Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

ואני הייתי שלושה שבועות בסין עם 1,000 יואן. אז? 

איך היו החרקים? טעימים?

בתקציב הזה בטח גם לא היה כסף למרק עטלפים.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

 

לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

תיקח רכבת. 

 

תיקח רכבת.

 

 

ואני הייתי שלושה שבועות בסין עם 1,000 יואן. אז? 

 

 

סביר. באירופה מרחק דומה ברכב היה עולה לך אותו דבר. 

 

 

מגיע לך. אתה יודע שמדובר בכבישים אדומים כי צבעו אותם בדם תרתי משמע? 

 

 

אין כזה דבר 20 שקל ללינה/80 שקל בלונדון ופריז. אולי אם נתנו לך לישון במלונה יחד עם הרוטווילר של בעל הנכס. 

 

 

אל תאכל בארומה. 

 

 

כן, אתה דמגוג. 

 

- כן, יש רכבת ביום שבת? שישי? מעניין, לא ידעתי שאני כזה פראייר שעד היום שילמתי למוניות הון עתק.

- אשרייך, זה מראה כמה "נופש" בארץ הוא לבני עשירים. 

- באירופה גם אפשר לעשות את זה ברכבת, או בטיסת ריינאייר \ וויז ב-10 אירו. כמה עולה טיסה לאילת מתל אביב? או, כרטיס רכבת לאילת? (אופס)

- כביש *ריק* . כבודו נוסע לאילת ב-80 קמ"ש?

- חדר משותף עם עוד 6 אנשים. זה המחיר ששילמתי בלב לונדון ובפריז ללילה בספטמבר אשתקד.

- ארומה זאת האפשרות הזולה ביותר.

- בסדר. אני אשמח לשמוע טענות נגדיות שאוכל להגיב עליהם - על זה אני לא יכול להגיב.

 

לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

נמרוד, בינתיים יש לך זמן לכתוב סיפורים בפורום ב-3 בצהריים במקום לעבוד. עושה רושם שהמצב קשה.

לגבי השאר - וזו באמת תהייה התייחסותי האחרונה להטרלות, כי לך אפילו אין פואנטה של ממש - אני רוצה להתייחס לנושא תאונות הדרכים:

מבזק חדשות הישר מהנופשים באירופה: הם אכן פועלים כדי לצמצם את התלות והשימוש ברכב פרטי כי תאונות זה מסוכן (וגם מחלות נלוות בגלל זיהום, פקקים וכו׳).

בחלק מערי אירופה וארה״ב הגדולות (פריז, מילאנו, בולוניה והרשימה ארוכה - אתה יכול לגגל) נצלו את הסגר כדי לבנות או לסמן תשתיות לאופנים, לסמן אזורי מיתון תנועה ולצמצם תנועה של מכוניות פרטיות, עד לרמה של איסור כניסה כזה או אחר עם מכוניות לאזורים מסויימים.

במקומות שונים במערב כבר במשך שנים פועלים לשיפור תשתיות לצמצום תאונות דרכים - וזה כולל גם צעדים מהסוג שפרטתי, גם השקעה בתחבצ, גם עידוד רכיבה. וגם בארץ, לפחות בתל אביב, מנסים לדחוף לכיוון הזה גם. 

 

אז... אממ.. כן... בגדול התשובה לשאלה שלך היא כן. אופוריית הרכב הפרטי נגמרת לה בעולם המערבי. לאט אבל בטוח. לפעמים בני אדם אכן נוטים לנקוט בצדדים שמצמצמים את הסכנות בחייהם. מרשים, לא?

 

עריכה: יפה, צ׳מגיא

 

אני מהנדס תוכנה, אני יכול לכתוב בפורום ב-3 בצהריים ולעבוד ב-3 בלילה, ולהפך. לבחירתי.

 

תל אביב זה אירופה לחלוטין. אין תלונות על תל אביב.

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

איך היו החרקים? טעימים?

בתקציב הזה בטח גם לא היה כסף למרק עטלפים.

פנגולין זה המעדן האמיתי

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

"תוכנית הקיצוצים בחדשות רשת יצאה לדרך ובמסגרתה יעזבו את מקום עבודתם 42 עובדים. דני רופ זומן אחרי 16 שנה בחברה לשיחה לפני פיטורים עם המנכ"ל ישראל טוויטו. גם חזאית החדשות ב-17 השנים האחרונות, נעמה איזנברוך תעזוב. אליה תצטרף הכתבת סמדר פלד ששיתפה בשנה האחרונה שחלתה בסרטן השד. כתב המגזין איתי ורד יעזוב, והם מצטרפים למגישה טלי מורנו ולכתב עקיבא נוביק שהודיעו על פיטוריהם בשבוע שעבר בטוויטר. מחדשות רשת נמסר: "אנו נמצאים בעיצומו של תהליך התייעלות לא פשוט ונאלצים להיפרד מאנשי מקצוע מעולים".

 

אני מאמין . שדני רופ לא הצטרך לעבוד בקטיף.

 

דני רופ נדרש לקצץ 70% משכרו

ב"חדשות 10" ביקשו ממגיש התחזית, המשתכר כ-100 אלף שקלים בחודש, להסתפק בפחות ממחצית מהסכום. ההחלטה על עתידו בערוץ: בתוך שבועיים

 
רז שכניק, ידיעות אחרונותפורסם:  01.01.09 , 10:41
עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 54 דקות, korola כתב:

אכן בגל הראשון ניסינו להיות פיקחים,  שאלנו את האיטלקים והספרדים מה הם היו עושים אם היו יכולים לחזור שבועיים אחורה בזמן.

