Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי צ'מפיון


GTאי
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תגידו, נראה לכם לגיטימי שבעיה שפותרים בשעה וחצי אצטרך להשבית את הרכב עליה יומיים?  אני לא מכונאי אלא סתם לקוח פשוט שצריך לסמוך על מה שאומרים לו במוסך. מה לעשות שאני לא בקטע של "להגיע למוסך ולהרים

מאוד לא הוגן לומר "אל תצפה לא תתאכזב", על אחת כמה וכמה כשהציפייה מאוד סבירה.  אתה הולך לניתוח שיניים ומתעורר בלי בבולבול. מישהו אומר לך "אל תצפה לא תתאכזב". מה היית אומר לו?  מחילה אבל אתה ה

אין לי בעיה לייצג אותו, אבל לי הוא יצטרך לשלם לא במטבע של Happy ending 🤣   רק בתור קורא, ברור לי לחלוטין שצ'מפיון כרגע רק הפסידו. חוכמת חיים והכל. את המצבר החליפו? החליפו מרכז שירו

@m3x7r3m3 ייצגת אותי נאמנה.

אם לחדד, שירות לקוחות (שהוא לא מענה טלפוני) היה נותן שירות... היה מבקש לדעת איפה אני גר ואחרי 10 דקות חוזר אלי עם תור שהוא קבע לי בדחיפות במוסך הקרוב למקום מגורי.

 

הדבר הזה שלהם שנקרא שירות לקוחות הוא מענה טלפוני עם רמת מקצועיות אפס, וככל הנראה גם אפס נכונות לעזור.

צודק m3x7r3m3 - בשורה התחתונה הבעיה נפתרה באותה עלות, רק שכלקוח בפעם ה-3 של היבואן, ואללה לא בטוח שכל כך מהר יבוא לי לקנות עוד אחד שם.

 

@מיץ פטל הרבה יותר קל היה לתאם לי תור כמו בן אדם. אני מספיק שנים במוסכי הרשת שם בשביל לדעת שאם הייתי מגיע באמצע היום למוסך עמוס הייתי מחכה שעות ארוכות. לא יודע מה איתך, אבל אין לי זמן "לקפוץ" למוסך לכמה שעות ולשבת בחדר המתנה כמו דביל רק כי המוסך עמוס.

היום היה לי מזל שהמוסך לא היה עמוס

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הוא לא הגזים, הוא מתקשר ואומר שהמוצר שהם מכרו לו פח, הם אמורים להגיד אוי שיט, בוא תבוא נכניס אותך בין התורים, סה"כ מצבר.
וואללה אם המצבר בסוף בסדר אבל התקלה הסתדרה והלקוח מרוצה - מה הם כבר הפסידו? ישתמשו במצבר הזה לדיאגנוסטיקות שלהם במוסך, זה לא שהוא יזרק לפח.

  • אהבתי 3

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, Legend כתב:

הרכב הבא שלך יהיה VAG או לא?

הנעלם הגדול מבחינתי הוא איך היבואנים האחרים, לא ניסיתי לברר.

 

במקרה שלהם, 3 פעמים הייתי צריך אותם וב-3 פעמים קיבלתי שירות מזעזע, ותאמין לי שאני לא קטנוני או מחפש אותם, אבל כשאתה משלם ברכישה תוספת של איזה 500 ש"ח להתקנה של מעמד לסמארטפון (כן, הייתי יכול לעשות לבד בפחות והעדפתי לחסוך זמן) ואתה מקבל מעמד שאחרי שבוע התפרק + עריסה שהמכשיר לא נכנס בה ו"זה הכי גדול שיש לנו" אז אתה במינימום מצפה לקבל פתרון (התייאשתי כשהבנתי שאני לא מזיז להם תביצה).

הפעם השניה היתה סביב התוכנה שלהם שמותקנת וקופצת בהנעה, גם שם אפס שירות ואפס תודעת שירות (פתרתי את זה לבד)

עכשיו זה הפעם השלישית

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עשרות אגורות:

 

1. מי שעונה לשירות הלקוחות של צ'מפיון הוא ב-98% מהמקרים לא צ'מפיון אלא אנשים שעובדים באיתוראן

ומסייעים להם במענה בעומס (תמידי) ולכן אין להם איך לעזור אלא להפנות למוסך, כי ליטרלי אין להם איך לעזור.

