Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי צ'מפיון


GTאי
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כאילו שמערכות ה-S&S לא מחסלות מצברים. סתם לדוגמה.

 

גם ב-3 הקודמת החליפו לי מצבר אחרי שנה וחצי, ואז עוד אחד אחרי שנה נוספת.

יענו בזמן שהרכב באחריות הוחלפו 2 מצברים, בלי שהיה לי שום גורם ש"חיסל מצברים" חוץ מה-S&S המשוקץ הזה

 

אני מבטל את המערכת בשניה שאני מניע. לפי המוסך הפלט של המחשב אומר שיש בעיה במצבר ולא מצאו זליגה

 

לפני 20 דקות, מיץ פטל כתב:

זה שאתה מוסיף עכשיו מידע נוסף שהיה לך בעת הכתיבה של ההודעה הפותחת  שאולי היה מאזן קצת את הדראמה - זה גם לא 100%.

 

בוא תסביר מה בכל זאת לא היה בסדר כשכבר הגעת למוסך. כי את זה עוד לא תארת.

 

מתנצל, לא תכננתי  להעביר דרמה אלא אכזבה. 

כשהגעתי למוסך נפתרה הבעיה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תגידו, נראה לכם לגיטימי שבעיה שפותרים בשעה וחצי אצטרך להשבית את הרכב עליה יומיים?  אני לא מכונאי אלא סתם לקוח פשוט שצריך לסמוך על מה שאומרים לו במוסך. מה לעשות שאני לא בקטע של "להגיע למוסך ולהרים

מאוד לא הוגן לומר "אל תצפה לא תתאכזב", על אחת כמה וכמה כשהציפייה מאוד סבירה.  אתה הולך לניתוח שיניים ומתעורר בלי בבולבול. מישהו אומר לך "אל תצפה לא תתאכזב". מה היית אומר לו?  מחילה אבל אתה ה

אין לי בעיה לייצג אותו, אבל לי הוא יצטרך לשלם לא במטבע של Happy ending 🤣   רק בתור קורא, ברור לי לחלוטין שצ'מפיון כרגע רק הפסידו. חוכמת חיים והכל. את המצבר החליפו? החליפו מרכז שירו

עוד אשכול שנפתח בקול תרועה רמה ובסגנון מחורבן, מסתיים בקול ענות חלושה. 

 

  • אהבתי 4

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 26 דקות, GTאי כתב:

אני מבטל את המערכת בשניה שאני מניע. לפי המוסך הפלט של המחשב אומר שיש בעיה במצבר ולא מצאו זליגה

 

זה מה שאני עושה החל מההחלפה הראשונה, זה לא באמת עזר לי, כי שנה לאחר מכן שוב החליפו מצבר

 

לפני 6 דקות, GTאי כתב:

בשביל שיהיה לך Happy ending

 

עם מרק, ו-Happy Ending זה הולך למחוזות מיניים מדי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, GTאי כתב:

מתנצל, לא תכננתי  להעביר דרמה אלא אכזבה. 

 

עוד לא הבנתי ממה האכזבה?

 

יש לך סתירות בסיפור.

 

בבקשה:

לפני 5 שעות, GTאי כתב:

מה בסך הכל ביקשתי? להחליף מצבר במסגרת אחריות. כנראה שהגזמתי

 

לפני כשעה, GTאי כתב:

כשהגעתי למוסך נפתרה הבעיה

 

 

גם פה חוץ מלזרוק עצים למדורה, מסתבר שיש סתירות:

לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

כאילו שמערכות ה-S&S לא מחסלות מצברים. סתם לדוגמה.

 

גם ב-3 הקודמת החליפו לי מצבר אחרי שנה וחצי, ואז עוד אחד אחרי שנה נוספת.

