Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם לכם הG1-wc הגיע ככה?(מצ"ב צילום)

תודה מראש

 

זה נראה זול להחריד , אני חושש לאיכות של המצלמה , היו פה כמה חברים בפורום ששלחו להם מצלמות מזויפות .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

זה נראה זול להחריד כי זה באמת זול להחריד, והאיכות בסדר גמור, אבל תודה על הדאגה.

 

אני יכול להעיד, והעיד חבר פורום נוסף, שהמצלמות מגירבסט מקוריות.

"ai motoare capul doare"

פורסם

כך נראית g1wc מקורית. זה שבמזויפת לעיתים מחקים גם את האריזה לא הופך את המקורית למזויפת.

 

גירבסט שולחים g1wc מקורית עם קבל, מניסיון אישי (שכלל פתיחת המצלמה ובדיקתה).

 

"אילן המאה" - אתה יכול לפתוח אותה די בקלות על מנת לבדוק ולהפיג את החשש שלך.

פורסם
זה נראה זול להחריד כי זה באמת זול להחריד, והאיכות בסדר גמור, אבל תודה על הדאגה.

אני יכול להעיד, והעיד חבר פורום נוסף, שהמצלמות מגירבסט מקוריות.

בדיוק.

 

לגבי מה ש-vico-israel כתב, זאת לא הפעם הראשונה שהוא מנסה להפחיד לגבי שאר המצלמות המתחרות למותג שהוא מקדם\משווק\מייבא.

כבר ציינתי בעבר שזה לא יפה, לא מקובל ולא תחרותי ולא התייחסו לזה כל כך.

מזל שאני לא מנהל פה, בין היתר הייתי מדביק לו חותמת קבועה של גילוי נאות של בעל עסק ועניין כפי שמקובל ולא בסגנון "המלצה" כפי שכתוב לו עכשיו.

אני דווקא שמח שיש ישראלים שמרוויחים ואין לי שום בעיה שהוא ירוויח ואחרים ייהנו מהמוצרים שלו אבל לא תוך כדי הטעייה.

(המוצרים של חברת vicovation באמת איכותיים, לגבי המחיר אני לא יודע כי הוא לא ממש מפרסם בפומבי, רק בהודעות אישיות - מדוע? אין לי מושג)

vico, התייחסותך בבקשה.

פורסם

אני רכשתי ממנו כבר 3 מצלמות ויקו. את האחרונה קיבלתי אתמול.

 

בנוסף חברים שלי רכשו בהמלצתי ואחרי שגם הם נכוו מכל המצלמות האלו עם המצבי רוח לפחות 10 מצלמות.

 

המחירים של ויקו ישראל יחסית זולים לעולם.

 

חפשו את המחיר הזול שתמצאו - באיביי/אמאזון וכו׳.

 

הוא יהיה זהה או נמוך יותר.

פורסם

מסכים איתך שהיה יותר נוח לו היה מפרסם מחירון מוסדר.

 

העניין הוא להבנתי שהוא נותן הנחות לחברי הפורום והוא כנראה לא רוצה שזה ייפגע לו במכירות שלא דרך הפורום.

פורסם

נקמיצ'י, עדיין לא הבנת את כוונתי.

במילה "משווק" לא התכוונתי למחירים ודגמים, הנה חלק מההודעה הקודמת והדגשים לגבי הכוונה שלי:

לגבי מה ש-vico-israel כתב, זאת לא הפעם הראשונה שהוא מנסה להפחיד לגבי שאר המצלמות המתחרות למותג שהוא מקדם\משווק\מייבא.

כבר ציינתי בעבר שזה לא יפה, לא מקובל ולא תחרותי ולא התייחסו לזה כל כך.

מזל שאני לא מנהל פה, בין היתר הייתי מדביק לו חותמת קבועה של גילוי נאות של בעל עסק ועניין כפי שמקובל ולא בסגנון "המלצה" כפי שכתוב לו עכשיו.

vico, התייחסותך בבקשה.

פורסם

מצטרף לניסן.

גם אני חושב שלהגיד ששלחו כאן לאנשים בפורום מצלמות מזויפות זה מיותר בהקשר שאני מוכר מצלמות איכותיות. כלומר אם מישהו שאינו מוכר מצלמות כותב זאת זה כבר בעל משמעות אובייקטיבית. ברגע שויקו כותב זאת זה לא נשמע אמין גם אם הוא צודק וגם אם המוצרים שלו אכן איכותיים.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

תודה לכם, אני יודע שאני יכול לפתוח ולהסתכל,(עשיתי את זה) רק רציתי לדעת שאצל כל שאר חברי הפורום זה גם נראה ככה. (מפתיע לקבל מוצר בסינית מחנות שממוקמת בבריטניה) כמו כן שם הדגם- G1WC לא מופיע בשום מקום מה שהוסיף לספקות שלי.

שוב, תודה!

פורסם

אני מתלבט בין ב-A118C ל-G1WC.

 

מעבר לגודל, צורה פרמטרים אחרים, הבחנתי שזוית הצילום של ה-G1WC קטנה משמעותית מזו של ה-A118 והן 120 ו-170 מעלות, בהתאמה.

 

מבחינתכם זה לא פרמטר חשוב? לא ראיתי התחייסות לכך בשרשור.

 

תודה,

שגיא

פורסם

סגי אכן ישנה התייחסות לפני כמה דפים אחורה כתבתי על זה.

אחד ההבדלים בין 2 המצלמות זה הזווית צילום עליה דיברת ב a118c הזווית 170.

הפרמטר הנ"ל לא היה מכריע בשבילי אלא הגודל של המצלמה ולכן החלטתי לרכוש.

שים לב גם המחיר שלה יקר מעט יותר .

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...