Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מחפש רכב בעיקר לנסיעות ארוכות (חיפה -> ת"א) , כ 30 אלף ק"מ בשנה. באזור 65אש"ח.

מעדיף רכב בגודל של הקיים היום (פולו 2007) בגלל בעיות חנייה.. בד"כ נוסע לבד (או מקסימום נוסע נוסף) בנסיעות הארוכות.

מחפש אמין, נוח,בטיחותי, חסכוני. רק אוטומט.

 

בתחילה חשבתי לקחת הונדה ג'אז - בתקציב שנת 2016 (גם חסכונית וגם מערכת בטיחות), אבל מתקשה למצוא אחת מפרטי .

בזמן האחרון עלו לי מחשבות בכלל לקחת דיזל - אולי פג'ו 208 (מודע לטיימינג), רנו קליאו \ קאפצור.

 

על ההונדה נסעתי - נוחה מספיק, לא הפריע לי המנוע. 

על האחרות- לא (והאמת פעם ראשונה שאני שוקל צרפתית).

 

מה דעתכם?

עוד רכבים שיכולים להיות רלוונטיים?

 

תודה!

 

פורסם

208 דיזל יש רק ידניות. הטיימינג הוא בעיה בבנזין, בדיזל יש בעיה עם מיכל האוריאה.

 

יכול להיות שבתקציב הזה אפשר למצוא אוריס או יאריס היברידיות במצב סביר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

סביר להניח שרוב ה-208 דיזל עברו החלפה של מיכל אוריאה (קיימת קריאת שרות, ועלות המיכל היקרה מכוסה ע"ח היצרן גם לרכבים מחוץ לתקופת האחריות שיש להם היסטוריה מסודרת במוסכי רשת היבואן) - בכל מקרה קל לוודא אם הרכב עבר החלפה. גם הקקטוס דיזל היא אופציה מצויינת. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אבל שוב הבחור מציין "רק אוטומט" לכן ה208 דיזל לא רלוונטית לו.

רנו דיזל עם מנוע K9K יכולה להיות אופציה רק צריך להיות מודעים שיש לה גיר רובוטי דו מצמדי שסובל מתקלות במח גיר (לפי דיווחים מהפורום עלות החלפה של בין 3000 ל7000 שקל)


קליאו - הקטנה ביותר בחבורה וגם הזולה ביותר 
רנו קפצור - סה"כ קליאו שעברה הסבה לגיפון אולי יעזור בעליה למדרכות וכו..
מגאן האצב'ק - הדגדולה ביותר בחבורה אך תהיה גם משמעותית נוחה יותר לנסיעות ארוכות

יש גם רכבי קיה עם מנוע דיזל כמו הCEED שהם בערך בגודל של המגאן וגם סובלים מבעיות עם הגיר הרובוטי 

פורסם

תודה על התגובות.

לגבי ה 208 - האם הבנזין אוט' יכול להיות חלופה טובה?

 

קקטוס , CEED, מגאן, אוריס - גדולות מדי (CEED ומגאן ביד 2 ראיתי רק סטיישן ).

יאריס - פחות הייתה לי נוחה בישיבה קצרה (מוטרד לעד כמה היא יכולה להיות נוחה לי לנסיעות ארוכות).

 

תודה!

 

פורסם

פולו/גולף עם מנוע 1.6 משנים לפני 2009. המנועים מחזיקים יפה בעליות של חיפה ויש להן שרשראות טיימינג ולא רצועות, שזה פלוס גדול. הייתה לי פולו 1.6 משנת 2008 שמאוד אהבתי אבל החלפתי בגלל רצון להתחדש. נקנתה ע"י בנאדם שחיפש "אוטו עבודה" וחיפש בדיוק את הדגם הזה.

פורסם

 נוסע היום על פולו 2007. האמת - רוצה להשתדרג, ונמאס לי מכל מיני תקלות קטנות.

לא הייתי רוצה לרכוש VAGית מתיישנת..

פורסם
לפני 12 דקות, bulzeye כתב:

 נוסע היום על פולו 2007. האמת - רוצה להשתדרג, ונמאס לי מכל מיני תקלות קטנות.

לא הייתי רוצה לרכוש VAGית מתיישנת..

מבין אותך לגמרי. אני החלפתי לגולף 2016. מצד שני, אני נוסע רוב הזמן רק בתוך העיר (חיפה) ובתקופה הזו הרכב לא צובר כמעט בכלל קילומטראז'. עשה סה"כ פחות מ-40K עד עכשיו.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, bulzeye כתב:

לגבי ה 208 - האם הבנזין אוט' יכול להיות חלופה טובה?

