Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלופה: במקום שדה תעופה בנבטים או במגידו, חיבור מהיר לשדה באילת


bobi
שימו לב! השרשור הזה בן 1251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Ragnar כתב:

חייב לומר שיועז הנדל כשר התקשורת מתפקד בצורה מופתית ומקדם נושאים חשובים

גם טרופר עושה (עד כמה שאפשר בתקופה זו) עבודה טובה בתרבות ואסף זמיר בתיירות, עד שהתפטר, היה גם הוא.

תוציא את השליטה של משפחת המלוכה מהמשרדים ופתאום תראה שיפור מטורף שאפשר להתחיל לדון בו. בנתיים אנחנו נתלונן על תחזוקת שבר אבל הם חושבים שהם עושים תחזוקת מנע.

אני חושב שיש בשטח אנשים שפשוט עושים כמיטב יכולתם במצב הנתון. יצא לי כבר להיתקל בדרג המקצועי שעושה עבודת קודש אבל די כבול להחלטות המשפחה.

 

בנוגע לשדה תעופה אני חושב שעדיף לעשות אחד צפונית למצפה רמון

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המרחק בין נתב"ג לרמון הוא למעלה מ-300 ק"מ בכביש הקצר ביותר, כלומר גם ברכבת מהירה זה יהיה תאורטית למעלה משעה, מעשית, עם כל הטופוגרפיה והמעקפים הדרושים זו תהיה נסיעה של שעה וחצי - שעתיים, וכרטיס הנסיעה כנראה יעלה מאות שקלים. בקיצור, לא ריאלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, sperial כתב:

המרחק בין נתב"ג לרמון הוא למעלה מ-300 ק"מ בכביש הקצר ביותר

אתה מפספס את הנקודה. צריך קשר למטרופולין קרוב, במקרה שדה תעופה שלישי עמדו 2 חלופות בעשור האחרון, אחד בצפון (הנטייה הייתה יותר באחד העמקים או באחד הבסיסים הצפוניים -חיפה\עפולה) או חלופת שדה תעופה דרומי כאשר היו חלופות כמו נבטים (איזרוח של השדה) או שדה תימן.

כאשר באים להחליט על שדה תעופה שלישי, צריך בעצם לענות על צורך בסיסי בסביבתו וגם שיהיה איפה לפתח את האזור שמסביבו על מנת שתהיה תיירות בסביבה וכמו כן הכנסה לתושבים בסביבה ועוד יותר חשוב קישוריות טובה נוכחית.

לכל המיקומים היו יתרונות וחסרונות רובם נפסלו על ידי הצבא, בין אם הגדלת שדה חיפה אך בעקבות קירבה לים וסיכוי לטילים מהים (אם אני לא טועה, יש מצב שבכלל מדובר בקירבה מפעלים הפטרוכימים) לבין הרחבת מסלול בשדה תימן אך בעקבות קירבה לגבול עם עזה הוחלט שלא ללכת עליו (לדעתי חבל..).

עשיתי סבטוחה רצינית בתשובה הזו ומה שאני בא להגיד זה שאין צורך להתייחס לנתבג ומה המרחק בין לבין השדה השלישי. המטרה היא קישוריות כלפי חוץ ומה זה יתן לתייר שיגיע לארץ והמרחק בין מצפה רמון לנתבג הוא בכלל 150 ק"מ.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מפספס שום מקודה. בסופו של דבר אין צורך בשדה תעופה עבור חיפה או באר שבע, כל שדה צריך לתת כיסוי לכל מדינת ישראל עם דגש על הריכוז במרכז הארץ. אז שדה שמרוחק קרוב ל-350 ק"מ ממרכז הארץ לא רלוונטי, שדה במגידו או נבטים, שהם בערך 100 ק"מ מת"א ועם טופוגרפיה פחות בעייתית בקישור למרכז, הרבה יותר רלוונטי.

 

אפילו בקו אוירי המרחק מרמון לת"א הוא 285 ק"מ.