הלקוח חושב שהגיע לדבר עם צ'מפיון, כשבפועל מדבר עם נציג של חברת איתוראן (גילוי נאות: חבר טוב שלי עובד באיתוראן).

 

2. החלפת מצבר באחריות זה לא להוציא ולהכניס. תהיו בטוחים שהחבר'ה בצ'מפיון רוצים לשים מצבר חדש

ולשחרר אותך לדרכך. לפי קונצרן פולקסווגן, יש סט בדיקות שמחייב היצרן את היבואן לבצע כדי לוודא שאכן

התקלה במצבר. רק בתום הבדיקות, היבואן יכול לתבוע את היצרן על התקלה במצבר ולהחליף למצבר חדש על חשבון היצרן.

 

לא אומר חלילה שההתנהלות תקינה, והלוואי שהייתה שונה - אך אולי שתי הנקודות האלו יכולות לעזור לך לקבל תמונה כללית יותר

(למען הסר ספק - אני בצד שלך, וגם יש לי MK7, אז תהיה בטוח שאני בצד שלך!). 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא ידעתי

2. נכון, יש סט בדיקות וברור שצריך לבדוק זליגה, א-ב-ל בפועל אחרי שעתיים של קליטה-בדיקה-החלפה-סע לשלום הכל הסתיים בעוד שמראש רצו את הרכב ליומיים (בטח כי המוסך עמוס).

אגב, הראו לי פלט ממוחשב שהבעיה במצבר ולא ברכב עצמו ויכול להיות שאם המקרה היה הפוך היו מבקשים להשאיר את הרכב והייתי מקבל את זה בהבנה כמובן.

 

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, GTאי כתב:

הנעלם הגדול מבחינתי הוא איך היבואנים האחרים, לא ניסיתי לברר.

 

לא יכול להעיד על פולקסווגן, כי פעם אחרונה שהיה לי רכב שלהם, היה לפני הרבה הרבה שנים.

 

על טויוטה אני יכול לומר שכל פעם שהגעתי אליהם לטיפול/בדיקה, גם בלי הזמנה מראש, הם תמיד קיבלו וטיפלו בי. זה היה בכמה מוסכים מורשים של המותג. ואני נוהג להגיע לשם מידי פעם על תלונות שונות. ( אני לא מזניח בעיות, לכאורה)

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי ב508 נגמר המצבר שבוע לפני תום 3 שנות האחריות,הוא נכנס למוסך, בדקו את המצבר, ועל המקום החליפו למצבר חדש.

המצב בשרשור זה לא נקרא שירות,אבל זה לא מפתיע.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, GTאי כתב:

1. לא ידעתי

2. נכון, יש סט בדיקות וברור שצריך לבדוק זליגה, א-ב-ל בפועל אחרי שעתיים של קליטה-בדיקה-החלפה-סע לשלום הכל הסתיים בעוד שמראש רצו את הרכב ליומיים (בטח כי המוסך עמוס).

 

קיימת הנחיה של ייצרן הרכב לבדיקת צריכת זרם פרזיטית והיא חיבור מחשב איבחון לרכב למשך הלילה ובדיקת הפלט לאחר מכן בכדי לנסות למצוא את הרכיב שגורם לפריקת המצבר.

 

למצוא צרכן פרזיטי ברכב זו משימה לא תמיד קלה ולפעמים הדבר יכול להיות מתסכל.

 

לפני שעתיים, GTאי כתב:

אגב, הראו לי פלט ממוחשב שהבעיה במצבר ולא ברכב עצמו ויכול להיות שאם המקרה היה הפוך היו מבקשים להשאיר את הרכב והייתי מקבל את זה בהבנה כמובן.

- אם קיימת זליגה של זרם בזמן חניית הרכב אז ברור שימצאו בעיה במצבר ולא בצמיגים.

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא בשירות אלא במוקד שירות הלקוחות.

 

היו צריכים להגיד לך תניע עם כבלים ותגיע למוסך X בלי לקבוע תור ואם לא יסכימו לקבל אותך תרים אלינו טלפון משם.

 

אתמול הנהג שלי התקשר מהצפון שיש לו תקלה במשאית (היא בליסינג תפעולי מלא של UTI). הרים טלפון למוקד שהפנו אותו למוסך בחיפה בלי תור ובלי כלום. שעתיים מאוחר יותר הוא יצא משם עם רכב תקין.

