Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 25 דקות, Yondalar כתב:

האם ניתן לטעון את הרכב גם משקע ביתי רגיל?

מקבלים איתו כבל כזה?

כל רכב חשמלי ניתן לטעון באמצעות מה שקרוי ״כבל סבתא״. זהו כבל שכולל תיאום מכני, בין שקע ביתי רגיל לשקע מסוג Type2 שיש במכונית. מבחינה חשמלית אין הבדל -- שניהם עובדים במתח הרשת הרגיל 230V.
א ב ל   שקע ביתי רגיל מוגבל בהספקו, אז כבל סבתא מוגבל בד״כ ל-10 אמפר, כלומר הספק 2.3kW, שזה הספק נמוך לטעינת רכב חשמלי (כשליש מהקצב המינימלי הרגיל אפילו ביחס לרכבים עם יכולת טעינה איטית).
בנוסף, יש ברוב המקרים דרך לצמצם עוד יותר את קצב הטעינה, ע״י מפסק על הכבל, אם לא בטוחים ביכולת של  השקע הביתי.
שקע סבתא, כשמו כן הוא -- נועד לאפשר טעינה במקום שאין בו עמדה ייעודית, כמו בביקור אצל סבתא 🙂
בחו״ל יש אנשים שכבר מעל עשור טוענים יומיום עם כבל סבתא -- אם הנסועה היומית נמוכה, הקצב האיטי (באופן גס, כל שעת טעינה כזו מניבה כ-10-11 ק״מ של טווח) לא מפריעה. מה שכן, רשות החשמל בארץ לא אוהבת את הרעיון של טעינה תמידית עם כזה, וההנחיה שלה (לא חוק מחייב) היא לא לטעון עם כבל כזה מעל שעתיים רצוף.

זה כבל שתמיד רצוי שיהיה במכונית. לא יודע אם מקבלים עם ה-גיאומטרי, בדוק עם היבואן .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 31.12.2021 בשעה 15:17, Yondalar כתב:

מישהו שקנה את הרכב יכול לאשר אם מקבלים כבל הטענה לשקע ביתי?

כמו כן, האם בדגם היקר יש חלונות כהים מאחורה?

מקבלים כבל טעינה, "כבל סבתא" מה שנקרא.

 

אין חלונות כהים. זו אופציה בתוספת תשלום

פורסם

קיבלת כבר את הרכב ? מתי הזמנת ? 

האם בנוסף לכבל סבתא יש גם כבל טעינה type 2 לעמדות רגילות ציבוריות? זה יותר חשוב 

 

פורסם

הסוללה ממש בולטת בתחתית הרכב 🙄

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 12.1.2022 בשעה 15:41, Ragnar כתב:

מקבלים כבל טעינה, "כבל סבתא" מה שנקרא.

 

אין חלונות כהים. זו אופציה בתוספת תשלום

להבנתי לא מקבלים כבל סבתא, מקבלים כבל type 2 פשוט לעמדות AC ציבוריות

פורסם
בתאריך 31.12.2021 בשעה 15:17, Yondalar כתב:

כמו כן, האם בדגם היקר יש חלונות כהים מאחורה?

סתם לידיעה השחרה של חלונות ע״י ציפוי מסנן קרינה עולה 200-400 ש״ח ולוקחת כחצי שעת עבודה.

פורסם
לפני 8 שעות, galbh כתב:

סתם לידיעה השחרה של חלונות ע״י ציפוי מסנן קרינה עולה 200-400 ש״ח ולוקחת כחצי שעת עבודה.

אם אני זוכר נכון,החוק לא נותן לצפות את החלון האחורי(צריך להגיע מקורי) והחלונות הקדמיים.

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...