שלך, וזה בסדר. 

בחירת רכב היא דבר מאוד אינדיבידואלי, וההתאמה לצרכים היא היא סוג של אומנות משחק על ניואנסים.

אני לא נהגתי (עדיין) בג'ילי, אבל מההתרשמות מהרכב בהשקה שלו הוא נראה מרשים, ואני חושב שהוא יכול להיות בחירה מצוינת. 

 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 8 שעות, יונתן12345 כתב:

יפה מצידך שאתה לא רוצה להעליב.. אתה יודע, אנשים כמוך הם בדיוק הסיבה שאני בעיקר קורא ופחות כותב. ההתנשאות הזאת שאנשים מרשים לעצמם מאחורי מקלדת הופכת כל שיח ללא נעים וילדותי. 

רק אגיד שאתה בכלל לא מכיר אותי ורק אנחש שאתה יותר מדי מושפע מ"עיתונאות רכב" כל עוד לא ישבת בדירקטריון של יצרן רכב בולט, גם אתה לא מבין "איך העסק עובד ברמות עמוקות". אז מה שנקרא, תרד מהעץ. אני כשאני בודק רכב לעצמי אני לא בודק את הטווח תנועה של ההגה עם סרגל. אני בודק שהתנוחת נהיגה נכונה ונוחה לי ולבת זוגתי. וכן, שמתי לב שהפונט שמראה את הלחץ אויר בצמיגים במסך, קטן מדי. בעניי זה זוטות, אני לא רואה בזה פער. בכל אופן מזל שיש "אנשים לא רגילים" ו"שכן מבינים" כמוך שיכולים "סתם ככה בשליפה" ללמד אותי.

קודם כל, אני מתנצל אם נעלבת. זו (כמו שכתבתי) לא הייתה הכוונה. 

שנית, חבל שאתה לוקח את זה למקום של התנשאות, העלבות וניסיון להתנגח או להוציא מישהו אחר קטן. להיות מבקר רכב (כמו להיות מבקר - סביר - של כל דבר אחר) זה מקצוע, וכמו שלשחק כדורגל פעמיים בחודש עם החברים לא יהפוך אדם לכדורגלן מקצועי, ככה גם לנהוג על כמה מכוניות פעם בשנתיים-שלוש לא יהפוך אותו למבקר רכב.

בנוסף, ניסיון =/= ידע, וזו נקודה חשובה. אדם יכול לנהוג עשרות שנים ואם אף אחד לא יגיד לו הוא לא יידע שהוא עושה טעויות. כנ"ל מישהו שהולך לבחון מכוניות לקניה, הוא שם לב לדברים שחשובים לו אבל לא יודע לשים את האצבע על ניואנסים והבדלים רחבים יותר.

בחנת מכוניות? מצאת אחת שאתה מתחבר אליה? מצוין! תתחדש, כולם מאוד שמחים בשבילך. באמת. באופן הכי לא אירוני בעולם. זה שהחסרונות של הרכב לא משפיעים עלייך זה עוד יותר מעולה כי אתה לא צריך "להתפשר" או "להשלים" עם דברים. אבל זה לא אומר שהם לא קיימים. 

הכותב היה עיתונאי רכב במשך 8 שנים ורק אחרי בערך 3-4 שנים של עבודה במשרה מלאה, הבין כמה הוא לא הבין כלום עד אז, וגם 4-5 שנים נוספות לאחר מכן (יעני היום) יודע שיש הרבה יותר דברים שהוא לא יודע, מאשר שהוא כן יודע. ולא נעלב מזה. 

  • אהבתי 6

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

 זוכר עדיין את אותו בחור ממושקף חביב למדי ( את שמו לצערי כבר שכחתי ) שהיה מארגן מבחני רכב אחת לתקופה ומעלה אותם ביוטיוב וגם כאן ופאבל " המכיל ", נפנף אותו מתחום באופן שלזכרוני לא היה פחות מביריוני. וכן התגובה שלו כאן בהחלט מתנשאת ולא נעימה. 

  • רעיון גרוע 1
  • לא הבנתי... 1
פורסם

הדיון הוא לא על פבל. 

אפשר לחזלש ולחזור לג'ילי. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם אז פבל העביר ביקורת עניינית ונקודתית. פבל לא אחראי על הבחירה של אנשים להיעלב מדברים עניינים ו/או על פרשנויות שגויות. סורי, אבל יש גבול גם ליכולת שלי לעקם ניסוחים ואת המציאות כדי לא לפגוע. 

*גם ההודעה הזו, כמו כל האחרות, נכתבו במטרה להעביר מסר בדיוק כפי שהוא כתוב. לא במטרה להתנשא או להוציא את עצמי טוב יותר מאחרים (כי לצאת טוב יותר מאנשים שאני לא מכיר באינטרנט הפסיק להיות מגניב אחרי גיל 14).

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 23 שעות, meir_gi כתב:

משהוא יכול להסביר את הצורך להוספת מגן תחתון לסוללה שמציע היבואן? על מה ולמה? כמה זה מוסיף למשקל? למה זה לא נדרש באף רכב חשמלי אחר? מבקשים על זה 2500 שח.

אשמח לתובנות....

רציתי להתייחס לזה עוד כמה שניות..

ובכן אביע כאן את דעתי בלבד. וכל אחד ייקח את זה לאיזה כיוון שבא לו.

 

כנראה ש-מישהוא בחברה חשב או חושב שהרכב "זול מדי", וקיבל סוג של רוח גבית מהכתבות שמפרסמות עליו בכל האתרים אצלנו, ומצא דרכים לייקר אותו.

אם זה בעזרת המגן סוללה, שזה קשקוש מוחלט, טיפול תקופתי כנ"ל, ואולי עוד דרכים בעתיד.

וכמובן כל הדרכים ה"יצירתיות" הללו פתוחות, כולל הרשמית, שהיא התייקרות נטו בכסף, ולא "מהצד".

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
בתאריך 18.10.2021 בשעה 14:55, zaf כתב:

image.thumb.png.0e6b8d93338146cd6e67c66e796bdcfc.png

ההצעה למגן מגיעה "כמענה" לתמונה הזו. 
סוג של הקדמת תרופה למכת המדרכות המקומית.

 

ט.ל.ח.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 41 דקות, PriceDevil כתב:

נמכרו כבר יותר מ-9000 חשמליות מתחילת השנה.

 

אם שנה שעברה נמכרו 1,500 רכבים חשמליים והשנה עוברים כבר בנובמבר את ה-9,000 זאת קפיצה מדהימה.

יש לך מספר מדויק כמה נמכרו עד עכשיו?

×
×
  • תוכן חדש...