Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, nimrod7676 כתב:

 

https://www.mako.co.il/tv-morning-news/articles/Article-1527d73bda43171027.htm

 

מסכנים .. ממש רחמים על חולי הקורונה.

 

יש גם כאלה

 

 

 

לפני 3 דקות, nimrod7676 כתב:

כשיהיה (לא אם - כש) סגר בעוד 7-12 ימים - זאת תיהיה ההוחכה הכי טובה שזה שקר אחד גדול של ביבי.

 

זה מוכיח משהו אחר לגמרי בעיקר עליך. 

פורסם
 

חבל שלא טסת לניו-יורק הם היו צריכים עזרה בהעמסת גופות למשאיות קירור. 

 

אם כבר אתה הוכחה חי ונושמת שאנשים לומדים רק בדרך הקשה. 

 

 

אין לך מה לנסות, אני זוכר שרשורי עבר שלו, הוא בדיוק כמו טרנספורטר רק שהפוזיציה שלו היא לפתוח את השמיים כי "הוא רגיל לטוס פעם בחודש לחו"ל" או משהו כזה.

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

יש גם כאלה

 

 

 

 

זה מוכיח משהו אחר לגמרי בעיקר עליך. 

 

אתה מעדיף להיות "חולה" (חיובי) קורונה עם משכורת,

או "בריא" בלי הכנסות (ועם שכר דירה \ משכנתא , ביטוח רכב, הוצאות אוכל, ילדים)?

 

תענה לי 1 או 2 - בלי התחכמות.

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, nimrod7676 כתב:

זאת תיהיה ההוחכה הכי טובה שזה שקר אחד גדול של ביבי.

הוא טס לסין, איטליה, ארהב וכו ושכנע את כולם לקחת חלק במזימה? יפה לו, פוליטיקאי מוכשר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אני לא הבנתי, יש טענה שאלה שטוענים שיש קורונה מקבלים כסף?

אפשר ביורו, אשמח, מוכן לשלם את העמלות.

אני לא הבנתי, יש טענה שאלה שטוענים שיש קורונה מקבלים כסף?

אפשר ביורו, אשמח, מוכן לשלם את העמלות.

 

 

  

Just now, יבגניפ כתב:

הוא טס לסין, איטליה, ארהב וכו ושכנע את כולם לקחת חלק במזימה? יפה לו, פוליטיקאי מוכשר.

 

לא סתם הוא המלך

עריכה אחרונה על ידי David32
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

הוא טס לסין, איטליה, ארהב וכו ושכנע את כולם לקחת חלק במזימה? יפה לו, פוליטיקאי מוכשר.

 

 

אם כבר הקורונה די חשפה את החסרונות שלו. לא ברמה שהיא חשפה את טראמפ בארה"ב הקורונה פשוט הפשיטה את טראמפ לחלוטין וכנראה גם מנעה ממנו קדנציה שנייה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

מה לגבי אפשרות 3, 4, 5, 6 ו-7? 

 

מה האפשרויות האחרות התקפות לרוב הציבור ? 

 

Just now, יבגניפ כתב:

הוא טס לסין, איטליה, ארהב וכו ושכנע את כולם לקחת חלק במזימה? יפה לו, פוליטיקאי מוכשר.

 

https://www.ynet.co.il/vacation/flights/article/SyjuNwCAU#autoplay

 

הסינים, האיטלקים והאמריקאים נופשים עכשיו. 

 

ואנחנו? בבית כלא. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הכל בגלל הg5. הכניסו אנשים לבידוד ולסגר כדי שלא יפריעו להתקנה של הרשת הזו. 

נמאס לי, מחר אני בונה רפסודה מפחיות בירה ושט לחופשה בנאפולי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, nimrod7676 כתב:

 

מה האפשרויות האחרות התקפות לרוב הציבור ? 

 

https://www.ynet.co.il/vacation/flights/article/SyjuNwCAU#autoplay

 

הסינים, האיטלקים והאמריקאים נופשים עכשיו. 

 

ואנחנו? בבית כלא. 

 

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

מי נופש בדיוק? ה-43 מיליון האמריקאים המובטלים? האיטלקים שהכלכלה שלהם התרסקה לאלף לעזאזל? הסינים שהפכו להיות מצורעים בכל העולם?

 

מוזמן לטייל בארץ יש לנו נופים מדהימים, אבל תצטרך לצאת מתל אביב בשביל זה לא יודע אם תוכל לעמוד בלחץ. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

מי נופש בדיוק? ה-43 מיליון האמריקאים המובטלים? האיטלקים שהכלכלה שלהם התרסקה לאלף לעזאזל? הסינים שהפכו להיות מצורעים בכל העולם?

 

כשטיסה באירופה עולה כמו פיתה שווארמה בארץ, גם מובטל יכול לטוס. 

 

אתה מוזמן להכנס למגוון אתרי רדאר טיסה - זה מידע גלוי. 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, nimrod7676 כתב:

הסינים, האיטלקים והאמריקאים נופשים עכשיו. 

 

ואנחנו? בבית כלא. 

בסדר, לא מתו אנשים באיטליה, מחוזות שלמים לא היו תחת סגר חודשים ובסין לא סגרו ערים עם מיליוני תושבים.

הכל זה מזימה כדי לדפוק ספציפית אותך.

די נו. אם יש לך טענה קוהרנטית - מה טוב. אבל גם לרצון להטריל אמור להיות גבול, לא?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

בסדר, לא מתו אנשים באיטליה, מחוזות שלמים לא היו תחת סגר חודשים ובסין לא סגרו ערים עם מיליוני תושבים.

הכל זה מזימה כדי לדפוק ספציפית אותך.

די נו. אם יש לך טענה קוהרנטית - מה טוב. אבל גם לרצון להטריל אמור להיות גבול, לא?

 

אני מצטער אם אני נשמע לך טרול - אבל הכל מגובה במציאות והוחכות. 

×
×
  • תוכן חדש...