Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני 2020 - מה הכי מומלץ


Jenny7
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

מתלבטת לגבי רכישה של סופר מיני 2020 מנוע בנזין. מתלבטת בין מאזדה 2 וטויוטה יאריס. מה כדאי ? האם יש אופציות נוספות ? חשוב לי אמינות, מחיר, צורה חיצונית של הרכב, בטיחות, נוחות. 

כיום יש לי מאזדה 2 שנת 2017 ואני מרוצה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ליאריס יש יותר יתרונות - חסכונית יותר בגרסה ההיברידית, מרווחת יותר, מאובזרת יותר ועם יותר מערכות בטיחות מה2. אם חשוב לך מרווח פנימי יש ההונדה ג'אז, אבל היא יקרה יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יאריס חדשה היא דגם חדש לחלוטין, לא נראה לי שמישהו יוכל לספר עליה מניסיונו. על הנייר היא נראית לי עדיפה על המאזדה.
יש עוד לא מעט אופציות כמו למשל פי'גו 208, אופל קורסה, רנו קליאו, קיה  ריו, הונדה ג'אז... 

  • מעניין 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי ממליץ לנסות את הרנו קליאו החדשה, אהבתי אותה מאוד.

גם הפיג'ו 208 החדשה אבל היא קצת יותר יקרה ומגיעה לארץ רק במרץ

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכל רכבי המיני המומלצות, הקיה נירו החדשה היא הכי מרווחת וחסכונית. האמת שבלי קשר אני מעדיף קיה על הרבה רכבים אחרים, כי הם אמינים מאד וגם בדיקה שיצא לי לעשות העלויות תחזוקה לטווח ארוך שלהם נמוכות

  • רעיון גרוע 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נירו זה משפחתית שיקרה יותר כחדשה מכל סופרמיני , למה להמליץ על משהו שלא עונה על הדרישות?

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם אומרים על הקורסה מול הקליאו?

בינתיים נהגתי על הקליאו והיה נחמד. את העיצוב החיצוני אהבתי, אבל הוא פשוט.

בקורסה יש אפשרות לגג פנורמי ברמות גימור הגבוהות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שני מתמודדות מצוינות, המנועים חזקים התיבות הילוכים מהירות ונעימות, הקורסה ברמת אבזור אלגנס עולה 110 אלף והיא עיסקה משתלמת מאוד, עם אבזור טוב, מאחור כמו הקליאו לא הכי מרווחת אך בהחלט רכב מהנה.

זה המבחן שלי על הגירסה הבכירה, היום יש לוח מחוונים דיגיטלי כנו בקליאו rs line:

קורסה

לקליאו לדעתי סלון נעים יותר עקב שילוב צבע בז ברמת אבזור הגבוה והיא בטיחותית יותר.

היאריס תהיה חסכונית יותר ובעלת שמירת ערך עדיפה, היא פחות חזקה, אך די זריזה אם כי נוקשה יותר, גם היא לא ממש מרווחת מאחור, עקב גיר רציף היא פחות שקטה, זה המבחן שלי:

יאריס

 

 

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...