יענו בזמן שהרכב באחריות הוחלפו 2 מצברים, בלי שהיה לי שום גורם ש"חיסל מצברים" חוץ מה-S&S המשוקץ הזה

 

לפני 48 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה מה שאני עושה החל מההחלפה הראשונה, זה לא באמת עזר לי, כי שנה לאחר מכן שוב החליפו מצבר

 

אז אתה עצמך מבין שזה לא ה S&S המשוקץ?

בהחלפה הראשונה שמו לך מצבר גרוע או שיש סיבה אחרת באופי השימוש או ההתקנות ברכב שמחסלות מצברים.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, מיץ פטל כתב:

אז אתה עצמך מבין שזה לא ה S&S המשוקץ?

בהחלפה הראשונה שמו לך מצבר גרוע או שיש סיבה אחרת באופי השימוש או ההתקנות ברכב שמחסלות מצברים.

 

ברור שהמצבר השני הוא לא ברמה של הראשון, אין ספק, יש מצב אפילו שהוא לא חדש, בכל זאת אוטו שלהם, זכותם לשים מה שהם רוצים, גם מצבר משומש.

 

את המצבר הראשון בוודאות ה-S&S הרג.

 

ברכב זהה אבל פרטי, היה מצבר בן שנה, החבר קנה את הרכב עם המצבר המקורי, הבעלים המקורי הקפיד לכבות S&S, החבר הקפיד לכבות S&S, המצבר (זהה לחלוטין לזה שהיה אצלי, ברכב זהה, עם אותו קודן) החזיק יותר מ-3 שנים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ודאות זה לא. אתם עדיין שונים בהרבה פרמטרים.

סבירות גבוהה? אולי . 

 

עדיין בהודעה הראשונה שלך לא ציינת שהפסקת עם ה S&S והיה ניתן להבין שהוא ממשיך להשמיד מצברים ולכן משוקץ.

אחר כך הסתבר שזה אולי לא הוא. ובהחלט לא אחראי להשמדת 2 מצברים כפי שהיה ניתן להבין.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא אני אחדד, היינו שכנים וגם עבדנו באותו בניין, נסענו באותה דרך לעבודה וחזרה, לרוב באותם תנאי פקקים.

 

זה אולי לא מדעי, אבל לא רחוק משם בכלל.

 

ה-S&S אכן משוקץ וממשיך להשמיד מצברים אם שוכחים לכבות אותו.

הוא לא השמיד את המצבר השני אם זה לא היה ברור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

יענו בזמן שהרכב באחריות הוחלפו 2 מצברים, בלי שהיה לי שום גורם ש"חיסל מצברים" חוץ מה-S&S המשוקץ הזה

איך יהיה ברור?

 

בכל אופן. די מיצינו.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבהיר יותר, בתקופת האחריות הוחלפו שני מצברים.

אחד, המקורי, שהגיע עם הרכב כשהיה חדש, איתו יצא מהמפעל ואיתו הגיע לארץ ונמסר, הושמד תוך שנה וחצי ע"י ה-S&S המשוקץ

השני, לא מקורי, ברמה נמוכה יותר, הושמד תוך שנה, בלי שימוש ב-S&S המשוקץ למעט מקרים של שכחה לכבות את הנבלה.

לפני 56 דקות, מיץ פטל כתב:

עוד לא הבנתי ממה האכזבה?

 

אני מניח שאם במקום לתאם לו לעוד יומיים, או להגיד לו שהתהליך ישבית לו את הרכב ליומיים, היו אומרים לו - "כנס לכל מרכז שירות, יחליפו לך מצבר וישחררו אותך", בלי לתאם לעוד יומיים, בלי להשבית רכב ליותר משעה-שעתיים, ובעיקר בלי לטרטר אותו בין 3 מספרי טלפון שונים, זה היה נראה אחרת.

 

כמה קשה זה להבין שאם זו תקלה משביתה, שהתיקון שלה הוא בגדול זניח מבחינת זמן טיפול, טיפול כזה (גם בלי כוס קפה וליטוף על הראש) קונה לקוחות, ובפועל עובדה שהוא הגיע למרכז שירות והחליפו לו מצבר.