גם אצלי בקארוק הלך מצבר לפני כחודשיים (אחרי שנתיים). הוחלף במצבר חדש של וורטא (מצבר פריקה עמוקה) שהחזיק קצת פחות מחודשיים והוחלף לפני יומיים בחדש. במסך של חברת הליסיג אמרו סע ואם שוב ימות נבדוק זליגה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

 

קיימת הנחיה של ייצרן הרכב לבדיקת צריכת זרם פרזיטית והיא חיבור מחשב איבחון לרכב למשך הלילה ובדיקת הפלט לאחר מכן בכדי לנסות למצוא את הרכיב שגורם לפריקת המצבר.

 

למצוא צרכן פרזיטי ברכב זו משימה לא תמיד קלה ולפעמים הדבר יכול להיות מתסכל.

 

- אם קיימת זליגה של זרם בזמן חניית הרכב אז ברור שימצאו בעיה במצבר ולא בצמיגים.

 

אם ככה תוסיף לשרשור פתרון תקלה באופן לא מקצועי במוסך המרכזי?  😕

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, מיץ פטל כתב:

מצטער - לא מוצא טעם בכותרת המפוצצת. נכון, היה עדיף שהמוקדן יתנצל ועד סוף השיחה תהיה לימוזינת פינוקים מתחת לבית...

אבל חלומות לחוד וחיים לחוד.

 

רכב באחריות - לא מתאמים. מגיעים למוסך ואני כמעט משוכנע שאפילו צ'מפיון יעניקו לך חוויה לא רעה. האחריות היא הבעיה שלהם, לא שלך.

ואילו אתה בחרת בדרך של תבוסה מראש וכמעט שאלת מתי יהיה להם נוח...

 

קצת הגזמת - גם בכותרת וגם בהתנהלות שלך.

כמה שאתה צודק!

 

פותח השירשור סע למוסך ותקבל טיפול ישיר בלי המתנות של מוקדנים.

שהגעתי לשם דיברתי עם רוני (מנהל המווסך) וטיפל בי יפה אפילו שהגעתי על בעיה מטופשת (הלכו לי הסוללות בשלטים - שניהם יחד בו זמנית) והחליף לי על המקום בעצמו ושלח אותי אחרי כמה דקות בלי ניירת ובלי כלום. - הייתי מופתע :)

אז עזוב מוקדנים סע ישר

  • אהבתי 1

קובי

:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, GTאי כתב:

@m3x7r3m3 ייצגת אותי נאמנה.

אם לחדד, שירות לקוחות (שהוא לא מענה טלפוני) היה נותן שירות... היה מבקש לדעת איפה אני גר ואחרי 10 דקות חוזר אלי עם תור שהוא קבע לי בדחיפות במוסך הקרוב למקום מגורי.

 

נדבר על התשלום בפרטי 🤣

 

אני לא חושב שהיה צריך לקבוע לך תור למוסך, אני חושב שהשיחה הייתה צריכה להתנהל ככה:

"שלום יש לי רכב באחריות ולא מניע"

"אוקיי זה מצבר? ניתן להניע מרכב אחר או מבוסטר?"

"כן"

"אוקיי אדוני איפה אתה גר?"

"X"

"אוקיי המרכזי שירות הכי קרובים אליך זה ב-Y ו-Z, פשוט תגיע ויטפלו בך"

 

זהו

 

בעולם מתוקן במקום המשפט האחרון היה אומר לך "ניידת טיפול מצברים בדרך אליך, יגיעו בשעה-שעתיים הקרובות"

 

לפני 15 שעות, shellcase כתב:

לא הוא לא הגזים, הוא מתקשר ואומר שהמוצר שהם מכרו לו פח, הם אמורים להגיד אוי שיט, בוא תבוא נכניס אותך בין התורים, סה"כ מצבר.
וואללה אם המצבר בסוף בסדר אבל התקלה הסתדרה והלקוח מרוצה - מה הם כבר הפסידו? ישתמשו במצבר הזה לדיאגנוסטיקות שלהם במוסך, זה לא שהוא יזרק לפח.

 

זה המקרה הכי גרוע, הרבה יותר סביר שאם המצבר לא באמת תקין אז הם יתחשבנו עם היצרן.

 

לפני 14 שעות, Fraysa כתב:

1. מי שעונה לשירות הלקוחות של צ'מפיון הוא ב-98% מהמקרים לא צ'מפיון אלא אנשים שעובדים באיתוראן

ומסייעים להם במענה בעומס (תמידי) ולכן אין להם איך לעזור אלא להפנות למוסך, כי ליטרלי אין להם איך לעזור.

