Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה אבזור אפשר להוסיף שיהיה שווה 16,000 ש"ח במקרה של הסוללה הקטנה?

המפרט נראה טוב בסך הכל וגם התמחור טוב בעיני. זה רכב גדול ומאובזר יותר יותר מיונדאי קונה ו-MG ZS, גם המנוע שלו חזק יותר וטווח הנסיעה גדול משמעותית מזה של MG.

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ברור לי איך מישהו ישקול לקנות את הרכב הזה בלי מבחן ריסוק (לא משווק בשום מדינה מערבית חוץ מישראל למרות שהעבירו אותו תקינה ,אז גם כנראה לא יעבור).

וה mg zs מקבל תוספת טווח שנה הבאה (ומתיחת פנים)

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 6 שעות, Mike808 כתב:

איזה אבזור אפשר להוסיף שיהיה שווה 16,000 ש"ח במקרה של הסוללה הקטנה?

המפרט נראה טוב בסך הכל וגם התמחור טוב בעיני. זה רכב גדול ומאובזר יותר יותר מיונדאי קונה ו-MG ZS, גם המנוע שלו חזק יותר וטווח הנסיעה גדול משמעותית מזה של MG.

הקונה מגיע מיצרן מוכר עם מונטין טוב.

MG בדכמים החשמליים כבר יצר לעצמו מוניטין מסויים.

לאחר הכישלון של gac - חובת הנוכחה על יוניון מוטורס שהפעם זהיצליח לאורך זמן... הם צריכים לסגור איזו עסקה גדולה עם חברת ליסינג ולהעלות כמות רצינית של רכבים על הכביש שייצרו נוכחות שתצליח אולי להחזיר את האמון

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ג'ילי הוא קונצרן ענק, הם בעלים של מותגים מערביים מוכרים מאוד כמו וולבו ולוטוס. מעבר לזה, חלק ממותגי הבית שלהם כבר משווקים באירופה. רכב ממותג לינק&קו שלהם נבחן בסבב הלפני אחרון של יורו אנקאפ וקיבל 5 כוכבים לפי התקן המחמיר של הארגון. אין סיבה שהגיאומטרי יקבל ציון עלוב.

לגבי יוניון, אם הם הצליחו למכור את ה- GAC אין סיבה שאת הרכב הזה הם לא יצליחו. אני לא חושב שמישהו איבד בהם אמון. הלקוחות שקנו GAC כנראה יחוו ירידת ערך מואצת אבל באופן כללי זאת לא הייתה נראית עסקה מבריקה מלכתחילה ביחס למתחרים ואולי היו שם הנחות שהפכו את זה למשתלם יותר.

  • מעניין 2
פורסם (נערך)

איך שייכות לקונצרן קשורה לבטיחות?! ועוד סיני!  מרכב אחד מודרני שלא שייך בכלל לאותה חברה, אתה מבסס בטיחות על רכב מחברה אחרת של אותו קונצרן, שהוא מיושן שהוסב לחשמל. איך בדיוק?!

זה כמו לקבוע שדגם של ג'יפ יהיה בטיחותי בגלל שאלפא רומיאו הוציאו תוצאות בטיחות טובות ושייכות לאותו קונצרן

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 13 דקות, mh53 כתב:

אם יקבל 5 כוכבי ריסוק נראה כעסקה סופר מעניינת

נכון, הבנתי שיובאו 1000 חתיכות ראשונות. לצערי הלקוח הישראלי לא ימתין ויחטוף את הכול במכה.

גם אני שוקל לרכוש. ההתלבטות האם לוותר על קיה נירו היבריד לאחר 4 שנים או לרכוש, אשמח לדעה בנושא.

מישהו יודע אם יש טרייד אין שם?

Kia Niro 2017

פורסם
לפני שעתיים, Uri-G כתב:

איך שייכות לקונצרן קשורה לבטיחות?! ועוד סיני!  מרכב אחד מודרני שלא שייך בכלל לאותה חברה, אתה מבסס בטיחות על רכב מחברה אחרת של אותו קונצרן, שהוא מיושן שהוסב לחשמל. איך בדיוק?!

זה כמו לקבוע שדגם של ג'יפ יהיה בטיחותי בגלל שאלפא רומיאו הוציאו תוצאות בטיחות טובות ושייכות לאותו קונצרן

 

אתה מוזמן להירגע. אני לא ביססתי שום דבר, בסך הכל ציינתי עובדות.

אם יש לך יכולת לחזות את תוצאות מבחני הריסוק תרגיש חופשי לחלוק אותן עם כולנו.

פורסם

לא חלקתי על העובדות שנתת כי אם המסקנות שלך, שמוצגות כאילו אתה יודע את התוצאות.

לפני 3 שעות, Mike808 כתב:

אין סיבה שהגיאומטרי יקבל ציון עלוב

מדובר על רכב סיני המבוסס רכב סיני ישן, שלא יועד לשיווק מחוץ לסין, שהוסב לחשמל. יש הרבה סיבות למה הוא יכול לקבל ציון עלוב וחבל להטעות את הלקוחות. Buyers beware 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מפרט לא רע בכלל..

הרכב מגיע עם חבילת גלישה ל 3 שנים.

[אך ללא AA או אפל קאר פליי].

כתחליף, קיימת  אופצייה להורדת אתרי רדיו אינטרנטיים כגון: SPOTIFY וכדומה?

פורסם

כמו שזה נראה, הקהל הישראלי הולך לחטוף את ה 1000 יחידות שהביאו. החבילה די אטרקטיבית אני חייב לציין, השאלה כמה הרכב נוח. לבנתיים זאת החבילה המשתלמת ביותר. 

אוטו-מאניה :-)

פורסם

הייתי בסוכנות הבוקר 

הרכב חיצונית ניראה מרשים למדי , פנימית הוא מלא פלסטיקים קשיחים , מירווח ראש לגבוהים מוגבל מאחורה וגם במושב הנוסע ליד הנהג שאינו מתכוונן לגובה , המערכת מולטימדיה נישמעת טוב ומגיבה מהר , תא המיטען ניראה קטן יותר מ 400 הליטר המוצהרים , 

יש גלגל רזרווי ! 

עמדת הטעינה מסופקת אבל יש להוסיף על התקנה ,

בכל מקרה רוב המלאי בארץ אזל , נישארו הטווח הקצר בעיקר, 

שבוע הבא נעשה נסיעת מיבחן ונתרשם וכניראה יפתחו הזמנות לינואר 22

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...