Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו מאזדה 6 שנת 2004.

האם ניתן לאשר ג'אנטים במידה 205/50R17 של מאזדה 3?

ואם לא אז איזה במידה 17 אפשר?

פורסם

אז ככה יש לי אימפרזה 06' (הצורה הישנה),של ההורים.

ברצוני להחליף ג'נטים לאוטו כרגע ברשותי נמצאים המקוריים עם הטאסות.

sv63c62hnbzfhtz0byej.jpg

 

חיפשתי באינטרנט קצת יותר פרטים ודוגמאות, ומצאתי שתי דגמים שבעיקר משכו את עיני.

gt8ebfph9wucjryjx2wv.jpg

oovloq9ze7dpym3rk19s.jpg

 

רציתי לדעת בבקשה:

-מה הגודל שכעת ישנו?

-מה הגודל/דגם/חתך של הג'נטים שבתמונות?

-מה הגודל שניתן להתקין?

 

תודה מראש לעוזרים,הראל.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

הטאסות שכרגע יושבות אצלך ברכב אם אני לא טועה במידה 14"

 

מה שראית בתמונות, זה ג'אנט 17" (215/45/R17) של אימפרזה טורבו wrx משנת 2006 ומעלה.

 

לא חושב שיאשרו מידה כזו לרכב שלך אבל אתה יכול לבדוק את העניין במכוני רישוי ולראות עד כמה אפשר להגדיל את המידה.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

הגדלת המידה דורשת אישור ממשרד הרישוי. תכנס למשרד הקרוב אליך ותברר את העניין.

ואם אתה הולך על זה, אז אני אהבתי יותר את הראשון, למרות שהוא נראה לי מקורי, הוא עדיין יפה יותר מהשני.

פורסם

המידה של ה-WRX היא 215/45/17, ושל ה- 225/45/17STI.

שתי המידות לא יאושרו.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אין פה שאלה של מרשים או לא מרשים, פשוט צריך אישורים ממכון רישוי מוסמך שזה אפשרי להגדיל את המידה, ואותו מכון קובע עד איזו מידה אפשר באותו הרכב.

פורסם

הפרוצדורה להגדלת המידות מסובכת או שלא מרבים לעשות בעיות בעניין?

עידן המכונית שלך היא אחת האימפרזות היפות שראיתי.

 

תודה לכולם על העזרה (העלתי פרוייקט פנסי ערפל אתם מוזמנים להסתכל)

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

כן יאשרו, לא יאשרו, כן יאשרו, לא יאשרו, כן יאשרו...מישהו פה משחק בתלישת עלי כותרת(כן אוהב, לא אוהב, כן אוהב...):?

 

אימפרזה 06' הגיעה נעולה עם שתי מידות אפשריות: 175/70R14 ו-185/70R14.

ניתן לאשר לרכב זה את המידות:

1. 195/60R15 חישוק 6".

2. 215/45R17 חישוק 7"

3. 225/45R17 חישוק 7.5-8".

 

כל מכון רישוי עם ספר/תוכנת אוטודאטה יוכלו לאשר לך מידות אלו. התהליך קצר ולא מסובך כלל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי הונדה 1400 S (הצ'בק)

ואני רוצה להחליף לחתך נמוך זה מותר או קומבינות ???

אמרו לי שיש ספר ובו כל ההתרים של הרכבים .....

מי יודע את כל מידות ההונדה S

×
×
  • תוכן חדש...