הלקוח חושב שהגיע לדבר עם צ'מפיון, כשבפועל מדבר עם נציג של חברת איתוראן (גילוי נאות: חבר טוב שלי עובד באיתוראן).

 

בעולם תקין מתחילים שיחה כזו בזה ש"שלום מדבר א' מאיתוראן, שירות הלקוחות של צ'מפיון עמוס כעת, אפשר לנסות לעזור לך?"

 

לפני 14 שעות, Fraysa כתב:

2. החלפת מצבר באחריות זה לא להוציא ולהכניס. תהיו בטוחים שהחבר'ה בצ'מפיון רוצים לשים מצבר חדש

ולשחרר אותך לדרכך. לפי קונצרן פולקסווגן, יש סט בדיקות שמחייב היצרן את היבואן לבצע כדי לוודא שאכן

התקלה במצבר. רק בתום הבדיקות, היבואן יכול לתבוע את היצרן על התקלה במצבר ולהחליף למצבר חדש על חשבון היצרן.

 

אבל עובדתית מה הם עשו בסוף כשהוא כן הגיע? בדקו והחליפו.

רק שלא היה צריך לטרטר לו את הצורה לפני כן.

עובדתית הרכב ישב שם יומיים? לא

 

לפני 11 שעות, מרק10 כתב:

קיימת הנחיה של ייצרן הרכב לבדיקת צריכת זרם פרזיטית והיא חיבור מחשב איבחון לרכב למשך הלילה ובדיקת הפלט לאחר מכן בכדי לנסות למצוא את הרכיב שגורם לפריקת המצבר.

 

למצוא צרכן פרזיטי ברכב זו משימה לא תמיד קלה ולפעמים הדבר יכול להיות מתסכל.

 

אבל עובדתית החליפו לו מצבר, במסגרת האחריות, בלי לחבר מחשב למשך הלילה.

 

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

הבעיה היא לא בשירות אלא במוקד שירות הלקוחות.

 

שירות הלקוחות שייך תמיד למערך השירות, מכאן גם השם שלו.

 

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

היו צריכים להגיד לך תניע עם כבלים ותגיע למוסך X בלי לקבוע תור ואם לא יסכימו לקבל אותך תרים אלינו טלפון משם.

 

בול מה שאמרתי.

  • אהבתי 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, m3x7r3m3 כתב:

כאילו שמערכות ה-S&S לא מחסלות מצברים. סתם לדוגמה.

 

גם ב-3 הקודמת החליפו לי מצבר אחרי שנה וחצי, ואז עוד אחד אחרי שנה נוספת.

יענו בזמן שהרכב באחריות הוחלפו 2 מצברים, בלי שהיה לי שום גורם ש"חיסל מצברים" חוץ מה-S&S המשוקץ הזה

 

כנ"ל, אצלי כל שנתיים בערך הולך מצבר, המקורי הלך אחרי שנה וחצי בערך, הוחלף בחדש שהחזיק עוד שנה וחצי, והנה קניתי בעצמי אחד עם שנתיים אחריות בתקווה שהוא ימות לפני שתפוג האחריות..

 

ובנוגע לשירות - באמת שבמקרה הזה דווקא אופל טיפלו בלי אחלה לגמרי, דודי אור בראשל"צ רק אמרתי לו שהמערכת סטארטסטופ הפסיקה לעבוד - החליפו מצבר באותו הרגע.

מוסך מורשה קמ"ק בהרצליה נלחם בשבילי על זוג פנסים חדשים מהמפעל לאחר שהמקוריים שהיו אצלי קיבלו סדקים פנימיים שנובעים מפגם ייצור מוכר שלא כל המוסכים מסכימים לזה. 

לא הכל ורוד ואני מתאר לעצמי שהרוב בגלל שזה פשוט מונופול שנשלט ע"י כמה אנשים בודדים שמחזיקים בבעלות שגם משתפים לרוב פעולה אחד עם השני

הרי ידוע שאין לך במי לבחור ובכל יצרן שתרכוש ממנו רכב תקבל שירות דומה.

 

אנחנו גם לא מדינה שמייצרת ממש רכבים, אם היה יצרן מקורי לדעתי השירות שלו היה טוב בהרבה.

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

שירות הלקוחות שייך תמיד למערך השירות, מכאן גם השם שלו.

שייך כן אבל הוא גוף תומך בשירות.

 

שירות זה למוצר ושירות לקוחות זה ללקוח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...