Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לשטוף או לא לשטוף , זאת השאלה....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכם חברי היקרים .....

חם היום , מאוד חם , טוב את זה אני מעריך שראיתם והרגשתם

אבל , אין יום שישי שעובר בלי שטיפה של יצירת האומנות

שיושבת מתחת לבייתי , אבל היום חחחחחם , אז מה אתה עושים

שוטפים? , מוציאים את התחת מהסן רוף ומקווים לטוב? , לא שוטפים?

לא מוציאים את התחת מהסאן רוף ומקווים לטוב? ,

מה אומרים חכמי הפורום , תגובות מהירות בבקשה...

:wink:

פורסם

הסבון יתייבש לך עוד לפני שתוציא אותו מהבית.

 

:infinity: אתה תהפוך לגחל תוך שניה.

 

 

לך :sleeping2: הכי טוב.

פורסם
בוקר טוב לכם חברי היקרים .....

חם היום , מאוד חם , טוב את זה אני מעריך שראיתם והרגשתם

אבל , אין יום שישי שעובר בלי שטיפה של יצירת האומנות

שיושבת מתחת לבייתי , אבל היום חחחחחם , אז מה אתה עושים

שוטפים? , מוציאים את התחת מהסן רוף ומקווים לטוב? , לא שוטפים?

לא מוציאים את התחת מהסאן רוף ומקווים לטוב? ,

מה אומרים חכמי הפורום , תגובות מהירות בבקשה...

:wink:

 

בבקשה תגובה:

אחי,מה עובר עליך?? משעמם לך? אתה על סמים? לך ותשטוף,או שאל תלך ואל תשטוף.כוסאממק,תפסיק לז*** את המוח

 

זהו בערך.אני מקווה תגובתי עזרה לך להגיע להחלטה.

 

 

 

:lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

חזרתי מהגלות , חזרתי מהחום

שטפתי את האוטו , עכשיו הוא נראה ממש טוב...

איזה סיוט איזה סבל...

אבל היה שווה ...

 

יאללה למקלחת....

:D

פורסם
יאללה למקלחת....

:D

שנייה שנייה!

 

לפני שאתה נכנס למקלחת...

 

בוא תשטוף גם את האוטו שלי אם אתה כבר בשוונג!!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

תופעות מוזרות בפלסטין הכבושה !

 

האויר אצלנו מלא באבק צהוב (אבל ממש צהוב ,כמו צבע...) וכל האיזור מלא בחרא הזה , המכוניות מלאות באבק המרגיז הזה ואפילו האדמה :shock:

 

לפי מה שהשכן אומר זה בגלל הפריחה , הוא אומר שזה אבקנים מהפרחים... :shock::roll:

 

בקיצור אני די מיואש מזה , שטפתי את האוטו פעמיים בשבוע באחרון וזה לא עוזר.... :twisted:

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...