ועשינו בדיוק מה שאמרו לנו. 

יצא שחסכנו את מראות הזוועה האלה אצלנו (שחזרו וחוזרים על עצמם בהמון מקומות בעולם).

 

הבעיה שזה נתן הרגשת ביטחון מזויפת לרוב האנשים , כאילו הישראלים מחוסנים לקורונה.

במובן מסוים שכבת הגיל 65+ כן פיקחים ולמדו משהו מהסבב הראשון מהעולם (טוב אולי לא כולם , אבל רובם).

היום לקחתי את הרכב לטסט - מקום שאני מבקר בו פעמיים בשנה כבר 10 שנים, הבוחנים המבוגרים לא היו ובמקומם היו הרבה צעירים (בני 24 אולי). 

אז מישהו למד משהו - אז יש לנו פקחים.

 

תזכור את האמרה שלך לטרנספורטר כל הזמן - את הכסף סופרים במדרגות.

היינו פיקחים בהתחלה, אני אפילו לא בטוח שאנחנו טיפשים עכשיו, אולי כבר ירדנו לדרגת אווילים.

(לא ברמת האדם הבודד, אלא כחברה / מדינה).

 

ציטוט

אפשר להגיד מה שרוצים על משרד הבריאות , אבל בגל הראשון לא הצליחו לגרד אתה 6000 בדיקות ביום , עכשיו יש הרגשה שהם יכולים לעלות אפילו ל 50,000 אם רוצים.

 

גם אפליקצית המגן שאף אחד לא מוריד כי לא חייבים , אבל אם יחייבו התקנת אפליצקיה על מנת לצאת מבית המצב יהיה הרבה יותר טוב. 

 

אפליקציית המגן במה תעזור לך? במקום חקירות אפידי'?

 

לפני 49 דקות, David32 כתב:

שיסביר לי מר שמואל זכאי לאן הוא מתכוון להטיס את האנשים?

איזה אנשים מוכנים לטוס בשביל (במקרה הטוב) להעביר חודש מהחיים בבידוד???

(ובמקרה הרע לעשות "אחורה פנה" בשדה התעופה אליו טסו)

 

טיסה בשמי הארץ מה לא?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא ידעתי שדני רופ משתכר כמו שני ראשי הממשלה ( העיקרי והחילופי ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

לא ידעתי שדני רופ משתכר כמו שני ראשי הממשלה ( העיקרי והחילופי ).

 

 

לפחות לחליפי גם יש פנסיה שמנה מאוד.

 

אז החליפי מרוויח יותר מהחזאי.

 

פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

1.2 מיליון שקל בשנה לחזאי מזג אוויר... אני מבין שהוא מותג וכל זה, אבל עדיין... 

כנראה שעלות החסויות והפרסומות לפני שוות להם את עלות ההעסקה.

אבל גם ב30 הוא כנראה יישאר.

לפני 8 דקות, nimrod7676 כתב:

 

 

לפחות לחליפי גם יש פנסיה שמנה מאוד.

 

אז החליפי מרוויח יותר מהחזאי.

 

את הפנסיה הוא לפחות הרוויח בכבוד ושנים רבות של עבודה קשה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

1.2 מיליון שקל בשנה לחזאי מזג אוויר... אני מבין שהוא מותג וכל זה, אבל עדיין... 

מאחר וזה לא עולה לי או לך שקל, מצידי שירוויח גם 1.2 מליון שקל בחודש ולא בשנה.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 29 דקות, ChemGuy85 כתב:

1.2 מיליון שקל בשנה לחזאי מזג אוויר... אני מבין שהוא מותג וכל זה, אבל עדיין... 

 

חחח תיזהר לא לפתוח חזית עם טרנספורטר, אדם קטן וצר עין שכמוך.

 

(באופן אישי לא מוצא שום הצדקה לשלם לו סכומים כאלה. הוא בכלל מגיש את התחזית בפועל? אאל"ט במהדורת החדשות מגישה אותה מישהי אחרת)

  • מצחיק 1
פורסם

בנתיים אם הממשלה לא מטילה סגר, אז התקשורת נכנסת לנעלים של המפחידים הלאומיים.

 

לא חייבים סגר מלמעלה , התקשורת תעשה את שלה, תפחיד את כולם, חוץ מתל אביב כולם ישארו בבית 

 

image.thumb.png.35cc965796cbef1680dff77b03c46d68.png

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

בנתיים אם הממשלה לא מטילה סגר, אז התקשורת נכנסת לנעלים של המפחידים הלאומיים.

 

לא חייבים סגר מלמעלה , התקשורת תעשה את שלה, תפחיד את כולם, חוץ מתל אביב כולם ישארו בבית 

 

image.thumb.png.35cc965796cbef1680dff77b03c46d68.png

אני אחכה לעדכונים של מנכל סודה סטרים והמנכל של ג׳יידייט כדי לגבש דעה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

אני אחכה לעדכונים של מנכל סודה סטרים והמנכל של ג׳יידייט כדי לגבש דעה.

 

שנייה לפני שאתה מגיב תבדוק מה החברה הזאת עושה..

וזה לא קשור למה אומר מי.. זה קשור לאיך ערוצי התקשורת מציגים את מה שהם מציגים 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
Just now, korola כתב:

 

שנייה לפני שאתה מגיב תבדוק מה החברה הזאת עושה..

בדקתי.

לא רואה איך זה רלוונטי למגיפה.

בלי קשר לעובדה שברוב המקרים המנכל הוא לא איש מקצוע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...