Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטו מושקת Geely Geometry C החל מ-133900 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, calmride כתב:

ראו במבט מאחור. המשטח סוללות בולט מלמטה.

מדובר ברכב בנזין מוסב. לא בטוח ששוה לרכוש לעומת מתוכנן מראש כחשמלי.

כנראה שגם בפנים יהיו פשרות, תעלת הנע מיותרת מאחור...

 

geely.jpg

איפה ראית שזה דגם בנזין שעבר הסבה? עד כמה שאני יודע, זו פלטפורמה חשמלית חדשה של Geely.
https://www.chinapev.com/geely/geelys-new-ev-ge13-to-named-geometry-c-or-the-first-unmanned-pure-electric-suv/

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

https://www.icar.co.il/רכב-חשמלי/בשבועות_הקרובים:_שתי_חשמליות_נוספות_מסין/

כתוב בעברית:

הדגם הראשון שינחת בישראל הוא הגיאומטרי C, רכב פנאי קומפקטי במימדים דומים לאלו של טויוטה C-HR וקיה אקסיד. על אף ש"גיאומטרי" היא אחת מחטיבות הרכב החשמלי של קונצרן ג'ילי, לא מדובר בדגם חשמלי יעודי - אלא בהסבה של רכב בנזין ותיק ולא מוכר בשם "אמגרנד GS".

Kia Niro 2017

פורסם

זה מעניין 😉  מביאים מכוניות של ג'ילי ומייצאים קורולה 😂

 

image.png.0c041aeb225dda7a53e0a57ce799a3cc.png

 

image.png.d9737d376fd938bdd053642d4f1729fc.png

  • מצחיק 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 54 דקות, zaf כתב:

זה מעניין 😉  מביאים מכוניות של ג'ילי ומייצאים קורולה 😂

לא קורולה, בכל זאת פורום רכב, אחת  אלנטרה ו אחת פורטה.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני 12 שעות, PriceDevil כתב:

והנה סרטון של כלי הרכב יורדים מהאוניה (באדיבות דף הפייסבוק של ג'ילי ישראל)

 

 

הם עברו בדיקת קורונה? 😝

  • מצחיק 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האלנטרה והפורטה בנמל אילת זה רכבים של הנמל.

כל פעם הם מסיעים 4 נהגים לתוך האונייה שפורקים את הרכבים מבפנים.

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

מעניין איך זה באוניות של טסלה- האם הם יכולים ליפרוק את עצמם מהאונייה? 🙃

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

להלן המחירים:

ג'ילי גיאומטרי – 350PRO במחיר של: 133,900 שקלים.

ג'ילי גיאומטרי – 350PLUS במחיר של: 149,900 שקלים.

ג'ילי גיאומטרי – 460PRO במחיר של: 142,900 שקלים.

ג'ילי גיאומטרי – 460PLUS במחיר של: 159,900 שקלים.

את הרכב ניתן לקבל ב- 2 סוגי סוללות 53 קוט"ש או 70 קוט"ש.
המספרים 350 / 460 מתייחס לקיבולת הסוללה
וטווח הנסיעה האפשרי לפי תקן WLPT.

 

פורסם

לפי המפרטים הטכניים שדלפו נראה שהשיווק יחל עם שני הדגמים הזולים ברמת גימור PRO  במחירים 133900 לסוללה הקטנה ו-142900 לסוללה הגדולה. 

 

image.thumb.png.7d3b5970ac50926e985e4466b1909c71.pngimage.thumb.png.5bcfa2398f29197afb8f94ced2a25276.pngimage.thumb.png.685237b884858da3c9b4d1c0e662596d.pngimage.thumb.png.4a362e4d5fd3830287afaa075cdf2d1b.pngimage.thumb.png.ce678a725c6047cf7da70685f2113f13.pngimage.thumb.png.ae9fcbcddba33ca5deb4b33b41f4c724.pngimage.thumb.png.5dece4ee1db50f98b8afe3178cdcc445.pngimage.thumb.png.e43c2e223b27120ff04ec40d2e4a6ef1.png

לפני 9 שעות, eyalkar כתב:

להלן המחירים:

ג'ילי גיאומטרי – 350PRO במחיר של: 133,900 שקלים.

ג'ילי גיאומטרי – 350PLUS במחיר של: 149,900 שקלים.

ג'ילי גיאומטרי – 460PRO במחיר של: 142,900 שקלים.

ג'ילי גיאומטרי – 460PLUS במחיר של: 159,900 שקלים.

את הרכב ניתן לקבל ב- 2 סוגי סוללות 53 קוט"ש או 70 קוט"ש.
המספרים 350 / 460 מתייחס לקיבולת הסוללה
וטווח הנסיעה האפשרי לפי תקן WLPT.

 

 

ובמה זה שונה מהפוסט הזה?

×
×
  • תוכן חדש...