בגדול כן, חפש אחת כמה שיותר חדשה, רצועה חדשה נכנסה במנועים שיוצרו החל ממרץ 17 אאל"ט. בכל אופן מומלץ לבדוק את עניין הרצועה מייד בקניה ולהחליף אם צריך.

קח בחשבון שרכב כזה עם ק"מ בשמיים לא יהיה קל למכור, ואני עדין פה.

.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
לפני כשעה, bulzeye כתב:

תודה על התגובות.

לגבי ה 208 - האם הבנזין אוט' יכול להיות חלופה טובה?

 

קקטוס , CEED, מגאן, אוריס - גדולות מדי (CEED ומגאן ביד 2 ראיתי רק סטיישן ).

יאריס - פחות הייתה לי נוחה בישיבה קצרה (מוטרד לעד כמה היא יכולה להיות נוחה לי לנסיעות ארוכות).

 

תודה!

 


אם כבר הייתי ממליץ על ה308.. יש לי ניסיון עם שניהם ההבדל בין ה308 ל208 במהירויות גבוהות דיי משמעותי ה308 פחות קופצנית, יותר שקטה יותר יציבה והישיבה בה מותאמת יותר לנסיעות בין-עירוניות ארוכות.
הן עולות היום ביד 2 כמעת אותו הדבר...

מצד שני כמה שהרכב הזה VFM טוב לדעתי צריך להיות מודע לבעיית הרצועה ולכך שמנוע בנזין (1200 PURETECH) יהיה פחות כלכלי למרות שזה מנוע טורבו חדשני וחסכוני אתה יכול לצפות ממנו לצריכת דלק של 1 ל15 וממנוע דיזל אתה תקבל 1 ל20+ הבדל משמעותי של בערך 3000 שקל בשנה שזה +-250 ש"ח בחודש.
בנוסף מנועי דיזל כבר הוכיחו את שרידותם בקילומטראז גבוהה (250 אלף +) וגם אנשים קונים דיזל כי הם נוסעים הרבה לכן קל יותר למכור רכב דיזל עם קילומטראז כזה כי סה"כ כמעת כול הדיזלים כאלו.

מה עם הרנו קפ'צור? היא רק 10 ס"מ יותר ארוכה מה208 לדעתי הבדל זניח.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

ה 308 לדעתי כבר גדולה. בנוסף אם היא תייצר רק 1:15 בנסועה שלי זה דיי מאכזב (להשוואה הפולו שלי עושה 1:13.5). במקרה כזה כנראה שעדיף להמשיך לחפש את ההונדה, שתהיה חסכונית ואולי גם אמינה יותר , לא?

 

על הקאפצור והקליאו מחכה לראות תגובות נוספות.

האם קאפצור / קליאו הגיעו עם 5 שנות אחריות על מנוע + גיר ? זה יכול להיות בונוס בהתייחס לתקלת הגיר שהוזכרה.

 

תודה!

פורסם

אם עם הפולו אתה משיג 1:13.5 כנראה שעם הגאז' וה308 תשיג צריכה יותר טובה מ1 ל15 אבל עדיין לא ברמה של דיזל ובדיזל תשיג צריכה טובה יותר בהתאם...
הגאז אמורה להיות חסכונית כמו 308 או 208 ואמינה יותר אך החסרון הוא באיכות הנסיעה שדיי רחוקה מהן וגם בכך שבתקציב שלך תמצא גאז עם 60K ק"מ+ ומצד שני פיג'ו עם פחות מ20 אלף ק"מ מה שמקטין את המרווח לתקלות "בלאי טבעי" כמו רכיבי היגוי, בולמי זעזועים וכו...

לגבי האחריות של הקאפצ'ור לדעתי היא הגיעה עם 3 שנות אחריות.

פורסם

שלום חברים,

 

אז ההמלצה כרגע להסתכל על 208/308 בנזין, קאפצור דיזל, או ההונדה שממנה התחלתי...?

האם יש הבדלים משמעותיים בעלויות האחזקה של הרכבים? (טיפולים כל 15K אני מניח? עלויות, ביטוחים..)

 

תודה!

פורסם

תחפש הונדה ,מדובר ברכב אמין נקודה. כפי שראית בהודעות השונות קיבלת אין סוף מידע על תקלות ברנו/פזו.

רק שתעבור להונדה אחרי רכב גרמני או צרפתי תבין באיזה צורה עצובה חייתה לפני.

 

 

  • רעיון גרוע 2
×
×
  • תוכן חדש...