אז מה יצא מכל הסיפור? לקחו לקוח ומירמרו לו את הצורה, על כלום, בפועל החליפו לו מצבר בלי שהוא תיאם ליום שלישי (שעוד לא הגיע) או השאיר את הרכב ליומיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו עברת לייצג אותו?

אני מבין שתאוריות הן חזקות וקשה להתווכח איתן. בטח בפורום.

בחיים האמיתיים - כמו שכתבו פה "אתה מאנגליה?" - נדרשת קצת חוכמת חיים. משהו מינימאלי.

לדעת את מנהגי המקום.

זה לא כואב.

להתבכיין ברשת זה כל כך קל. 

בהרבה יותר פשוט לגשת למוסך ולסיים עניין (וזה מה שקרה). אבל אז, איך יהיה לנו פוסט ולהקת מעודדות ומייצגים שיעוותו אפילו סיפורים של עצמם כדי לעזור.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה לייצג אותו, אבל לי הוא יצטרך לשלם לא במטבע של Happy ending 🤣

 

רק בתור קורא, ברור לי לחלוטין שצ'מפיון כרגע רק הפסידו. חוכמת חיים והכל.

את המצבר החליפו? החליפו

מרכז שירות פינה זמן ל- @GTאי שלנו? פינה

זאת אומרת מבחינת הוצאות, הם הוציאו, הם לא חסכו כאן כלום בהתנהלות שלהם.

 

רק מה, במקום להוציא את הלקוח עם תשובה, טירטרו אותו בין השירות לקוחות (שבהיי טק למשל זה לא היה עובר, לא היו אומרים ללקוח אין לי מה לעשות), להתקשר למרכזי שירות שאחד רוצה להשבית רכב ליומיים והשני מוכן לקבל אותו רק בעוד יומיים.

עכשיו הלקוח מאוכזב, ומגיע לפורום לפרוק את האכזבה שלו.

 

בעסק אחר, ישראלי לחלוטין, אבל לא בתחום הרכב, שירות הלקוחות היה אומר לו - כנס למרכז שירות הקרוב אליך ויחליפו לך מצבר.

העלות לצ'מפיון - אותה עלות. התועלת, איזה הבדל.

כולם יודעים שלקוח מרוצה בד"כ לא מספר לחברים, לקוח לא מרוצה מספר לחברים, לקולגות, לבני משפחה וגם לשכנים.

 

הרבה יותר פשוט לגשת למוסך? כן, אבל זו גם התשובה שהיה צריך לקבל בשיחה הראשונה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 31 דקות, מיץ פטל כתב:

בהרבה יותר פשוט לגשת למוסך ולסיים עניין (וזה מה שקרה). אבל אז, איך יהיה לנו פוסט ולהקת מעודדות ומייצגים שיעוותו אפילו סיפורים של עצמם כדי לעזור.

 

למה שאני או פות"ש יפנה זמן ללכת למוסך "שאולי" ברצון טוב לפנים משורת הדין יטפל בי?

 

במיוחד שהנ"ל פנה טלפונית למוסך ואפילו לשתי מוסכים  (סליחה מרכזי שירות) וקיבל תשובה שהמשמעות שלה השבתה ליומיים.

  • אהבתי 4
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שירות הזוי וגם אתה נחמד מדי. 

פעמיים החלפתי מצבר באחריות פעם בקיה ופעם בפורד. ב2 הפעמים פשוט הגעתי למוסך אחרי התנעה עם כבלים ותוך שעה יצאתי עם מצבר אחר. בלי לתאם תור ובלי תכנון מראש.

 Ford Focus 2017 TITANIUM - 1.5 Ecoboost (190HP / 34KGM) - Tuned by BR PERFORMANCE 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...