Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=33&model=2363&year=2015-2016&price=28000-40000&hand=0-1&gearBox=1&subModel=28417&open-item-id=qsrr919k&viewPage=item-page-popup

יש חוות דעת טובה על המגרש הגעתי לשם והבחורים ממש נחמדים ולא לוחצים. שאלתי אותו לגבי הרכב והוא אמר לי שנחליפו לה רצועת טיימינג. אז אמרתי לו שמע אני קצת מפחד מפיג׳ו ( כדי לראות איך יגיב) הוא ענה לי אז קח קיה ריו או הונדה סיוויק איתם אין סיכוי שיהיה לך בעיות. זה קצת הדאיג אותי שהוא סוג של הוריד אותי מהרכב.

מחר אגיע לשם לעשות סיבוב על הפיגו ואם הכל טוב אקח לבדיקה.

הפלוסים הם - חוות דעת טובות, יד ראשונה(איך זה הגיוני?) הרכב היה אצל נהגת, דגם אקטיב פרו, הוחלפה רצועת טיימינג ואני יוכל לעשות איתו טרייד אין ולהיפתר מהכאב ראש של למכור את האוטו (שברולט ספארק 2011 ידנית) 

המינוסים- שהוא די הוריד אותי מהעניין במשפט שהראתי לכם פה, שמתי לב שהרכב נמצא שם הרבה זמן, צבע אדום - גם ככה קשה למכור בעתיד פיג׳ו אז עוד אדומה? איך אני אלך למשחקי הפועל איתה? ישברו לי אותה🤣 

אשמח לשמוע את דעתכם. מחר אם הכל יילך חלק אעלה פה את הבדיקה

פורסם

תעלה קודם את היסטורית הטיפולים. למה אתה מקשיב כל כך הרבה לסוחר רכב ?
הסוחר תפקידו לבצע סליקה . חוות הדעת שלו על רכבים לא ממש משנה.
אני מקווה שהבדיקה במכון שאתה בחרת ושילמת


פורסם

ב38 אלף גם אני הייתי הולך על קיה ריו, אולי עצלנית יותר אבל לפחות תקבל ממנה שקט.
לגבי הרכב, חבר טוב שלי מחזיק אחת בשיוק כזאת, בשנתיים שהיא אצלו חוץ מתקלה אחת ( חיישן שתקע את ידית ההילוכים, נפתר בפחות מ600 שח) הרכב נוסע מצוין, כ30 אלף קמ בשנה.
לגבי הספארק במחיר שיגלמו לך אותה בטרייד ( אם תשכלל כמה אתה מוסיך לפגו) תגלה שאתה מוסר אותה כמעט בחינם סביר להניח...
לכן פרסם אותה פה וביד 2 במחיר אטרקטיבי היא תימכר, המכוניות האלה ב8 9 אלף שקל ידניות וחסכוניות, הם נמכרות תיקתק

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם
לפני 3 שעות, Crazy motorcycle כתב:

ב38 אלף גם אני הייתי הולך על קיה ריו, אולי עצלנית יותר אבל לפחות תקבל ממנה שקט.
לגבי הרכב, חבר טוב שלי מחזיק אחת בשיוק כזאת, בשנתיים שהיא אצלו חוץ מתקלה אחת ( חיישן שתקע את ידית ההילוכים, נפתר בפחות מ600 שח) הרכב נוסע מצוין, כ30 אלף קמ בשנה.
לגבי הספארק במחיר שיגלמו לך אותה בטרייד ( אם תשכלל כמה אתה מוסיך לפגו) תגלה שאתה מוסר אותה כמעט בחינם סביר להניח...
לכן פרסם אותה פה וביד 2 במחיר אטרקטיבי היא תימכר, המכוניות האלה ב8 9 אלף שקל ידניות וחסכוניות, הם נמכרות תיקתק

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

האמת שאתה מפתיע אותי. כל חבריי הפורום הזה ממליצים פה אחד על ה 208 לולא הם בכלל לא הייתי חושב עליה, אומרים שהיא לא פחות ״אמינה״ מהריו

זה באמת הפחד שלי, להיכנס למוסך פעם בחודש

פורסם
לפני 5 שעות, Crazy motorcycle כתב:

ב38 אלף גם אני הייתי הולך על קיה ריו, אולי עצלנית יותר אבל לפחות תקבל ממנה שקט.
לגבי הרכב, חבר טוב שלי מחזיק אחת בשיוק כזאת, בשנתיים שהיא אצלו חוץ מתקלה אחת ( חיישן שתקע את ידית ההילוכים, נפתר בפחות מ600 שח) הרכב נוסע מצוין, כ30 אלף קמ בשנה.
לגבי הספארק במחיר שיגלמו לך אותה בטרייד ( אם תשכלל כמה אתה מוסיך לפגו) תגלה שאתה מוסר אותה כמעט בחינם סביר להניח...
לכן פרסם אותה פה וביד 2 במחיר אטרקטיבי היא תימכר, המכוניות האלה ב8 9 אלף שקל ידניות וחסכוניות, הם נמכרות תיקתק

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

אתה מדבר על ריו או על 208 שחבר שלך מחזיק. אני בדיוק בתסביך הזה, של פחד מפיג׳ו כבר חודש אני חושב עליה והשטן שעל הכתף אומר לי ״ אתה תצטער על זה, ואז המלאך אומר ״יש עליה רק ביקורות טובות ממה אתה מפחד?״

פורסם

הרכב יד 1 כי מדובר על סוחר מורשה, לכן סוחר לא מעלה יד.

הרכב עצמו טוב, ולא יקר ביחס לשנתון, זריז ונוח.

עניין הרצועה חשוב וטוב שהוחלפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, yulianx כתב:

הרכב יד 1 כי מדובר על סוחר מורשה, לכן סוחר לא מעלה יד.

הרכב עצמו טוב, ולא יקר ביחס לשנתון, זריז ונוח.

עניין הרצועה חשוב וטוב שהוחלפה.

אמר שהוחלף רק טמבון, 

אחפש יד 2 אפילו 2015 אבל פרטית.

שאלתי אותו על הרכב והוא עמד על שלו כשאמר ״שמע זה תלוי איך אתה נופל עם הפגו״ 

אז החלטתי לא לקחת ממנו ולחפש אחר .

אקטיב/אקטיב פרו - 2015-2016

פורסם
בתאריך 28.2.2021 בשעה 01:19, RonCC__ כתב:

ענה לי אז קח קיה ריו או הונדה סיוויק איתם אין סיכוי שיהיה לך בעיות

שונא את המשפטים האלו, כי הם לא בהכרח נכונים.

אתה יכול ליפול גם עם ריו או סיביק. 

עניין של מזל ועניין של איזה יחס ותחזוקה קיבל הרכב אצל הבעלים הקודמים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...