 

עריכה: במחשבה שניה, נראה שבלבלת בין שדה התעופה הבינלאומי רמון (ETM) שאליו כיוון פות"ש לבין בסיס רמון של חיל האוויר.

 

ולגבי השדה הנוסף - הנטיה היתה דווקא למקמו באזור מגידו (בעיה - זה סמוך לבסיס רמת דוד), אבל היתה התנגדות עזה של התושבים באזור, למרות ששדה תעופה הוא מרכז תעסוקה עצום. המתחרה היה תמיד נבטים. בחיפה יש קושי גדול להאריך את המסלול בגלל הים ודרישות ההתרחבות של הנמל מצד אחד ובתי הזיקוק מהצד השני, אם כי יש תכוניות להאריכו למשהו כמו מה שהיה בשדה הישן של אילת, מה שמאפשר נחיתת מטוסים בגודל של 737/320. כאמור בעיתונות מדובר מדי פעם על תוכניות כאלה, אני די מסופק אם מישהו באמת מתכוון לבצע אותן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי נקודות שחסרות מהדיון עד כה.

- האיזור שמדרום לבאר שבע ועד לקו נתבג הוא מהצפופים שיש בתעבורה צבאית. חצרים ונבטים הם בסיסים עמוסים, מעט מצפון להם תל נוף וחצור. שילוב תעבורה אזרחית משמעותית לשם, הדורשת מטבעה מרווחים גדולים בהרבה בין מטוסים אזרחיים לבין עצמם ובינם לבין תעבורה צבאית נראה מאתגר בלשון המעטה. למצוא מקום לרצועת אספלט/בטון זה יחסית קל. למצוא כזו שאפשר להתחבר אליה תעבורתית (אוירית) זה בעייתי.

- כשחיל האויר החליט לעבור דרומה וסגר את בסיס התובלה הראשי שהיה צמוד לנתבג והעביר אותו לנבטים הוא עשה הכל בערך כדי לנסות ולשכנע את משרד התחבורה להצטרף לפרוייקט ולהקים בנבטים מתחם אזרחי עם מסלולים משותפים. משרד התחבורה סירב. קוצר רואי קיצוני. אז חיל האויר התארגן לבד, בנה את הסד״כ בהתאם השקיע בתשתיות וכו. עכשיו המשרד שישן בעמידה מגלה משבר ורוצה לבוא אל המוכן על חשבון אלו שראו את הנולד. אם חיל האויר לא היה יוזם אז את המעבר בנתבג היום היו בנוסף לתעבורה האזרחית עוד 4 טייסות תובלה כבדה והמשבר היה גדול עוד יותר.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך השב.

 

בינתיים יש משבר עצום בתעשיית התעופה בגלל הקורונה. די מפתיע אותי שבישראל, שיודעת רק לכבות שריפות, מישהו חושב על היום שאחרי, כאשר כל התחזיות מצריכות חישוב מחדש..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדה תעופה רמון נועד להוות תחליף לשדה תעופה של אילת.

לצערי הקישוריות הנוכחית בין אילת לשדה לא מספיק טובה ואז יש תרעומת מצד התושבים שהיו רגילים לשדה מתחת לבית.

מצד שני הקישוריות למרכז בתור שדה משלים היא דיי עלובה, אין תחבורה ציבורית ראויה והכבישים בכל הערבה פשוט מסוכנים בטירוף, כמו"כ כביש 90 עם הנתיב אחד לכיוון פשוט בדיחה.

יש מספר שיפורים שנעשו לאורך הדרך בעיקר בקרבה של יישובים גדולים שרואים שהשקיעו קצת כסף אבל זה לא לאורך קילומטרים מעטים...

אגב השדה ממש אחלה לפחות שאני ביקרתי חנייה חינם ובלי בעיות, תוך רבע שעה עליתי על המטוס - חוץ מקצת טרוניות של המאבטחות למה אתה מגיע כל כך מאוחר.. כבר עשיתי צ'ק אין בבית... 

אני לא חושב שיש תחליף אמיתי לנתבג עם פיצוץ האוכלוסין במרכז והדרישה לטיסות קרובות וזולות, מה גם שנתבג מתוכנן לעבור הרחבה נוספת והוא עוד לא הגיע למקסימום פוטנציאל שלו

וכן לדעתי שדה תעופה נוסף בדרום זה לגמרי בזבוז של כסף ובעיקר מונע מיחסי ציבור 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, הרקוליטו כתב:

השדה המדובר בצפון אמור להיות במקום בסיס רמת דוד שאותו הצבא יעביר למקום אחר . 

אין מצב.

אם כבר, לבסיס רמת דוד יתווסף חלק אזרחי תוך שימוש משותף באותה תשתית מסלולים, חלקה או כולה.

עריכה אחרונה על ידי shais01

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.11.2020 בשעה 10:02, ישה כתב:

מה פתאום

 

בעדות מסויימות הנכד נקרא על שם סבו שחי ובועט.

למה אתה רומז פה שהמזרחים אלימים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.11.2020 בשעה 08:06, Night Driver כתב:

אישית אני חושב שצריך לפצל את בן גוריון לשדה דרומי ושדה צפוני.

מי יטוס לצפוני?

רוצים תל אביב.

מי יטוס לנמל תעופה ברמת דוד (חוץ ממני)?

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יהיו מחוברים למרכז בהיפרלופ, יטוסו גם יטוסו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדה במרחק 100 ק"מ מהמרכז (נבטים) או קצת פחות (מגידו) אפשר לחבר אפילו ברכבת רגילה ויכול להיות שדה low cost קלאסי - כמו, למשל, ברגמו ומילאנו. אנשים ישלמו בשמחה עוד כמה עשרות שקלים ונסיעה של שעה כדי לחסוך בכרטיסי הטיסה. תוספת של 3-4 שעות או רכבת מהירה יקרה - שזה המחיר של טיסה מתמנע. גם כאשר היו טיסות זולות מעובדה היו פה ושם אנשים מהמרכז שטסו משם, עיקר הנסיעה (זמן וכסף) היה נסיעה מהמרכז לעובדה או טיסה לאילת (השדה הישן) ונסיעה משם לעובדה. אבל אלה היו מעטים, משוגעים ללואו-קוסט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, sperial כתב:

עריכה: במחשבה שניה, נראה שבלבלת בין שדה התעופה הבינלאומי רמון (ETM) שאליו כיוון פות"ש לבין בסיס רמון של חיל האוויר.

לא ממש לא.. מההודעה הראשונה התכוונתי למצפה רמון.

כמו שאמרתי ואחזור על זה, מרחק מהמרכז לא חשוב אלא הקישוריות האווירית ולאו דווקא הקרקעית - אותה אפשר לשפר בכמה מיליונים בלבד באמצעות BRT, רבקלית, אוטוסטרדה, רכבת כבדה, קווי אוטובוסים ייעודיים וכדומה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

'צטערת, זו כותרת השרשור עם הדגשה:

 

image.thumb.png.9f4efca46d1ea94e2c5d6aeb2fc264ce.png

 

ולגבי ההצעה שלך צפונה למצפה רמון זה בסיס רמון . או יותר רחוק, נבטים וחצרים הסמוכים לבאר שבע. או משההו מאפס שכפי שהזכיר שי ישב בין כל בסיסי חיל האויר, מקום שיהיה בעייתי ביותר מבחינת צפיפות התנועה, במיוחד הממשק בין תנועה צבאית לתנועה אזרחית שאלה גופים של כל כך יודעים או רוצים לדבר זה עם זה.

 

בכל מקרה, קישור מהיר, גם מבסיס רמון, למרכז הוא לא השקעה של כמה מילונים אלא של הרבה מיליארדים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...